- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
B-L-A-C-K
titán
válasz CharlieDrop #122976 üzenetére
Lehet túl fáradt vagyok, de ezt nem értem mire írod...
-
Killer01
őstag
válasz CharlieDrop #122976 üzenetére
milyen rendszám az AG 475678??
-
VR6-Fan
veterán
válasz CharlieDrop #122976 üzenetére
és ehhez mi köze van a szívó oldali kokszosodásnak aminek az alapanyagát java rész a pcv és pcr rendszerek okozzák, és ezeket nem tudja lemosni a klasszik szívó cső befecskendező rendszer által be porlasztott benzin (már amibe még nincs új fent...), az égés nem szelepek felett történik hanem alatt... a kipufogó szelepek-portok szempontjából meg oly mindegy hogy hol és mikor és mit fecskendezünk be azzokkal (ha a motor nem zabálja az olajat) nincs gond.
de megosztok egy tapasztalatott, gyári bifuel TSI-nek is pont ugyan olyan retkes a szívó portja mint a sima benzineseknek, már ha az elmélet nem lenne elég.
azért arra kiváncsi lennék hogy mivel tisztább a gáz égése, maradjunk annyiba hogy a benzin-levegő tökéletes elégetése során, ha jól emlékszem vissza h2o és co2 szabadul fel.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...