- Bejutott az európai 5G-be az Amazon
- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
- Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steve_Brown
aktív tag
Szia, magasnyomású után ajánlott (illetve magasnyomású nem ajánlott nehogy a fém részek korrodálódjanak) féktisztítós/ wd40-es ronggyal kitörölni a poros/koszos zsírt hogy ne koptassa tovább a szerkezetet. Fontos, hogy a csapágyba ne mosd bele.
Utána lítiumos zsírral szépen bekenni. Grafitossal nem ajánlott mert az nyomot hagy a fényezésen ha esetleg a napon parkolásban megolvadna.
(Gyulaszunak akartam írni de mellé ment, bocsi)
[ Szerkesztve ]
-
gyulaszu
senior tag
-
veterán
válasz Steve_Brown #6354 üzenetére
Szuper, köszönöm, kicsit jobb idő lesz, meglesem
-
Steve_Brown
aktív tag
Gondoltam kiírom ide, hogy ha a valaki rákeresne, vagy kérdezne akkor tudjunk neki válaszolni.
Peugeot 206 1.4 KFW utángyártott KYB (KAYABA) toronycsapágy méretpontatlan. 1mm-rel kissebb a felső rugótányérba illeszkedő gyűrűjének az átmérője. Ne essetek bele a hibámba, ilyet ne vegyetek.
Illetve SACHS lengéscsillapítókat vettem pontosabban SACHS 313 033/SACHS 313 034 cikkszámúakat, ha lesz velük tapasztalatom megírom.
[ Szerkesztve ]
-
gg72
veterán
válasz Steve_Brown #6357 üzenetére
Lehet nekem is esedékes lesz Citroen C4-ben a hátsó lengéscsillapítok cseréje, holnap kiderül. Sachs ajánlott akkor abba is?
-
Steve_Brown
aktív tag
A torziósokhoz gyártott SACHS-al voltak minőségbeli problémák, konkrétan hajlamosak voltak leesni a szilentjükről. Tudom hogy a C4 nem torziós, de én csak a jungtimereknek néztem utána.
Ami bika elvileg az a Bilstein.
Illetve titkos tipp aminek jó az ár/érték aránya az a JPN.
-
gg72
veterán
válasz Steve_Brown #6359 üzenetére
Kösz szépen, ha cserére kerül a sor, ezeket mondom akkor majd a szerelőnek.
-
FeZ...
aktív tag
válasz zeus_2k14 #6361 üzenetére
Ott van a matricán mi volt a gyári kerék- és gumimérete: 175/65 R14.
Aztán persze feltehetsz rá 15-öst is, volt belőle olyan is, sőt, most ahogy ránéztem a programban, még 16-ost is ír hozzá, úgyhogy ráfér, ha a gyári méretet követed vagy gyári felnit veszel rá. A tizenötös méretei: 15" x 6.0 " ET18. A tizenhatosé pedig: 16" x 6.0" ET18. -
Dorien
veterán
válasz zeus_2k14 #6361 üzenetére
Gyári méret:
175/65 R14 - 5.5Jx14 ET24 - Olcsó méret, de a 185 széles gumik jóval komfortosabbak.
Ezek jó váltóméretek:
185/60R14 - 5.5Jx14 ET24 - Ez egy olcsó gumiméret, nekem ez van a Citroen C2-n.
185/55R15 - 6Jx15 ET18
185/50R16 - 6Jx16 ET18[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
félisten
Sziasztok!
1.2 Puretech 130
Meg voltam győződve róla, hogy 18000-nél volt utoljára olajcsere, ezért úgy időzítettem, hogy 28000-nél legyen esedékes, és kb. ennek megfelelő időpontot kaptam a szerelőnél.
Viszont tegnap a papírok nézegetése közben kiderült, hogy 16000-nál lett lecserélve az olaj.
Most 27900 van benne, vagyis majdnem 12ezer km-es az olaj.Szerintetek tegyem le másfél hétre a kocsit (nem tudom, hogy ez mennyire tesz neki jót), vagy használgassam addig is óvatosan (max 300-400km menne bele addig)?
Kössz a tippet!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
MC Pite
veterán
5,5"-on a 185 hirtelenebb irányváltásra...lobog, kvázi kenődik!
C3-ra ez volt s nyári kombó, de ez így nem volt fasza.
185höz 6".Bici: Ne izgulj ennyin, gyárilag is 15-20k az előírt. Ha 2312vel és nem ovijáratbanb használod, teljesen jó még.
Spritmonitor tud szólni, ha használod.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Dorien
veterán
válasz MC Pite #6365 üzenetére
Kösz az infót!
Nekem 185/60 R14 van a C2-n (175/65 R14 volt a gyári), eddig nem volt vele problémám. Vissza nem tenném a régit. Az viszont biztos, hogy a C3 a 185/60 R15-tel sokkal jobban fekszi az utat, teljesen más a komfortérzet vele. Mondjuk sokkal hosszabb rugói is vannak, mint a C2-nek. 2003-as gyártás mindkettő.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
MC Pite
veterán
Akkor az (nekem a szívóba 2010et ír, a turbósba 2312őt)
Dorien: Akkor a tiétek nagy futóműves ha jól sejtem, a miénk a kicsi (más kerékméret, hasmagasság, fékrendszer, futómű alkatrészek).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Steve_Brown
aktív tag
válasz Steve_Brown #6357 üzenetére
Bekerültek a SACHS gátlók a hétvégén. Brutálisan merev lett a kocsi, 150-nél is olyan mintha zsinórral húznák. Ajánlom mindenkinek aki 206-oson újít futóművet, ennél soha rosszabbat!
-
MC Pite
veterán
Sziasztok, 208al (mk1 fl) visszafordítottam a tükröt (tolatás közben kapu szélével).
Most nyitáskor nem áll meg ahol kellene - letört a határoló, vagy érdemes lehet (ha egyáltalán lehet) szétszedni, hátha átugrott?
Nem találtam erről infót, videót.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
angyalpc2
aktív tag
Hali nem hiányzik valakinek egy ezüst színű C5 kombi?
NDP-60*
Egy bevásárló parkolóban áll vagy 2-3 hete, nincs is jól leparkolva.
Sajnos a kocsi kamera pont nem látta a teljes rendszámot, de ha kell a teljes rendszám megnézem újra.
C5 facebook csoportban nem vagyok fenn.. -
Zolás
addikt
Üdv mindenkinek.
Peugeot 308 1.2 vti 82 lóerős motor mennyire megbízható? Mennyibe kerül egy vezérlés csere? Az autó tetszik, a motor is elég lenne nekem, mit kell tudni ezekről az autókról?Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
angyalpc2
aktív tag
A PSA 1.2 olajban futó veréműszíjasa talán még a renault 1.2tce H5F-et is űbereli szerintem problémában. A renault legalább elismerte, hogy szar és lecserélte a típust, a PSA inkább revizálta a szíjakat, de a legújabb széria is ugyan úgy hibás, szétmállik idővel, használattal (forró olaj + gumi nem jó barátok akármit csinálnak) . és a törmelék miatt az olajszivattyú szűrője eltömődik. Olajnyomás megszűnik vagy szép lassan csökken mire megjelennek a tünetek, már az egész motor kuka. jelenség magas olajfogyasztás vagy kihagyó henger, fehér kék égett olaj szagú füst a kipufogóból. És ez az év motorja volt ...google teli van vele [link] A 82 lóerős az szívó, szóval kevesebb vele a baj, de ha ilyet akarsz sűrű olajcsere, 40-60ekm kb 3-4 évente szíj csere karter levétel, hogy az olajszűrőt tisztítani lehessen. Ezt leszámítva egészen jó lenne.
Furcsállom, hogy még senki nem csinált hozzá láncos átalakító szettet. Pedig az sokat segítene és még anyagilag is megérné a gyártóknak. tuti biznisz lenneDe ez csak magánvélemény.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_PSA_engines#EB[ Szerkesztve ]
-
Zolás
addikt
válasz angyalpc2 #6374 üzenetére
Éves szinten 3-4k amit megyek, évente egy olajcsere nem gond.
Elvileg az újak már láncosak, de még nem láttam sehol se.
Szóval évente egy olajcsere és négyévente 150-200k vezérlés csere, olajszűrő tisztítás.
Elgondolkoztató. Bármit veszek lehet vele szívni, itt ezt biztosan tudnám, mint kiadás.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Dorien
veterán
válasz angyalpc2 #6374 üzenetére
Úgy tudom anno a szíjas vezérlést is azért találták ki, hogy halkabb legyen a láncnál, csak ez épp nem megnyúlt egy idő után, hanem elszakadt. Ez az "olajban futó szíjas" Puretech konstrukció viszont valami csúcs...
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
MC Pite
veterán
Megvétel után szíjcsere (minimum szíjmérés), a belevaló 201 vagy 2312-es olaj, és tök jó motor, direkt ezzel kerestem autót.
Lánc a nagyon újakban van.
Aki nem méreti meg a szíjatismeretlen autóban, bátor. Jellemzően ingyen megmérik, vagy megveszi az ember magának párezer Ft, és 1 perc megmérni hogy dagadt-e. PSA-s szerelőm szerint 80ezrenként szíjcsere (normális olajjal, mert szarabbal villámgyorsan tönkremegy).Azért nincs átlalkító, mert évente 1 perces mérés elég, felesleges túllihegni. Hugom nem mérette, és az EB0-ba bp-i márkakóklerek(!) C3-as olajat töltöttek bele, hónapokig ezzel járt, hiába jeleztem hogy ne tegye, mállot az olaj, kokszosodott, ette az olajat.
Itt még időben lettünk volna, mikor kartel lekerült, hogy legyen rendes tisztítás, esetleg új gyűrűk; ő nem kérte. A sok koksz a fos olajból ugye az olajlehúzót tömítette először, így gyűrű törése lett. Több lépcsőben jelezett az autó egy év alatt, de ő baszott minden jelre.
Akik ilyen hülyék, megérdemlik. De az más motorral is beszopja.Azok akik rossz olajat tesznek bele, szopnak. Ez amúgy mindenütt igaz, ezbsem kivétel.
Nem kokszosodik, remek karaktere van, jó a váltókisztás hozzá.
Peugeotbann eszesebb a motortartó, váltáskor olyan mint egy négyhengeres, de picit magasabb a rezgés (ha nem állítja le a start stop). A citroenekben lágyabb, áltában, vagy olyan krúzolásnál ahol 1600-1800 között érintőgázon gurulunk, kevésbé jön át rezgés, cserébe váltáskor jobban kell figyelni a finom kuplungolásra hogy ne billegtessük a motort.2016tól frissítették a szíjat és szervizperiódust, és tán 23-tól van lánc.
Unalmas hogy sokan minden moder motort fikáznak...
A szívó az jó. Persze fingjuk sincs hogy mpi, dpi, gdi vagy milyen, stb. Csomó hibától hemzsegőbszívómotor van, és vannak töknjó turbómocik is. Konkrét motorok konkrét dolgait habtárgyaljuk, ne telexes műszaki analfabéta féligaz cikkei alapján ha kérhetném, hanem akkor írjunk valamit, ha tudunk is konkrétumokat.
Az egész fórum, összes autós portál hozzászólásai tele vannak ezekkel a siralmakkal azoktól akik olvastak valaminkattintás vadász szart, vagy csak 20 évnél újabb a motor, kb minden motornál - járjanak kocka ladával ha aztól boldogabbak.Azt meg megint cseppnyi ésszel be kellene látni, hogy az év motorja azt díjazza, milyen használni, milyen a karaktere. Aki ezt nem érti, vezessen pár egyebet, fincsi 3 hengeres boosterjetet, mindenhol erőtlen (főként keleti, meg pár német) szívó négyhengereseket, stb. Utána ha vezetnek év motorját is, talán meglesz a miértje a díjaknak.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Zolás
addikt
válasz MC Pite #6377 üzenetére
Végre valaki aki használja is, nem csak olvasott róla
Végül is minden motort ki lehet nyírni a rossz olajjal, csak ez itt hatványozottabb, és gyorsabb lefolyású.[ Szerkesztve ]
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
MC Pite
veterán
Pontosan. Ez nyilván hátrány, de vételkor is lehet mérni (nemrég linkeltem az eszközt), cserébe ezért a figyelmet igénylő dologért tök korrekt a motor.
Aláírásban látod a szívó meg a turbós fogyasztásokat is, szerintem elég korrektek. A korábbi 1.4es C3unkat minden téren lekörözi az 1.2VTi 208, erősebb, nyomatékosabb sokkal, harapósabb, kevesebbet eszik.
Fentebbi hsz-t még szerkesztettem.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
angyalpc2
aktív tag
válasz MC Pite #6377 üzenetére
Hát én nem akartam vitázni, csak leírtam konyhanyelven.
Annyira nem telexes féligazság, mert per folyik a cég ellen. csak francia országban 7000 ügyfél. Meg lehet jól megy, jobban mint a többi 3 hengeres márka, És ezt a szíjon kívül nem is vitatom. De ez egy elég fals adat, mint az adacos gumiteszt ahol megbuktak. Ha egy motor jó akkor minden szempontból jó, tartósság és egyéb költségek terén is. ..szerintem. Ha az év hajszárítóját veszed akkor te sem azt fogod kérdezni hogy 100 óra után csapágyas vagy szénkefés lesz e. Létezik 600le 1 literből is.. órás időtartammal.
De az átlag nem műkörmös júzer se nézte, nézi a szíj állapotát a blokkon belül mert minek nézné. Mert úgy van vele, hogy majd vagy csörög vagy 100-120ekm a szíj csere. Mint minden más kocsinál. Egyszerűbb olajtól se döglik meg egyik motor se. ha tudja a specifikációt Ez a nem kokszosodik, ó dehogynem, pont úgy mint az összes többi direkt befecskendezéses.
https://www.youtube.com/watch?v=_Pt1zYznXzk
https://www.youtube.com/watch?v=36hmK35wlKA
https://www.youtube.com/watch?v=36hmK35wlKA
https://www.largus.fr/actualite-automobile/peugeot-citroen-ds-opel-les-principaux-problemes-du-moteur-1-2-puretech-30023247.html
Én ezt a 80e km-t hanyagolnám...vagy nagyon sűrű ellenőrzéssel. Google facebook üsd be purtech problem szalonból kihozott kocsik 30-50-60e km-est széthullott motorok is és bőven márkaszervizen járt kocsikról beszélünk és nem csak azai példák. Ezt már nem lehet a hülye userre fogni. Vadi új kocsik. Mire elkezded a repedéseket észrevenni már a szűrőben ott a törmelék, lehet még nincs eldugulva de már ott van.
no mindegy én csak leírtam a véleményem, hogy látom a helyzetet. -
MC Pite
veterán
Mikor megjelenik az év hajszárítója, motorja, stb; honnan tudnák mikyen lesz 10 év múlva?
Arról beszélünk ha olyan olaj kerül bele, ami nem tudja a speckókat. És de, ettől rengeteg motornak lesz baja, vagy döglik bele (szivárgások, amik indirektek víz és elektromos körben okoznak problémát, szinte minden esetben koksz, ami szelepkitámasztás/láncnyúlástól olajfogyásig, kenésinelégtelenségig, részecskeszűrő gyors tömődésig, gyors vezérlésmódosító/szíj/egyéb tömítés degradációjához vezet).
Legalább azt olvasd el amít írok
A 82 lovast kérdezte, ami szívócsőbefecskendezéses! A turbós gdi, igen, kokszosodik, de kevésbé mint a hyundai/vag konszern motorjai. Ez a sajátom, sprézés előtt, 73k-nál: [link]
Gondolom sem a psa gdi/puretech adalékát, sem az egyéb mpi/gdi/dízel tisztítóit nem használod.A márkaszevizek is töltebek bele rossz, nem megfelelő speckójú olajat, hugomét számlával, levéllel is tudom igazolni! Juzer rájuk hagyja, boldogan használja. 2010/2312-vel nem megy 30-50alatt gallyra a motor! Ahol Dani cikke meg azt ecseteli hogy harmadjára us nénázik a márkaszerviz a javítással, vajon milyen kompetenciát sugall? Tudom, a cikk azt hogy a motor ilyen menthetetlen, nem a szerviz.
Nem repedés, dagadás amit mérünk.Kérlek, olvass, kérdezt rendesen utána (ne fb csoportokban)
Alapnak kellene lennie évente rámérni. Ki nem tette meg? A szervizek. Hugomnál még a szarrárepedt hosszbordást és 6 éves fékolajat se cserélték, csak papíron(!) a fékmechanikát - amíg ezen a szinten vannak a márkaszervizek, csodát ne várjunk.
Btw, visszahívás van szinte minden ilyenre, azonnal rámértek az autóimra - mert nem volt dokumentálva hogy kapott új szíjat 3 éve a C4 St. Igen, a visszahívásokkal is van baj, nem szólnak a tulajnak (februárban kapott frissítést a 208, baszott szólni a tbányai szerviz megint) mert ehhez szoktunk, birka népként a századik átbaszást is mosolyogva tűrjük, rájuk hagyjuk, és nem nézzük meg mi se sose a visszahívásokat (legalább az appban).[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Zolás
addikt
Mindenkitől elnézést kérek ha esetleg a kérdésemmel vitát robbantottam volna ki.
Nagyon sokat gondolkoztam a hétvégén, és úgy érzem, kihagyom ezt az autót az életemből. Lehet hogy jól döntök, lehet hogy nem. Viszont ha a jövőben bármikor megadná magát a motor, biztos hogy szarul érezném magam, mert tudtam a problémákról amiket hordoz, de mégis úgy döntöttem, hogy beleugrok.
Megvárom a nyarat, hátha normalizálódnak a használtautó árak, mert meglátásom szerint mindent bő egy millóval drágábban próbálnak eladni, mint amennyit ér. Ha más nem, ráköltök a jelenlegi talicskámra, és megtartom.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
félisten
Nekem volt egy rozsdamentes 306-om, amire "sokat" kellett volna költeni.
Ehelyett vettem egy 308-at, 1.2 puretech motorral.Én anélkül is megbántam, hogy előjött volna a tipikus motorhiba.
(hibátlan állapotú nálam a szíj)Ha visszatekerhetném az időt, az újabb kocsi árának az ötödéből fullosra csináltam volna a régi kocsit, és most sokkal jobb autóm lenne.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Zolás
addikt
Ez most egy 308 lenne 3M a vezérlés cserével együtt. Ismerős vette magának, már nagyjából mindent is kicserélt ami előjöhetett, kezdve az új részecskecsűrővel, fékek, futómű, nagyjából minden. Most egy ford fusion van, amit olcsón vettem, mert egyszer lecsúsztak vele az útról, és átfordult az autó. Szóval ép elem, az nincs rajta, mindenhol csúnya, ahol csak lehet. Valamiért nem nőtt a szívemhez, és cserélni akarom.
Volt előtte egy 206 1.9D na azt nem kellett volna eladnom. Inkább arra költöttem volna, máig nem lenne bajom.
Elérhető áron nincs mit venni. Van minimotor van benne, vagy más konstrukciós hibák, szinte minden autóban. És a régebbi autók ára meg az egekben! 4M a maximum amennyiért vennék, és egyszerűen vagy öreg, vagy van benne valami, amiért aggódnom kell.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
veterán
Sziasztok,
valakinek van tapasztalata a BT-os ELM327-es ODB2-es olvasókkal? Nekem volt régen egy, amit nem találok, így rendeltem újat az aliexpressről. A gondom az, hogy a cucc nem tud csatlakozni az ECU-hoz. 2002-es 807-esről van szó. Viszont most néztem, hogy régen nekem talán v1.5 volt, most pedig v2.1-et vásároltam. Lehet ez a gond?
-
félisten
válasz MC Pite #6389 üzenetére
Itt a lista:
1.) futómű karakterisztika: kis úthibáknál merev, nagyoknál lágy. Vagyis ráz a kis kátyúknál, éppen jó egy szűk tartományban, de hamar eljön az, amikor felkoppan a lágy rugó miatt.
A 306 a kicsiket szépen vasalta, és szinte lehetetlen volt felkoppantani.2.) 10ezer km-nél kezdte, hogy kerreg a kuplung, vagy nyelestengely csapágy ( több szerviz szerint is ez teljesen normális )
A 306 230ezernél kezdte ugyanezt.3.) emelkedőn, vagy terhelésnél kuplungolva néha nagyon furcsán berezonál a kuplung, vagy a kettőstömegű (újkora óta), mintha nem puhán választaná szét a két tárcsát, hanem össze lennének ragadva. Persze a szervízesnek nem tudtam megmutatni, mert akkor nem csinálta.
4.) A kormányzás annyira távol van a közvetlenségtől, hogy olyan, mintha minden fém alkatrész 20 centis puha gumival csatlakozna egymáshoz.
Múltkor mutattam havernak a parkolóban, és sikerült olyan ütemben jobbra-balra szlalomoznom kicsiket, hogy pont ellentétes ütemben mozgott a kocsi, mint a kormánykerék.
Nem tudtam, hogy sírjak, vagy nevessek.Összességében a 306-hoz képest kellemetlen érzetű a kuplung, kormány, futómű.
De azért van pozitív is: a váltó érzetét pl. szeretem, és nekem a motor hangja is bejön, hiába 3 henger.
+1, de ezt előre sejtettem: ha kicsit megnyomom neki, egyből 8-8.5liter körül van a fogyasztása.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Zolás
addikt
Mentünk vele egy kört, a hangja nekem is tetszett. Nekem egy kicsit szűkösnek tűnt belülről. Nagyon körbe vagy rakva mindennel, ami egy balesetnél jó, mert nem esel ki meg nem ütődsz oda mindennek, de komfortérzetben nem volt nyerő.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
MC Pite
veterán
Köszi!
A nagyja modern autós dokog, egy vag konszernest jobban érint, egy hetes golfban akkor valószínűleg sírvafakadnál.
3as a kettős tömegű, néha kuplung felengedéskor berezonál a C4 ST is, az nem fasza; de a 230Nm miatt meg szükség van rá, és szerencsére elég ritkán jön elő.Nem kicsit kell nyomi ahhoz...kiindulva nekem bálnácsakában mennyit eszik, és dinamikusan haladok.
Zolás: Részecskeszűrő?
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
félisten
válasz MC Pite #6392 üzenetére
Én is köszi a visszajelzéseket!
És a kettőstömegűnél ez normális?
Sajnos egyáltalán nem kell nagyon nyomni nekem a 8.5 literhez. Amúgy gyanakszom is arra, hogy valami nem százas a motorral, mert én kellően erősnek sem érzem; a 140 lovas 1.4 TSI (ismerősé) ég és föld az enyémhez képest dinamikában, pedig csak 10 LE a különbség papíron.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
MC Pite
veterán
Szerintem igen, a működéséből adódik.
Az 1.4 csí középen hirtelen nagyot odabasz, alatta nem sok, felül sem sokmdolog történik. Nedves, szarabb úton veszélyes is lehet ahogy cibálja a kormányt egy erősebb gázra.
1.2 Pureteche egy picike turbó van, szépen épül fel a nyomás.Muglik sose nyomják a gázpedált semmin se fél fé, pedig ott van a tüzijáték a benzineseknél. Érdemes, ez ott kapja össze magát, 5500 a teljesítmény maximum, rendesen lenyomott pedállal pedig 200Nm felett leszel idáig. 2500tól mehet az átlagos gyorsítás, 3500tól mehet a padló (nem hirtelen, mert azzal a kettős tömegűt dolgoztatjuk feleslegesen).
Ezek után nem hiszem hogy ég és földnek tartaná bárki.Kellemesebb szerintem, plusz városban is kultúráltabban lehet emiatt lavírozni. 1.4csí ehhez 0 motorfékkel operál, és egy egy sietősebb kikanyarodásnál is könnyű véletlen huligánkodni csikorgó gumikkal.
TCE szintén kicsi turbós, nagy szívó motort idéző karakter, boosterjet meg szintén középen középen virít, alul kelletlen, felül sincs semmi látnivaló.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Zolás
addikt
-
MC Pite
veterán
válasz angyalpc2 #6394 üzenetére
Példának ott a kolléga, ő 1.6eHDi-s Grand Picassot (2014) hajt, konkrétan gázolajból többet fogyaszt mint az enyém benzinből, mert 17km alatt nem tud bemelegedni a motor (új termosztáttal se). Levett fűtéssel so-so. A 120 lovas meg az adblue fél millás javítási költségével boldogítja a juzereket.
Nem való mindenkinek dízel. És bár jó konstrukció, de az sem hibátlan (pl kollégának hengerfejes lett megvétel után egy hónappal).
Érdemes megnézni a várható használathoz milyen hajtáslánc passzol, és annál mire kell figyelni - bármilyen típusról is van szó, bármilyen márkából.Zolás: Ott valaki valamit vagy el, vagy átbaszott.
Katalizátor akkor lesz cserés, ha sok benne az olaj, vagy ...félredetektálnak valamit. De az új kati se lesz tartós ha nem találják meg a gyökérokot. Lásd hugom EB0-ja megint, fél évet bírt az új kati.
Hihetetlen, hogy zsigulinál újabb technikával már küzdenek mint malac a jégen .[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Zolás
addikt
válasz MC Pite #6397 üzenetére
Nem az én autóm! Ezt akartam megvenni, és ez a másik dolog ami kicsit elriasztott, hogy miért kellett katalizátort cserélni.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Dorien
veterán
válasz MC Pite #6397 üzenetére
A kolléga lábával a te benzinesednek sem ennyi lenne a fogyasztása, ezt le merem fogadni... Továbbra is javaslom, hogy a Spritmonitor átlagot tekintsd mérvadónak, ne a saját átlagodat.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
dik
őstag
Jelen állás szerint azt kell mondjam kb. a Disel nem való senkinek sem tán. Minél előbb jutunk az időben egyre maceránsabbak. Vagyis akinek nem számít a pénz annak hibátlan. Hiába eszik kevesebbet ha bele fut az ember az AdBlue és egyéb nyűgökbe akkor mire kész ott van nem 5L eszik hanem 15L akkor meg már... Persze aki használja az bele fog futni ezekbe(aki azt mondja nem futott bele miközben használja az hazudik). Nekünk elment a kedvünk tőle. Ha lesz még egy komolyabb javítása az elkövetkező években akkor megy is a háztól pánikszerűen...
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
Új hozzászólás Aktív témák
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Milyen videókártyát?
- Kés topik
- Gyúrósok ide!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Tanks - MMO
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest