- Linux kezdőknek
- Milyen program, ami...?
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Zyxel NAS326
- Hálózati / IP kamera
- DIGI kábel TV
-
IT café
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dealer95
őstag
Nem írtam ilyesmit
Csak megerősítettem, hogy nekem sem volt ingyenes.Egyébként:
"Csomag" függő, az utalási díj az OTP-nél
Családon belül mindenki OTP-s és mindenki más összeget fizet az utalásért.
A régebbiekben kedvezőbbek az utalási feltételek. (ott simán 0,003)
Nekem meg van alapdíj is már. (0,004 + alapdíj) Bankon belülre és bankon kívülre is más az alapdíj. -
-
Topikgazda
válasz jagada #30805 üzenetére
Akkor a régi kártyádat már eltávolítottad a PayPal-ról? Mert arra gondoltam, ha csak az érvényességi ideje járt le akkor csak azt kell frissíteni, nem hozzáadni újból. De ha olyan régi hogy nincs meg a száma akkor ez nem valószínű.
Várjál 2 óránál többet és próbáld meg újra.
Ha nem megy akkor kérhetsz segítséget az üzenőfalon hogy szeretnéd a XXXX számvégződésű kártyát hozzáadni, de nem sikerül.
A Maestro kártya alap problémája nem fog megoldódni, ha bekerül a rendszerben, akkor is lesz majd olyan, hogy nem tudsz vele fizetni. -
jagada
őstag
Felhívtam a Bankom ügyfélszolgálatát is, de náluk nyoma sem látszik a próbálkozásoknak, a paypalnál elakad a történet.
Igen a régi kártyát eltávolítottam, nem gondoltam, hogy annak az adatait módosítva egyszerűbb dolgom lesz. Azt a kártyát elsőre sikerült regisztrálni, csak az újjal copok.Mazda 3 Sport Takumi Limited Edition
-
Topikgazda
válasz jagada #30807 üzenetére
Az 1 $-os próbaterhelést a telefonos ügyfélszolgálatos nem is látja, mivel az azonnal sztornózásra kerül, csak a kártyás műszaki részleges látná. És nem mindig igaz amit mondanak, így szerintem most is. Ők még az általam említett és egy csomó Maestros tulajdonost bosszantó hibáról sem akarnak tudni.
Ha csak a lejárati időt kellet volna módosítani és a számuk egyezik akkor a rendszer ezt nem tudja feldolgozni minden esetben, mert a vásárlások védelme miatt nem kerül ki az adatbázisból azonnal.
Javaslom akkor a PayPal-t megkeresni,
Összefoglaló, Tippek röviden 5. pont szerint az Üzenőfal és ez a téma: -
Topikgazda
válasz jagada #30809 üzenetére
Ha erre egy automata válaszüzenet jön és benne van hogy ha a válasz nem megfelelő ( If you'd like more information, simply reply to this email with as many details about your situation as possible. ) akkor írj e-mailt akkor ugyanazt amit leírtál egy válasz e-mailben kell elküldened és akkor már ember fog válaszolni.
[ Szerkesztve ]
-
jagada
őstag
-
Topikgazda
válasz jagada #30812 üzenetére
Az hogy van bankszámla hozzáadva ami nem befolyásolja a vásárlást? Miért lenne baj?
Ez így jó amit ott látsz.
Semmi más gond nincs, sz..r a kártya.
1500 Ft a Visa neteskártya évi díja, én is itt vagyok és azt használom. Felesleges időtöltés a Maestrovak külföldre fizetni.
De leírtam, hogy mit csinálj az automata válasz megjöttekor. Az a legtöbb embernek megoldás és azért küldik azt.
akkor írj e-mailt amiben ugyanazt amit leírtál van egy válasz e-mailben kell elküldened és akkor már ember fog válaszolni.
Lépj a következő szintre.[ Szerkesztve ]
-
GAbre
veterán
Üdv!
Valahogy át lehet alakítani,hogy a paypal a bankból vonjon le közvetlen eurót,és ne a paypal rakja át forintba?
Mert elég gyakran magasabb összegek jönnek ki.
És jobban megéri bankváltásAvatar
-
GAbre
veterán
Köszi.
Basszus ha előbb csinálom csak ma 2200Ft-ot spóroltam volna csak 60 eurón.
Fura volt nekem,csak banknál úgy írta,mintha bank konvertált volna,és most fura volt már sokszor.Amúgy voltam erre,csak ennyire mélyen nem mentem bele.
És bocsánat,ez az átka ha 3 dolgot csinál az emberre.
Nem olvassa el a leírást.Avatar
-
nagyúr
Sziasztok!
Ahhoz, hogy PayPal-on keresztül utaljanak nekem, csak a paypalos ímélcímem megadása szükségeltetik?
Köszi! -
Frozzy
őstag
Hali
Vásároltam egy oldalról paypalon keresztul. Elso reklamalasnal kuldtek nekem egy uj dolgot, de ez sem jó így vissza küldtem nekik mindkettot. Kuldtem nekik emailt, hogy adjak vissza a penzem mert vissza kuldtem de ők nem válaszolnak semmit.. Hogy tudnám ezt behajtani rajtuk a paypalon keresztül? iPhone 14 Pro Max • AirPods Pro • Apple Watch S4 • MacBook Air 2017
-
outdoor
aktív tag
válasz liszi70 #30818 üzenetére
Vagy egy paypal közvetlen link. A közvetlen linkte beírhatod t előre, mennyit vársz. A linkre szintén csak paypal-ről tudnak utalni. A paypal azt írja, a linkkel egyszerűbb, de nem tudom, miben. Talán annyiban, hogy akkor még az email címed sem kell.
[ Szerkesztve ]
A proper digital assistant could be my best friend
-
Topikgazda
válasz outdoor #30823 üzenetére
PayPal.Me a neve és nem úgy működik, ahogy írod.
Te aktiváltad már?
A kérdés nem egészen ere irányult és a használat is magán fiók esetén odafigyelést igényel mind a tulajdonos, mind a pénzt küldő részéről. Ha egyszer aktiválod, akkor nem lehet megszüntetni.Kezdeteknek elegendő az e-mail címes PayPal azonosítóra fizetni.
Összefoglaló 7. PayPal.Me linkkel pénzfogadása a segítség
Van PayPal Debit Card is, de nem ajánlgatom, mert nekem nincs, nem ismerem a használatát, csak a leírásokat.
Persze azért sem, mert MO-n nemvehető igénybe de gondolom érthető miért írtam.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Frozzy #30822 üzenetére
Attól függ hogy mi ez a egy oldalról? És hogy lehet, hogy a csere dolog is hibás?
Ha vannak szabályaik a visszaküldésre és te úgy jártál el ahogy ott van meghatározva, akkor a nem felel meg a leírásnak a megkapott termék (I received my item. but it is significantly not as described) dispute elméletben indítható.
Azért elmélet mert az eredeti vásárlásra a dispute első része az új dolog küldése már teljesült, a probléma kijavítva. Az hogy az sem jó az már másik kategória.
Természetesen kell bizonyítani a hibát.[ Szerkesztve ]
-
dik
őstag
Helló!
Érdeklődni szeretnék itt esetleg nincs-e olyan aki nekem tudna pár dolgot rendelni. Én nem értek ehhez és időm sem nagyon van belemászni ebbe a pay dologba és a külföldim sem annyira acélos szóval halmozottak a gondjaim ezzel az egésszel kapcsolatban. Évi 1 max. 2 rendelek így nem is nagy vásárló vagyok. Így ha esetleg lenne valaki aki ebben benne van és tudna segíteni azt nagyon megköszönném ha priviben jelentkezne.
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
herdsman12
őstag
Augusztusban lejárt a webkártyám, régit eltávolítottam, az újat meg nem tudom hozzáadni.
This card is not accepted. Please use a different card.
Ez a sokadik (OTP) MasterCard tipusú virtuális kártyám, eddig nem volt gond a frissítéssel.
Írtam a paypal supportnak, de első menetben elküldték az általános helpet, azzal nem megyek semmire (?).
Van bármi ötlet a megoldásra? -
Topikgazda
válasz herdsman12 #30827 üzenetére
Teljesen új kártyaszámmal kaptad?
De ha visszaolvasol egy kicsit 21 hsz-el feljebb majd le, pont erről volt szó.
Ez a hsz és utána néhány
Az általános help-el is mész valamire csak el kell olvasni, ha ez nem segít akkor mit tegyél, ott van benne.[ Szerkesztve ]
-
dik
őstag
válasz herdsman12 #30827 üzenetére
Szerintem nem jó helyre címezted. Nekem fogalmam sincs az egészről ki kivel mit hagyan. Én csak szeretnék valakit aki sagít. Eddig nem sok sikerrel...
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
Lacko66
tag
Sziasztok.
Egy internetes áruháztól rendeltem egy tévét amit PayPalon keresztül előre ki is fizettem. Pár nappal később muszáj volt lemondanom a rendelést, írtam az áruháznak akik tudomásul is vették és elindították a visszautalási folyamatot. A pénz a PayPal egyenlegemre fog érkezni. Ezt szeretnén majd a lakossági folyószámlámra áttenni és az összefoglalóban találtam is leírást erről de nekem csak a bankkártyám (Mastercard) van a PayPal fiókhoz csatolva. Ha majd átutalásnál kiválasztom a bankkártyámat a pénz akkor is a folyószámlámon fog landolni vagy érdemes lenne a folyószámlaszámomat is csatolni a PayPal fiókomhoz ?
Diablo 3 Battletag: Misilaci#1165 | PSN ID: OBH_MihalyLaci |
-
Met
nagyúr
-
Topikgazda
válasz Lacko66 #30830 üzenetére
Magyar fiók esetén nincs kártyás kiválasztás ha bankszámlára akarsz küldeni.
DE!
Ha refundként küldik a pénzt, úgy kezdődik a PayPal bejövő pénz sora hogy Refundakkor arrra megy vissza ahonann indult, ha kártyával volt fizetve, megy automatikusan arra a bankszámlára amihez a bankkártya tartrozik. Ha ezt az értesítő sorra rákattintasz és lenyitod látszik, hogy hova kerül a pénz.
Ha úgy simán küldik a pénzt akkor az egyenlegre kerül és majd onnan kell bankszámlára kiküldeni.
Nálad melyik van?
Mert az utóbbi esetben ez van:
5. PayPal pénzküldés az egyenlegről saját bankszámlára a Withdraw funds menüponttal:
A.) Csak a saját nevünkön lévő bankszámlára küldhetünk, a saját PayPal fiókunk egyenlegéről! Ingyenes.
A leírás itt olvasható.
Az előbbi funkció igényli a bankszámla hozzárendelését a PayPal fiókhoz. -
herdsman12
őstag
Az OTP-nél az első nyolc szám kivételével, rendszeresen új számot kaptam, így aztán nem tartottam eggyezőnek az említett esettel, más bank, más kártya, más hibaüzi.
Persze, hogy elolvastam a help-et, elküldtem válaszként az eredeti üzenetem, azért ez elég gáz, elsőre is pontosan leírtam, hogy mi a gondom.(#30829) dik
Mellé lőttem.
-
Topikgazda
válasz herdsman12 #30834 üzenetére
Kétszintű a kapcsolatfelvétel, az automata üzenetek tartralmazzák azokat a dolgokat amelyek a felhasználók 80 %-ánál megoldják a problémát, így kevésbe vannak az ügyfélszolgálatosok megterhelve, a maradék 20 % pedig így jelzi, hogy e-mailben leírja a problémát és majd azal kell embernek foglalkozni.
Aki dolgozott már valamilyen cég ügyfélszolgálatán az tudja, hogy egy előzetes szűrés azért nagyon hasznos, hogy a bonyolultabb problémákkal tudjanak hatékonyan foglalkozni.
Azért egy 210 milliós különböző nyelvű felhasználói létszám mellett ha nincs automata-rendszer, akkor nem igazán lehet normálisan üzemeltetni az ilyen részleget. Szóval nem egészen gázos a dolog. -
MODERÁTOR
Szerettem volna PayPallal fizetni, de valamiért most nem sikerült. Éjféltől próbáltam, többször, Gearbestről ill. eBayről vásároltam volna.
Budapest bankos Mastercard kártya, érvényes, egyenleg van rajta, legutóbb kb. 2-3 napja használtam PayPal-fizetésre, "hagyományos" módon (BKK automata) szintén...
Mi lehet a baj?Plusz infó lehet, hogy a Chrome sem tudta igazolni a mentett kártyaadatokat.Most megjött az összes sikertelen próbálkozásról az SMS, gondoltam, rápróbálok ismét, most elsőre engedte a fizetést...
Ki érti ezt?[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
Corleone33
aktív tag
legutolsó kérdésemet folytatva picit:
Ha egy tranzakciómat dispute-ból claim-be escalate-elek (nem tudok rá jobb magyar szót) és az eladó a paypal által megadott határidőig nem válaszol, olyan esetben mi történik? Mennyire sanszos szerinted az, hogy ilyen esetben a Paypal nekem ítéli meg az ügyet, ha az eladó mind a dispute, mind a claim szakaszban nem hajlandó reagálni, se megcáfolni a claim jogosságát, lényegébe nem működik együtt sem velem sem paypallal ? (feltételezve hogy a dispute okait és a körülményeket figyelembe véve elfogadhatónak tartják a kérelmemet)
[ Szerkesztve ]
Előző rossz tapasztalatok miatt sajnos nem üzletelek 0km-es /0 értékeléses felhasználókkal!
-
Topikgazda
válasz Corleone33 #30837 üzenetére
Amit írnak a szabályok, megkapod azt amit kértél. A vásárlói védelmet a PayPal biztosítja és a visszafizetési összegeket is, hogy az eladótól miként hajtja be a pénzeket az nem érinti a vásárlót.
A határidőket leírtam a dispute leírásban, a folyamatot akkor is végig kell várni, ha nincs reakció az eladó részéről.Az Escalate this dispute to PayPal claim és a Close this dispute.
Escalate to PayPal Ennél figyelemmel kell lenni arra, hogy a dispute megnyitásától 20 nap áll rendelkezésre azt lerendezni az eladóval.
Ha nem sikerül megegyezni, akkor legkésőbb a 20. napon a Paypal Claim-t indítani kell, ez jogvesztő határidő.
Ha az eladó nem reagál, akkor a 7-11. napon célszerű ezt megtenni, ha reagál és nem elfogadható, akkor pedig rögtön a reakciója után. (Nincs hivatalos válaszolási idő előírva.)........
.......
A claim esetén a PayPal általában 10-14 napon belül dönt, 30 nap a maximum idő, ha bonyolult lenne a tényállás.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Viktor0610 #30836 üzenetére
A mobil szolgáltató is közrejátszik az esetleges késedelemben.
-
atua
aktív tag
válasz Corleone33 #30837 üzenetére
"escalate-elek (nem tudok rá jobb magyar szót)" - eszkalál
-
pulyka jocó
senior tag
Sziasztok
Kicsit feljebb olvastam, de nem találtam választ a problemámra
Adott az a helyzet, hogy refundoltak. Na a paypal kijelzi hogy megkaptam a pénzt, de a currencies-nél 0ft van, a számlámon sincs a pénz. Tudok valamit kezdeni, vagy sokáig tart míg megkapom? -
Topikgazda
válasz pulyka jocó #30841 üzenetére
Összefoglaló, Gyakran ismételt kérdések PayPal-el kapcsolatosan (teljesség igénye nélkül)
3. Kérdés: PayPal fiók szerint megkaptam a refund összeget. Ennek mekkora átfutási ideje van, hogy a kártyához tartozó számlaszámomon látható legyen?
Nem látszik az egyenlegen a refund összege.
Válasz: 1-3 banki munkanap, ha az 5. napon sincs a bankkártyához tartozó számlán, hívni kell a bankot.
A visszatérítés - refund - automatikusan, ahonnan indult a pénz, oda fog visszakerülni. Ha az egyenlegről, akkor oda, ha bankkártyáról, akkor arra bankszámlára, amelyhez a kártya tartozik.
Nem lehet a kártyás fizetés pénzét a PayPal egyenlegre irányítani, ott parkoltatni.Az is ad még információt ha rákattintasz a Refund kezdetű sorra, akkor áthatóvá válik az ehhez hasonló képernyő:
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pulyka jocó #30843 üzenetére
Szívesen, de nem a kártyára megy, hanem a bankszámlára amihez a kártya tartozik. Ez a virtuális kártyák esetén lényegi különbség.
-
Upo
addikt
Tudtok valami gondról a paypal-nál? Kellene nyitni egy dispute-t, de nem tudok. Végignyomom, beírom a message-t, és send gomb után kiírja, hogy We're sorry, something went wrong. Please try again.
Egész nap próbálom munkahelyről is, mindenféle böngészővel (firefox, chrome, ie, edge, iron, vivaldi), több net kapcsolatról is, mindenhol ugyanez. Most itthonról is próbálom, itt is ugyanezt adja ki.
Ilyenkor mit lehet csinálni?Mondjuk most próbáltam egy újabb tranzakciót, ott máshogy néz ki az űrlap:
A problémásnál meg ugyanitt ez jön elő:
Az újat nyilván nem toltam végig, de a réginél stabilan dobja a hibát. Hol lehet jelezni nekik a problémát? Ha lehet azért nem hagynám veszni az összeget, bár azért talán túlélném a veszteséget.
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Krogoth
senior tag
Tárgytalan
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nincs gond. De hol vásároltad? Ott már próbáltad a a meg nem érkezést rendezni velük?
Ha van saját vásárlói védelmed a PayPal előtt azt kell igénybe venni.
Másrészt ha ennek a vásárlásnak megnézed a részletei ( a sorra rákattintva) alul mi látható ezen a részen:Itt a Paypal-on lehet indítani dispute-t:
itt még az eBay-n lehet indítani, mert az ő védelmük az elsődleges:
Ha egyik sincs, akkor arra a dologra nincs vásárlói védelmed a PayPal-n.
[ Szerkesztve ]
-
Hoorus
őstag
Sziasztok
Vásároltam egy telefont 2 napja paypal-al 499 EUR-ért, akkor 152 618 Ft-ot zárolt a rendszer a kártyámról, most pedig, amikor már nem zárolt tételként jelenik meg a netbankon a tranzakció, hanem kiegyenlítettként, akkor már 157 450 Ft-ot jelenít meg?! A Paypalban úgy van beállítva, hogy a bankom váltson.. Szerintetek ez hogyan történhetett?
305 Ft-os árfolyamnál vettem a készüléket szerdán, ezen az értéken lett zárolva 152 618 Ft, most meg azt látom, hogy mégis 315 Ft/EUR értéken vonta le a számlámról...
Erste Mastercard kártyám van egyébként..
Köszönöm
-
Topikgazda
válasz Hoorus #30849 üzenetére
Ha deviza terhelés ment az Erstére nem forint, akkor jól van beállítva.
Ha ilyesmi a sor:
4xxxxxxxxxxxxx5 00000001 PAYPAL *HOTCOFF 353143690 17082400:00 vásár. 22.16 EUR 303.59 csak nálad 499.00 EUR vanA zárolt összeg és a ténylegesen levont összeg sosem egyezik és a vásárlást követő napi árfolyam számít.
Az Erste így számolja a Mastercard-os vásárlást el:A 7.-i árfolyamot látom és az 315,64 Ft volt, tehát nem PayPal a problémád
Visára (a Visa virtual netkártya évi 1500 Ft) javaslom váltani, mert annál ennyit vontak volna le: 499.00 Euro = 153135.52 Hungarian Forint.
4314,48-al több a Mastercard-os vásárlás.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- ÚJ GIGABYTE AORUS GeForce RTX 3080 10GB GDDR6X GAMING BOX Videokártya
- Dell Latitude 7450 14" - i5 5300U / 8-16GB RAM / szép állapot - számla, 6 hó garancia
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Gigabyte Z390 UD V2 - minden tartozékával - eladó!
- HP Victus 2026.08.hó-ig Garis Game Laptop
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest