- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
-
IT café
Overwatch 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
warcat
veterán
válasz Raysen623 #1216 üzenetére
Nem véletlenül,mert a Bastion nagyon veszélyes a támadó csapatra nézve,szóval csak jó csapatjátékról/taktikai érzékről tettek tanúbizonyságot.(vagy korábbi keserű tapasztalatokról)
Természetesen vannak counterei ahogy feljebb említették,de egy tapasztalt Bastion akit támogat a csapata (elé egy Reinhardt,healer meg valaki aki figyel a flankelőkre,pl Symmetra) nagyon el tudja rontani egy átlagos csapat napját.
EA: It's in the crate!
-
k-adi
nagyúr
válasz Raysen623 #1328 üzenetére
Engem mindig elkap és be is aláz kivéve ha Tracer-el vagyok akkor "vissza tudok teleportálni" a horgony után
Amúgy Widowmaker elég OP közelre és távolra egyaránt, és sokan is vannak vele.
Viszont a beszólogatások nagyon jók, mindig mondd valamit a karakter legyen az killstreak, vagy halál-újraéledés, stb... így tényleg olyan, mintha kicsit élne is az egész. De ettől függetlenül a játékélmény faék egyszerűségű és ez is tipikusan olyan napi 1 órás szórakozásra max... Mondjuk annyiból jó random emberekkel menni, hogy így kénytelen a játékos alkalmazkodni és más-más hősökkel menni, mint amivel alapból menne pl. -
tepenzed
őstag
válasz Raysen623 #1328 üzenetére
"Egy dolgot viszont fixálnék a játékban: mindenkinek max 60fps-e legyen és ne kétszáz. Megint szar lesz a PC-s mezőny emiatt..."
Ezt most nem értem melyik fps-ben lockolják le mindenki fps-ét 60-ra ? ha valakinek 144hz monitora van, nem fog 60 fps-el játszani, dobhatja ki a hardvert
[ Szerkesztve ]
-
warcat
veterán
válasz Raysen623 #1328 üzenetére
A lánc hitscanes,azaz az számít,hogy a gob lenyomásának pillanatában rajta volt-e a célkereszt az ellenen.
Itt egy jó tippek-trükkök a hősökhöz.
FULL Guide To ALL 21 Heroes in OverwatchA 144Hz problémád abszurd, ja persze bújjon vissza mindenki a kőkorszaki barlangba,mert úgy fair
Irány a konzol akkor.[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
-
k-adi
nagyúr
válasz Raysen623 #2393 üzenetére
Mei valóban erős karakter olyan játékos kezében, aki tudja mit csinál. Hasonló Tracerhez szerintem, ugyanolyan taktikával kell vele is menni: a lényeg, hogy idegesítsed az ellenfeleket, aztán amikor betöltődik az ulti akkor mehet a dara. Ha összekombinál egy másik karakterrel, közös ulti, az haláli.
-
őstag
válasz Raysen623 #2475 üzenetére
Na igen, ez a játék elindult az FPS kategóriában. Azaz first person shooter. Ilyet olyan ember vesz, aki szeret lövöldözni. A lövöldözős játékokban az a jó, hogy ráviszed a célkeresztet és bummm. De a gyógyításban mi élvezet van? Szerintem ez a külön healer cast nem sikerült jól, nekem jobban tetszik a Battlefield megoldás, ahol a támadóknak van heal packje amit dobálhat. pl. Soldier 76-nál pont jó a megoldás.
-
whitezo88
nagyúr
válasz Raysen623 #2475 üzenetére
ne is mondd annyi idióta van... healer aki semmit se csinál, nem érdekli őket a kompozíció, se más. Most Ilioson voltam Lucio, 2 elim silver, 1 obj elim gold... 0-2 oda persze.
(#2473) Redcaster
ja, de mással is folyton összekerülök innen random ha te voltál Terwet akkor ott pont a healer volt a béna, kb semmit se healelt, meg képes volt 1 emberre rezelni stb.
[ Szerkesztve ]
-
zola09
aktív tag
-
zola09
aktív tag
válasz Raysen623 #2492 üzenetére
Érdekes hogy nálad vannak ilyen hibák, másnál nincsenek. És igen van stun, senki nem megy egyből tovább, max ha valami más is befolyásolja a helyzetet. Az hogy nem lő.. Hiba az Ön készülékében. Azt nem értem, hogy ha tisztában vagy vele mi a countere, miért kell sírni, hogy OP. Szerintem ezt te sem tudod megmagyarázni. Ezzel a nekifutással mindent nerfelni kéne.
-
Ellia
addikt
válasz Raysen623 #2568 üzenetére
Ilyenkor azt nem értem az ellenfél miért nem keres alternatív útvonalat? Minden pályán van 1-2. De pl. ott a King's Row pálya, én előszeretettel futok be oldalt a hátuk mögé - múltkor sikerült soldier-el 6-ból 4-et kiiktatni így, onnantól meg a foglalás gyerekjáték volt.
[ Szerkesztve ]
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz Raysen623 #2681 üzenetére
Összesen 6 lehet lent, bal alsó sarokban mutatja is, x/y mennyi van lent a maxból. Mondjuk ha egy helyre sűríti össze és oda berobbant egy Junkrat vagy Pharah akkor időbe telik még újra telepíti mindet, mert a cd. max. 3-ig tölti vissza, ezért különböző taktikák léteznek az elhelyezésükre. Én pl. jobb szeretem szétszórni őket, mert úgy ugyan nem olyan halálosak, de nem mutatják iránytűként az utat a teleporthoz az ellen számára.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Raysen623 #2817 üzenetére
Ehh lejárt a szerkesztés, szal ha nem megy vele a hook, akkor az nem a te karaktered. Ott a main dmg-et az adja, hogy a törékeny karikat odarántod magadhoz, majd belelősz + melee. Ez a support ill assa karikat élről elpárologtatja.
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
-
-
Mister_X
nagyúr
válasz Raysen623 #3162 üzenetére
A videóban az egyetlen "vétkes" Hanzo volt, nem igazán tekintett rám veszélyforrásként. Reaper kapott egy fejest debuff alatt, a második valaki azt sem tudom ki volt, mert egy pofontól kidőlt. Ez van, attól még Zenyatta PotG
@tepenzed: van aim assist valamennyi, de nem biztos, hogy minden karakternek. - én mondjuk nem szeretem, mert Torbjörn esetén hangyaf@sznyival arrébbrakja a keresztet, amikor egy pontot tűz alatt tartanék, mert besétált egy Reinhardt.
[ Szerkesztve ]
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
#07331584
törölt tag
válasz Raysen623 #3282 üzenetére
Szerintem QM-en az lenne a jó ha nem lennének ilyen korlátozások.
Az egyszeri paraszt munka után szeretne kicsit kaszáskodni, de már van a csapatban. Én nem tiltanám meg neki, hogy ne tegye.Ranked és tétmeccseken viszont lekorlátoznám én is a dolgot. Múltkor volt egy 'jópofa' tétmeccs:
2 lucio, 2 tracer, 2 anyámkínja (nem emlékszem) mind a két csapatnál.
Én egy olyat behoznék, hogy egy karakterből lehet kettő, de legalább 5 különböző karakternek szerepelnie kell egy csapatban. Sőt igazából a 6 különböző karakter ötlet is tetszik nekem.QM viszont a funról, a szórakozásról és a kikapcsolódásról szóljon. Ne kössék meg ilyennel az ember kezét.
-
k-adi
nagyúr
válasz Raysen623 #3282 üzenetére
Simán lehet rajta fogást találni.,, pl. Zenyatta ultijával beviszi a többieket, míg azok kiszedik a turreteket/törpöket... ha 1 kevés akkor 2 zenyatta ultival, úgy hogy pont azelőtt nyomja be a második Z az ultit, miután az elsőnek majdnem elfogyna.. ha jól tudom 5másodperc az ultija, azaz így kb. 10másodpercnyi idő lenne kiszedni a turreteket sebződés nélkül...
Vagy hanzo ultija is tökéletes turretek ellen... csakhát meg kell várni míg feltöltődik.
Vagy azt is lehet csinálni, hogy egymás után megy 2 reinhart és miután elfogy az elsőnek a pajzsa, akkor a mögötte lévő elé megy és úgy haladnak tovább, míg feltöltődik az övé, aztán megint cserélnek, míg a többiek támogatják őket.
Tracernek meg olyan kevés hp-ja van, hogy a szél is elfújja, de pl. McCree, Roadhog, stb. jó counter ellene. -
Feketelaszlo
senior tag
válasz Raysen623 #3282 üzenetére
Én is voltam ma egy ilyen Anubison, de csak a végén vettem észre, hogy mi ellen mentünk, olyan gyorsan nyertünk Sok múlik a jó helyezkedésen - ha bénán rakja le valaki a turretet, könnyű találni olyan szöget, amiből úgy lehet rá lőni, hogy téged nem tud célkeresztbe fogni. Így akár még Mercyvel vagy Lúcioval is seperc alatt kiszedhető - ha legalább 4-5 másodpercig nincs ott a törp, már nem tudja megmenteni a level 2 lőtornyot. Amíg meg visszafele battyog a spawn pointról kb. be is fejezetik a meccset, hiszen mozgást gyosító képességük sincs.
De azt is lehet csinálni, hogy valaki decoynak előrerohan (Winston, D.Va), s amíg őt lövik, a többiek intézik a turreteket. Még ultira sem kell építeni, ráadásul egy ilyen ellenség akkor sem jelent nagy veszélyt, ha meghalt a tankotok, mert támadásban elég szánalmasak a Torbik. Persze szituációfüggő, hogy a hőst vagy az építményét kell priorizálni, de nagyon sokat elmolyolnak a Torbjörnök azzal, hogy jó helyet keressenek a turretnek és megépítsék, e közben tök védtelenek. Persze a profik már biztos reflexből tolják a bejáratott helyekre a turretet, de ha ott maradnak javítani is, akkor megintcsak veszélynek teszik ki magukat.
Az persze szent igaz, hogy egy ilyen felállás elég szélsőséges helyzeteket is tud szülni, de ha meg tudjátok beszélni a csapattal, hogy legyen valami taktika-szerűség, vagy legalább várjátok be egymást - ne csak össze-vissza rohangáljatok, akkor már jobbak az esélyeitek. -
7
addikt
válasz Raysen623 #3290 üzenetére
Egy jól kommunikáló csapat ellen egy rosszul kommunikáló csapat szinte mindig veszteni fog. 5 Torbjörn + 1 Tracer ellen csomó mindent meg lehet csinálni, itt egy példacsapat:
- 2 Winston (gyorsan bent vannak, AOE, shield | tracer ellen is jók)
- Mercy (hatékony healer, gyorsan mozog)
- Genji (flanker, turretek ellen még reflect is van, ha ésszel dolgozik)
- Widowmaker (sniper, a turretek hatótávján kívülről tud aprítani)
- Junkrat (masszív AOE, közvetlen rálátás nélkül is tud turreteket ölni, ha tudja hol van)A 2 Winstonnak és a Mercynek együtt kell dolgoznia, Widow és Genji a saját útjukat járják, Junkrat pedig tisztogat ahol épp tud. Megoldható, viszonylag hamar ki lehet csikarni hero swapet néhány Torbjörnből. Volskayanál egyébként is elég hosszú idő a respawn + első ponthoz visszagyaloglás, úgyhogy ha 2 Torbjörnt + hozzájuk tartozó turreteket sikerül kiszedni, már megtörik az ellenállás.
Csak ehhez tényleg az kell, hogy a csapat akarjon együtt dolgozni, és a tagok tudják a saját szerepüket.
[ Szerkesztve ]
-
Feketelaszlo
senior tag
válasz Raysen623 #3290 üzenetére
Arra az esély, hogy full-premade ellen pug induljon 0.59%. Legalábbis ez volt bétában, illetve 5 vs pug-nál is hasonló a statisztika (ezzel nem azt akarom mondani, hogy elképzelhetetlen, hogy valóban 6 fős csapat ellen mentetek, de korántsem biztos). Mostanra szerintem jobb az arány, de a lényeg, hogy többnyire ugyanolyan pug-ok fenekelik el a pug-okat, mert az egyikben senki nem akar kommunikálni. A kommunikáció kezdeményezésének egyik remek módja a "Hello" emote elsütése. Ehhez nem kell semmit gépelni, de már kiderül, hogy van-e legalább minimális hajlam a csapattársakban az eggyüttműködésre, vagy teljesen antiszociálisak. Aztán a chat segítségével még inkább kitárulkozik a lehetőségek tárháza a csapat összehangolására - pl. fel lehet ajánlani, hogy én hozok supportot, ha valaki hoz tankot, vagy le lehet írni, hogy mit kéne változtatni a csapaton, hogy ne rohanjanak ötödjére is a halálba. Nyílván a stílus sokat javíthat a társalgás minőségén, tehát nem árt, ha az általunk ismert angol nyelvű káromkodásokat (azt a 2-t) mellőzzük a szövegből, illetve az sem biztos hogy jó, ha a match chaten megjegyezzük, hogy mekkora kretének a csapattársaink, megint mi visszük a hátunkon őket. Ideális esetben van egy kellő mértékű emberbaráti tisztelet a társaink iránt. Szóval a taktika megbeszélése hasznos, de nem feltétlen szükséges hozzá a bejáratott csapat.
Egy kő-papír-olló játékban nem lehet arra hivatkozni, hogy azért kapsz ki, mert a szemét ellenfél mindig kővel üti az ollódat. Oké, a match-making rendszer valóban elég genyó tud lenni néha, de ha ezek a hero stackelések annyira működnének, akkor nyílván mindenki alkalmazná. Max. 2-3 azonos heroig tartható még balanszban a csapat, de 4-el általában már nagyon profi kell hogy legyen a maradék, hogy meglegyen a damage-support-tank egyensúly.
Bocs, ha esetleg nagyon kioktató stílusúra sikeredett, de inkább jótanácsnak szántam. -
7
addikt
válasz Raysen623 #3297 üzenetére
"Márpedig ha én azt látom, hogy se healer, se tank a láthatáron, akkor onnantól kezdve engem sem érdekel és csak játszom, mert tudom veszíteni fogunk."
Ez nem igaz. Többször is kerültem olyan játékba, ahol nem volt se healer, se tank. Végiggondoltam, hogy hogyan vagyok a leghasznosabb, és választottam egy megfelelő karaktert. Kompozíciótól és objective-től függően simán találsz olyat, aki kellőképpen hasznos és még nyerni is lehet.
Egyik tegnapi játékomban pl. random pubosok között csupa low HP offense és defense hero volt, tank / support egy sem. Bejöttem Mercyvel, healeltem rogyásig (59% team damage-et healeltem vissza), és legyűrtük a másik csapatot. Az egyik legdinamikusabb Mercy playem volt, mert bár a kompozíció nem volt ígéretes, a többiek jól játszottak és figyeltek egymásra + rám, nekem pedig bőven adtak munkát.Nem érdemes vesztesnek elkönyvelni egy fordulót. Igenis meg lehet fordítani reménytelennek tűnő helyzeteket, pozitív hangnemben kommunikálva segítséget kérni vagy javaslatokat tenni, és csak úgy általában élvezni a kihívást.
A csapattársaid is alapvetően nyerni szeretnének, úgyhogy ha látják, hogy pl. egy tank vagy egy support tud nekik segíteni, figyelembe veszik és igyekeznek úgy játszani, hogy előnyt kovácsoljanak belőle.Aztán persze ott vannak azok a reménytelen esetek, akik kígyót-békát mondanak a csapatukra, de azokkal általában nem foglalkozom, úgyis van még elég dolog, amire figyelhetek egy-egy játékban.
[ Szerkesztve ]
-
Telda
addikt
válasz Raysen623 #3396 üzenetére
Tegnap én is ragequiteltem. Nem érdekel ha szoros meccsben kapunk ki, de zsinórban keltünk-feküdtünk.
Igazából az húzott fel, hogy beáldozom magam hogy leszek healerrel (nem mintha nem szeretnék velük játszani) és nem védenek meg.
A wot-tól még azért távol áll, annak az élvezeti faktora gyakorlatilag 0 .[ Szerkesztve ]
-
Rison77
senior tag
válasz Raysen623 #3396 üzenetére
Tegnap tényleg volt valami a levegőben, első meccsünkön bedobott minket , négyen egyből pickeltek d.va-t temple of anubis defendre, konkrétan 1:15-ig tartott a meccs... Leaveltünk, utána kaptunk sztem egy 5 fős hasfájásos premade-et, mert együtt váltogatták az azonos hősöket. Itt azért már könnyebb volt normális csapattal counterelni őket.. First win-t alig tudtuk megcsinálni.
-
NyxNyxNyx
addikt
válasz Raysen623 #3741 üzenetére
Ja, ez egészen logikusnak tűnik. Egyébként laptop, de kb leégeti a kezemet 1 óra játék után.
Szívok most keményen meccseken, akkor is mikor nem akadok. Még bele kell jönnöm. Persze volt, hogy én aláztam 4 aranyértemmel. Egyik meccsen kihoztak négy Roadhog-ot (aminek a hookján remélem nehezítenek, mert szinte akkor is betalál, ha nem akarod), olyan durván kikaptunk mint még soha. Kihoztam Reapert, mert olvastam hogy az jó tankok ellen, hát én valamit szarul csinálhattam.
FPS-t játékon belül ki lehet íratni vele, vagy külsőleg kell?
[ Szerkesztve ]
"I've tried the same thing 8 times and I'm all out of ideas..."
-
Jim-Y
veterán
válasz Raysen623 #4108 üzenetére
Hát ha a besoroló más játékok szisztémáját követi, akkor valamilyen alacsony MMR-ről indít és próbálja belőni, hogy hova való vagy, tehát elsőnek te is alacsonyabb MMR-ű csapattársakat kapsz meg az ellenfélbe is, majd ha nyersz akkor MMR+X szintűeket kapsz és így tovább, ha kikapsz akkor viszavesz belőle, és elméletileg 10 meccs után be tud lőni egy bizonyos szintre. Mivel egy csomó tényező van ami ebbe beleszólhat, mivan ha a másik cspatban is van egy olyan aki mellé ilyen MMR-ű csapattársakat sorolt be, de amugy ő sokkal jobb, stb..
Szoval lehet szerencséd a besorolókon meg peched is, egy biztos, ha szar helyre is sorol be akkor az MMR rendszer miatt, ha elég sokat játszol akkor oda kerülsz ahova való vagy. Az elején hogy peched vagy mázlid volt-e csak annyit jelent, hogy kell -e még pár százat játszanod ahhoz, hogy oda kerülj ahova való vagy, vagy csak mondjuk 20-at. Meg itt OW-ban annyira nem is gáz mert rövid "évadok" vannak. Illetve amugy is azért kéne, hogy játsszon az ember, hogy fejlődjön azt pedig szar csapat mellett is lehet, sőt ott lehet igazán Szóval fej a fejjel -
addikt
válasz Raysen623 #4167 üzenetére
Nekem 8-2 lett, és 42-re dobott be első nap. Azóta lementem 36-ra, hiába az egyéni jó teljesítmény, ha a csapattársak világtalanok. Ha healt/tankot hoz az ember, akkor a dps nem megfelelő /3x-os hurrá pl a rengeteg widownak, akik semmit nem csinálnak, vagy a Genjiknek, akik ugyanezt tolják pepitába/. Dps pick esetén meg hiába jó az ember, a heal/tank szerepkör az esetek nagy többségében nem népszerű, arról már nem is beszélve, ha nincs heal, akkor minek vigyen tankot az ember..
"It's only after we've lost everything that we're free to do anything." Télen snowboard, nyáron bringa + LEGO® PSN ID: oORastaMaffiaOo
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI Mobil
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Androidos fejegységek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...