- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Opera böngésző
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- XPEnology
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
- Python programozás
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #85768 üzenetére
Hát nem tom baz, a 2 literes dízel 2-es oktávia nem megy? Azért próbáld már azt ki egyedül is, ne csak 5 személlyel fullig rakva, vagy hogy próbáltad múltkor. A 0-100 is valami 9.x, meg 320 Nm nyomaték, ha arra azt mondod nem megy akkor mégis átlag autók közül mi az ami igen? A 2 literes tsi rs?
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #85776 üzenetére
Ultem 1.9-esben is 105 lovasban, igaz mk2-es volt az is tied meg mk1, de azert az koszonoviszonyban nincs a 2 iteressel ... Biztos hogy nem volt semmi baja annak amit probaltal?
Na jo de az plusz 300 kilo ... az ugy nagyjabol ki is jon ha kiszamolod hany %-kal erosebb meg hany % plusz suly, mi a meglepetes? Probald ki egyedul
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #85784 üzenetére
Na, pláne ... azért nem értem, mintha nem egy autóról beszélnénk
A 2.0 tdi oktáv előtt egy 1.6 hdi 308-as volt, 110 ló, 240 Nm (padlóra túltöltéssel 260), 6-os váltó rövidebb áttételekkel (az sokat számít, pl. ugyanezzel a motorral az 1.6-os focus 5-ös váltóval nem megy úgy). Szerintem az legalább úgy de kicsit jobban megy, mint neked a mostani (tippelek csak de hasonló lehet), és hát azért ahhoz képest nagyon más dimenzió volt utána a 2 lityós oktáv. Nem mondom nagyon szerettem a 308-asat, korrektül autózható, de harmatos a 2 lityóshoz képest. Ahogy VR6 is írja, egyedül 100 alatt az már-már sportosan fickós.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #85791 üzenetére
Elég sokat járkáltunk vele az évek alatt Ausztriában, sok kilcsit tettem bele az Alpokban
2 emberrel is meg 5-tel is szarásig pakolt csomagtartóval és tetőbox-szal is mentünk
Szóval van hegyi tapasztalat is. RS nem lett végül ..hol van a kókusz ezekhez képest?
Hát 80 meg 100 fölött amikor az oktávot vezettem mindig eléggé hiányzott az a plusz 33 lóerő amivel a fókusz több Alatta meg az oktáv jobb de mondjuk ehhez a durván elszabott getrag áttételek is hozzájárulnak...
(focusnak még a csak 150 lovas előző fiesta st is majd egy másodpercet ad 0-100 -on)[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #86062 üzenetére
próbálj meg belekötni a CC formájába, lássuk, mi nem tetszik rajta
Esetleg láttad a mondandómban azt a részt is, hogy ez persze szubjektív vélemény?
Meg ismered azt, hogy ízlésről nem vitatkozunk? "Lássuk" ... be kell bizonyítanom hogy nem tetszik vagy nem értem? Vagy csak előtört belőled a VW fan, "rosszat" mondtak a márkára (nem), és nekem ugrasz? A szardízelezés is így kezdődik általában, nem az van, hogy van valaki dízelellenes, aki leszól bármit is, hanem van egy kimondottan dízel fan, aki mindent annak értvw van az orrán
Azzal semmi bajom sincsen, nincs problémám a fócvágennel Csak tipikusan német, kiszámolt, racionális, letisztult autókat gyártanak. Egy alfának van stílusa pl. Vagy egy jaguárnak. (ismételjem meg hogy ez persze szubjektív? )
Pl. ez nekem nem egy stílusos beltér, hanem egy tipikusan németes, fócvágenes, kocka, mérnök által tervezett kiszámolt, hideg, minden a helyén van stb. típusú beltér (amivel amúgy nincs baj)
[link][ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Mágus2 #86065 üzenetére
Nem tudom, olyan számonkérőnek tűnt
A passat cc az nekem egy az egyben egy németes design kívülről is, egyedül a coupé forma amit behoztak, azt ráhúzták a sima passátra és ennyi. Egy kicsit itt ott próbálták kerekíteni a lámpákat stb. de látod honnan indultak meg látod az eredeti elemeket mögötte. Technokrata. Meg hát a konszernnek kimondott törekvése az egységes márkaarculat, egyen vw, egyen audi stb. Ebbe nem fér bele a megszalad a ceruza és rajzolok valami kreatívat meg stílusosat dolog ... na mind1, szóval azért nem egy pininfarina a cc se
Sportosan hideg/hűvös üzletemberes technokrata német design, egyen volkswagen. Ez jut eszembe róla[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz rob210 #86071 üzenetére
Azért van annyi autó, mert mindenkinek más az ízlése, ezen kár győzködni egymást.
Erről beszélek én isDe mondjuk a Ford nekem egyáltalán nem szimpatikus
Én se vagyok egy nagy Ford fan
Bár semmilyen márka fan se vagyok (kivéve porsche meg ilyenek )Amúgy nem mondtam hogy nem tetszik, nekem a sima passát is tetszik, az új 7-es golf meg kifejezetten.
Csak stílusuk nincs[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz zsolt19900 #86635 üzenetére
nem tudom, hogy erre van-e mód és hogy olcsóbb-e, egyszerűbb-e
Nézd ez magyarország, látatlanban ki merem jelenteni, ha neked valami olcsóbb meg egyszerűbb lenne, akkor biztosan nincsen rá mód
Ha van, akkor te leszel az utolsó akinek megéri.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Typhoon47 #87636 üzenetére
Na ja cserébe nem feltétlen van értelme egy superb-nek ... egyszerűen fölöslegesen nagy, és oktávból is egy L&K már fel van szerelve úgy, hogy nem marad hiányérzeted. Ráadásul a 2 literes dízel jobban is viszi a kisebb bódét. Én eddig akárhányszor ültem superb-ben, azt éreztem hogy már azért nem otthonos, mert fölöslegesen túl nagy.
-
-v-
addikt
más márkánál keresem a boldogságot már néhány hete, aki nagyobb biztonsággal el visz a munkahelyemre.
Őszintén szólva ez az adagolós meg ilyesmi móka bármelyik bonyi modern dízelnél beüthet, szerintem ez annyira nem márkafüggő ... én nem hiszek ebben az egyik márka megbízható a másik meg szar dologban.
Mindenki gyártott már szart is meg jót is, van aki többet van aki kevesebbet, konszerntől is tudsz olyat motoros autót venni, ami egyszerű és híresen megbízható.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Dell notebook topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Opera böngésző
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs