Aktív témák
-
Alvin_ti4200
félisten
Szóval Divot kérésére íme a topik. Aki flame-elni kezd, kihajítjuk:)
Az eddigi eredmények:
Metabench: 8393
AIDA32: 3064/1155
SiSOft Sandra:
-CPU Arithmetic: 8352/3454
-CPU Multimedia: 20086/20555
Nemsoká jönnek az újak (3DMark, stb.) -
Alvin_ti4200
félisten
3DMark2001SE b330: 15200
3DMar03 b340: 5500
-CPU score: 682
-Test 1: 73.9 fps
-Test 2: 12.5 fps
Aquamark3: 39.530
-GFX: 5.367
-CPU: 7.496
[Szerkesztve] -
Alvin_ti4200
félisten
Cinebench 2003:
Rendering (Single CPU): 274 CB-CPU
Rendering (Multiple CPU): --- CB-CPU
Shading (CINEMA 4D) : 308 CB-GFX
Shading (OpenGL Software Lighting) : 1387 CB-GFX
Shading (OpenGL Hardware Lighting) : 2574 CB-GFX
OpenGL Speedup: 8.36 -
Alvin_ti4200
félisten
Sorry, hogy nem voltam, de programom volt mára. Szóval Divot, nekem 4xAA 8xAF, Quality, VSync OFF. Ez van beállítva az 56.64-es driverben. Órajel 420/830.
Szerintem így tesztelhetnénk. -
Alvin_ti4200
félisten
Akkor mondom.
56.64-es hivatalos driver.
Driverbeállítások:
AA: 4x
AF: 8x
Image Settings: Quality
Vertical Sync: Application controlled
Force mipmaps: én nem állítottam be semmit
Extension limit: Off
Hardware acceleration: Single display mode.
VGA@420/830. Mindig ellenőrizd, hogy az órajelek rendben vannak-e, mert Coolbits néha elfelejti. -
Alvin_ti4200
félisten
válasz Terminátor 4. #75 üzenetére
Nagyon sok fesz kéne neki:U Most stabilan megy 1.7V-on.
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz Alvin_ti4200 #115 üzenetére
Divot, nem kapsz levegőt vagy mi van?:DDD
-
Alvin_ti4200
félisten
Video Settings during test:
Screen Resolution: 1024*768*32
Bumpmapping: On
Realtime Shadows: Off
System specific video settings:
Adapter name: NVIDIA GeForce FX 5900 [NVIDIA GeForce FX 5900]
Vertex Shader: Hardware, version 1
Hardware T&L: Yes
Fog capabilities: W-fog Z-fog RangeFog Table(Pixel)Fog VertexFog
System specific audio settings:
SecondarySampleRate (Min/Max): 4000/191999
PrimaryBuffers: 1
MaxHwMixingBuffers (Static/Stream/All): 64/64/64
FreeHwMixingBuffers (Static/Stream/All): 0/0/0
MaxHw3DBuffers (Static/Stream/All): 64/64/64
FreeHw3DBuffers (Static/Stream/All): 0/0/0
HwMemBytes (Free/Total/MaxContigFree): 0/0/0
UnlockTransferRateHwBuffers: 0
PlayCpuOverheadSwBuffers: 0
Flags: CERTIFIED CONTINUOUSRATE PRIMARY16BIT PRIMARY8BIT PRIMARYMOMO PRIMARYSTEREO SECONDARY16BIT SECONDARY8BIT SECONDARYMONO SECONDARYSTEREO
Framerates
Scene 00 226.529 fps
Scene 01 92.794 fps
Scene 02 48.832 fps
Scene 03 30.107 fps
Scene 04 77.056 fps
Scene 05 57.629 fps
Scene 06 42.174 fps
Scene 07 74.186 fps
Scene 08 80.682 fps
Scene 09 74.337 fps
Scene 10 62.716 fps
Scene 11 60.453 fps
Scene 12 48.183 fps
Scene 13 48.514 fps
Scene 14 91.461 fps
Scene 15 84.995 fps
Scene 16 60.046 fps
Scene 17 96.667 fps
Scene 18 77.754 fps
Scene 19 28.299 fps
Scene 20 70.803 fps
Scene 21 54.473 fps
Scene 22 69.070 fps
Scene 23 81.687 fps
Scene 24 58.553 fps
Overall average framerate: 71.920 fps