Hirdetés
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
newmoonlight
senior tag
-
veterán
válasz rasotamas #198777 üzenetére
Jól hangzik és néznek ki a görbék..
Én holnap viszem hozzájuk az autót és kíváncsian várom az eredményt!
Nekem a fogyasztás csökkentése lenne a prioritás szóval remélem a legjobbakat!The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
veterán
válasz rasotamas #198797 üzenetére
Maga a tuning miatt várhatóan 1-2 literrel kevesebbet fog enni a tapasztalatok alapján. Én főképp emiatt csináltatom és nem azért, mert kevés lenne a mostani teljesítmény.
Elvileg nálam is +40 Le és 70 Nm növekedés várható, de holnap kiderül.
Mennyi időt vett igénybe a művelet váltóval együtt?[ Szerkesztve ]
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
simonjoe
őstag
válasz rasotamas #198817 üzenetére
Az utolsó adat itt a táblán ami mutatja, h mennyit mentél a regenerálás óta. Ez most 298,539 km. Ha folyamatosan figyeled és a km számlálóddal összehasonlítod, akkor látni fogod, h mennyit ment két regenerálás között. Az a baj, h ezt nem nézted az írás előtt, így nehéz lesz megállapítani, h változott-e ez nagyban. A feltételezés az, h a programváltással nem nőtt a korommennyiség. Ezt meg csak úgy látnád, ha azonos felhasználás mellett nem változik a ciklus. Mondjuk írás előtt elmentél két regenerálás között 8ekm-t és ez most sem változott akkor minden ok, de ha csak a felét akkor aggályos, h valami nincs rendben. Nemtom mennyire voltam érthető. Nálam 11-13ekm-enként regenerált írás előtt, és ez most sem változott, maradt ez az érték, persze viszonylag azonos felhasználás mellett. (többnyire pályán hosszú utakra használjuk)
Kellene még egy olajhamu tömeg értéket is mérned, az viszont azt mutatja, h mennyire van tele a szűrő. 175ml a vége. 159ml-nél vittem tisztíttatni.Joe
-
Dot
őstag
válasz rasotamas #198925 üzenetére
B7/B8, kellene, köszönöm. (elírtam, bocsánat)
Sajnos B7-et most mobile-n full-full-t 11k alatt nem látni.
Motorkódot találtam párat, de az érdekelne elsősorban melyiket érdemes megvenni melyiktől kellene tartani.@#198924yodamester10 dízel kéne, főleg hosszú távot megyek, 50km/út alatt elő se venném.
illetve az 1.4-ről nemsok jót hallottam. (link címéből látom csak, mert már levették a hirdetést)
Itthonról ezt láttam hirtelen mobile-n meg ezt[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz rasotamas #198928 üzenetére
Nem egy turbó cserével akarom kezdeni, bár 300k KM körül úgyis kell
Főleg itt ahol lakom nem olcsó a szerviz, tehát inkább alapból az erősebbet venném.#198927Qru többi motor nem ajánlott, vagy csak ezzel van tapasztalatod?
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #198959 üzenetére
Ez mindig is így volt, hogy a Golf olcsóbb a Passatnál. Elég jelentős méretbeli különbség van.
Jetta hibridről írtam már korábban. Nem ajánlott vétel annyira. Kevés van belőle, csak egy próbálkozása volt a VW-nek. Konkurenciánál sokkal megbízhatóbb autó vehető az árából.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #198964 üzenetére
Hát ez nem az a csoport, de már az összes márkának van alternatívája is. Házon belül is már mindegyik VAG-nál létezik plugin. A jetta hibrid full hibrid egy kicsi akkumulátorral. Nem lehet vele messze menni elektromos, max 1-2 km amit tud, de azt is csak lassan. Egy átalakított DQ200 váltó van benne, ami nem a legjobb konstrukció. Házon belül most az E-TSI a legjobb alternatívája. A GTE-ben DQ400e váltó van ami már kifejezetten erre lett fejlesztve. Ez szegről végről DQ250 és DQ500 rokonságban van. Tehát sok különbség van a Golf és Jetta között. A Golf GTE egy kifejezetten GTI-ből zöldített sportos plugin. Kanyarvadászatra nem való, mert nehéz, de mindent megkapott amit egy alap GTI is.
Más gyártóknál meg már kvázi végtelen a sor a Jetta alternatívának. Köztük a legjobb ilyen áron az Auris HSD.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Vismajor01
addikt
válasz rasotamas #198964 üzenetére
Ahogy Doki mondja, mamár szinte mindenkinek van valamilyen pluginje, ha hasonló árkategóriában kérdezed mint a Golfot akkor VAGon kivül tehát nem pontosan ugyanolyan de hasonló a Prius plugin, Mondeno plugin, dizelben de szintén hasonló a V60 phev, és kicsit más működéssel és elvvel de még mindig plugin a mitsu outlander és ampera. Illetve találni E és C merciből is plugint de azok ritkák mint a fehérholló és keveset is mennek elektromosan.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #198971 üzenetére
Te jó ég milyen áraik lettek ezeknek a kocsiknak. Ha ennyit tényleg megkapsz értük, akkor már nem sok kell ahhoz, hogy egy Golf GTE-be át tudj ülni. feltéve ha nem kell a Passat puttonya, mert a Golfnak pici a csomagtartója már egy gyerekkel.
Amúgy értelemszerűen egy B7 árából nem fogsz ugyanolyan kategóriás bármilyen pluginbe átülni. Bazira felment az áruk az összes PHEV/EV autónak.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #198973 üzenetére
Ezért is írtam, hogy ez kivitelezhetetlen most és később is. Egy Passat GTE ami 130 körül futott és magasan felszerelt az inkább 9-10 millió. Ha megvagy elégedve a mostanival és nem vagy geek akkor értelmetlen lenne a csere. Soha nem spórolod meg a felárat. Én összesen nem fizettem 2000 Ft-nál idáig többet a töltésért a 2,5 év alatt amióta használom a GTE-t de még így sem vagyok kanyarban sem, hogy megérje az árát. Ebben kb. 15000km villanyos út lehet.
Én mindenkinek ezt mondom, hogy csak a spórolás miatt nem éri meg egy PHEV sem. Az egyetlen épeszű villanyautó amivel ténylegesen lehet megtakarítani az a Hyundai Ioniq. Bár nem a jelenlegi 7-8 milliós vételárán, azon nem hozza vissza olyan hamar.#198974Kiskokó: Csak az új autók értékesítse lesz tiltott. Amit úgyis kitolnak majd, türelmi idővel. Te eltudod képzelni, hogy itt 13 év múlva már a Vitara helyett mindenki villannyal jár?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Kiskokó
veterán
válasz rasotamas #198971 üzenetére
Fúhhh majdnem leborultam a székről olyat nevettem
5-6 milla egy "mezei" VW 10 évesen Jézusom
Nyilván tisztában vagyok az árakkal, az én kocsim is 2-3 millával többet ér mint amennyiért 2 éve vettem de azért mindig elcsodálkozok ha ránézek ilyenekre.
Ha csak abba gondolok bele, hogy anno(kb) pont 13 éve , az 5 éves Full Full, 3.0 Quatto Audi A6-omat vettük 5 millióért
Ezek meg dupla idősek, csak VW, kis motor stb...
De csúnya világ elé haladunk.... és még csak most jön a java.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
molnarpeter
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz rasotamas #199133 üzenetére
“Ha olyan jó lenne az a motor nem csak 1-2 VW-be tette volna bele a konszern”
Dehogynem. A 4-nél nagyobb hengerszám már jó ideje prémiumnak számít. Valami kell szóljon a drágább modellek eladása mellett.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rasotamas #199102 üzenetére
BiTDI EGR: jó és rossz cikkszámok neten megtalálhatók valamikor turkáltam katalógust, pl Amarok teljesen más kipufogógáz hűtőt kapott, mondjuk egyik kereszt-, másik hosszmotor, nem csoda de ott a 7zap, ha valaki kíváncsi, engem ezek érdekeltek annyira, hogy végigkattintgassam.
-
-
Paxker315
addikt
válasz rasotamas #199831 üzenetére
nekem aszonta a fószer, hogy a váltóhoz hozzá KELL piszkálni, és hozzá fognak Balkányiak ue mondták, de szoboszló mellett szól, hogy teljesebb körű-részletesebb tájékoztatást adott, jobb ajánlatot és van dyno-juk is, balkányban niccs.
#199830rbalint88 majd megírom, júli elején kerül hozzám, még előző tulaj leműszakiztatja, és úgy adja át. De az optimalizálás mindenképp muszájság, PH-n szocializálódva ahhoz szoktam hozzá, hogy HW-t optimalizálni kő. De, és, ha nélkül.
#199827Kiskokó Oh, félreértettelek, azt hittem, "generalizáltan minden awtomatáról" beszéltünk.
#199832Qru Igen, ezt beszéltem a csipszessel is, hogy nem szívesen mennék 400-ig sem. A stílusomhoz amúgy is a retek hibrid illik, az optimalizálást is azért akarom, hogy a hatékonyságon-hatásfokon javítsanak.
Tényleg, ezeknél DSG váltós autóknál lehet érdemi motorféket előcsalogatni? A tapifülekkel visszaváltok, és annyi? : )
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz rasotamas #199850 üzenetére
És mégis mihez kell, ahhoz hogy a kasznit felgyorsítsa, és miért is gond autópályán ha egy két másodperccel tovább tart dugóból felgyorsítani megengedett sebességre, sebesség tartáshoz meg nem kell
Autópályán max elhaladsz a másik mellet
Persze van egy szint ami kell egy súlyhoz de...Főúton haladva előzésnél igen számít, de van egy határ ami felett itt is többet számít a sofőr tudása
Ha már a kocsi gyorsulásának kell elérnie hogy vissza tudjon időbe térni a saját sávjába és ne ütközzön a szembe jövővel akkor ott már gond van, a sofőr tudása nem kielégítő(nem ülnék be mellé)Na mindegy, az ilyen olyan tunying cégek úgy élnek meg mint a Kasza Tibi féle Challenge jelenség
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Szada85
aktív tag
válasz rasotamas #199848 üzenetére
Amit biztosan szabályoz a Leonban a "Mode" gomb:
A futómü "keménysége", a kormányszervo rásegítése, valamint a fokozatokat jobban kitartja a váltó, illetve a "bödönhang" is megjön Sport/Cupra módban.A váltón önmagában az S állással csak a fokozatok kihasználása változik (tovább pörgeti a motort), viszont a futómü, szervo marad abban az állásban, amiben a "Mode" gomb alapján van.
Röviden, zanzásan leírva. -
Qru
MODERÁTOR
válasz rasotamas #199875 üzenetére
Tudom, hogy mukodik. Haveromnak van a kocsijaban, probaltam is tobbszor.
Markakerben minden draga, ha talalsz hozza vkit aki behekkeli egy szagszervizben akkor mar csak a gatlo arat kell kikohogni ami olyan 100k/db. Parban cserelendo tehat 200k plusz munkadijra lazan lehet egy 50k-t szamolni. 250k egy mondjuk egy 3M-s Passatnal az atlag magyarnak nem annyira esik jol. Es akkor ha az elsok elkoszontek akkor a hatsok sem varatnak magukra sokat.
Nyilvan van kivetel de az atlag siman belerakatja a fix gatlot.#nincsbennetarcsi
-
Kiskokó
veterán
válasz rasotamas #199858 üzenetére
Azért belső sávban ne közlekedjünk már úgy hogy akár a telót babrálod... na meg ezt honnan tudja a mögötted jövő ?? Nem lát be a kocsiba. Én ha nagyon véletlen is kézbe kell vennem a telefonom az az
sfefe
Ők más témáról beszélnek mint sem 500 ló... hanem csak egy kis plusz nyomatékról.
De ha már beleszóltam a témában, én és úgy vagyok vele, nincs olyan hogy túl erős autó.
Azt meg hagy döntse már el mindenki magának mennyi erő kell neki, attól hogy van nem kell mindig kihasználni... nektek ez miért fáj ?
Nyilván van a tök fölösleges szint... most utálni fogsz de a 225Lóerős A6-om után amit már kellően elégnek tartottam, azért a 320Ló az A7-ben lett tényleg olyan "révbe értem" érzés, hogy ennél már tényleg fölöslegesebb az erősebb.Persze ez emberfüggő is, az olyan útra nem való rákos.... nem minősítem tovább milyen embereknek valóban mind1 hány lóerővel közlekedik, aki tükörbe nézés és szemrebbenés nélkül vág ki a belsőbe bárki elé 100-110-el.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Windows driverek mentése
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Asszociációs játék. :)
- Riasztó topik
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Elektromos autók - motorok
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Windows 11
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen