Új hozzászólás Aktív témák
-
_Petya_
őstag
Sziasztok,
Az OTP direkt web felületen hogyan lehet saját számlák között pénzt mozgatni? (normál folyószámáról a megtakarítási számára, vagy épp az értékpapír számlára, hogy aztán ott tudjak pl. részvényt venni belőle)
Van erre külön menüpont (én nem találtam), vagy simán a "belföldi forint átutalás" és megadom a számlaszámot?
köszi,
PetyaFontos feladatot soha ne bízz olyan gépre, amit egyedül is fel tudsz emelni!
-
_Petya_
őstag
Sziasztok,
Februárban jár le a bankkártyám, bankfiókba kértem az újat, (mert korábban többször volt probléma abból hogy a postán eltűnt az új kártyám, és emiatt kellett fizetnem, mert "elvesztettem", nem értem miért nem ajánlottan küldik..) ilyenkor szokott jönni SMS értesítés hogy mikor vehetem át. Emlékeim szerint ilyenkor (2 héttel lejárat előtt) már rég kész szokott lenni az új kártya, egyébként az otpdirekt-ben már látom is.
Ez így normális vagy kezdjek aggódni?
Kloden: nekem a Budapest Bank ATM-ből sikerült anno egy összegben 400k-t felvenni, szintén azért mert olcsóbb volt mint az OTP-ből. Előtte próbáltam K&H-t, ott asszem max 100k-t ad idegen kártyára.
[ Szerkesztve ]
Fontos feladatot soha ne bízz olyan gépre, amit egyedül is fel tudsz emelni!
-
_Petya_
őstag
Sziasztok,
OTP-s bankkártyán elromlott a paypass funkció, nem történik semmi amikor az olvasóhoz tartom. Egy ideje már vacakolt, néha nem ment, de most már teljesen rossz. Fizikai sérülés nem érte a kártyát, nincs eltörve, meghajlítva, stb. Ilyen esetben ingyenes a csere? Mennyi idő? Addig amíg elkészül az új kártya, lehet a régit használni?
köszi,
PetyaFontos feladatot soha ne bízz olyan gépre, amit egyedül is fel tudsz emelni!
-
-
_Petya_
őstag
válasz pető bá' #5223 üzenetére
Kértem. Szó nélkül intézték, levonták az új kártya éves díját, elindították a gyártást, elvileg 1,5 hét, az eredetit meg lehet tartani addig. Ha kész akkor postázzák, utána ha beviszed a bankfiókba az eredeti kártyát leadni, akkor visszaadják a hátralévő éves díjat.
Én az új kártyát (lejárat esetén is mindig) a bankfiókba kérem, mert a postás hajlamos eltüntetni és akkor fizetni kell az újabb kártyáért, mert "elvesztettem"... Ennek van valami 3-400 Ft-os díja de inkább ez, mint az új kártya több ezerért, csak mert elhányta a postás.
Szóval ha elkészül, bemegyek, viszem az eredetit és cserébe kapom az újat, majd pedig vissza az éves díj maradékát..
[ Szerkesztve ]
Fontos feladatot soha ne bízz olyan gépre, amit egyedül is fel tudsz emelni!
-
_Petya_
őstag
válasz pető bá' #5225 üzenetére
Tegnap meg is jött a csere kártya.
Természetesen az ügyintéző a hitelkerettől az életbiztosításig mindent rám akart sózni, de persze arról "elfelejtett" szólni, hogy az új kártyán online fizetéskor "internetes biztonsági kódot" vagy mit kell megadni, amit SMS-ben küldenek, csak sosem érkezik meg...
Most emiatt a baromság miatt lekéstem a Teletál kaja rendelés 15 perces időlimitjéről, így már nem lehet kártyával fizetni csak kp, de az meg külön macera előre leadni a portán, stb... mindezt azért mert OTP-s Mancika minden baromsággal húzza az időt, csak a lényeges dolgokról nem beszél.
Tudom az OTP direktben ki lehet kapcsolni. Ha szólnak róla hogy az új kártyán már be van, akkor kikapcsolom este és most nincs probléma. Egyébként az is érdekelne miért nem jön meg az SMS ha már be kett vezetve ez a csoda új szolgáltatás..
Fontos feladatot soha ne bízz olyan gépre, amit egyedül is fel tudsz emelni!
-
_Petya_
őstag
válasz szabogabor10 #5237 üzenetére
Érdekes a normál vásárlásról, utalásokról az SMS-ek megjönnek, szóval a telefonszám nem lehet rossz.
dptrsk: Erről valami hivatalos linket tudsz mutatni?
Fontos feladatot soha ne bízz olyan gépre, amit egyedül is fel tudsz emelni!
-
_Petya_
őstag
Na megoldódott, valóban itt kell beállítani, amit vnorbi mutatott, és a probléma az volt hogy az ügyintéző rosszul írta be a telefonszámot.. +701234567 volt +36701234567 helyett...Érdekes mert amint megnyitottam a módosítás ablakot, rögtön magától megjavult, nem is kellett átírnom, csak a mentésre kattintani.
Fontos feladatot soha ne bízz olyan gépre, amit egyedül is fel tudsz emelni!
-
_Petya_
őstag
válasz Fandango #5390 üzenetére
Ez a cégen múlik aki a beszedést indítja, őket kell megkérdezni, hogy fogják-e újra próbálni.
Pl az Uniqua régen mindig kétszer próbálta, de idéntől csak egyszer, ha nem sikerült akkor külön kell fizetni. Nekem a kocsi kötelező biztosítás éves díjával volt gond, a csoportos beszedés limitje fölé emelkedett az ára és ezért nem teljesült.
[ Szerkesztve ]
Fontos feladatot soha ne bízz olyan gépre, amit egyedül is fel tudsz emelni!
-
_Petya_
őstag
Sziasztok,
Prémium Plusz számlám van, a tegnapi nap kaptam egy ilyen terhelést:
OTPdirekt ÜZENETDÍJ
(74 DB SMS)
2019.08.01 -624 FtA díjszabás szerint viszont minden SMS ingyenes.
Akkor ez most mi?
Köszi,
PetyaFontos feladatot soha ne bízz olyan gépre, amit egyedül is fel tudsz emelni!
-
-
_Petya_
őstag
Közben kicsit keresgéltem és nézzétek mit találtam: a román(!) OTP-nél már elérhető a Push notification a mobil app-ban, és nem kell az SMS-ekkel szenvedni:
SMS díjak hasonlóak, viszont 1 lej-ért (68 FT) egy hónapban korlátlan számú push-t küldenek:
Vajon a magyar OTP mikor fog ide felnőni?
Fontos feladatot soha ne bízz olyan gépre, amit egyedül is fel tudsz emelni!
-
_Petya_
őstag
Sziasztok,
Körülbelül 4 héttel ezelőtt lefoglaltam egy szállodai szobát "nem lemondható" opcióval, előlegnek kifizettem a teljes összeget betéti kártyával (OTP MasterCard, dombornyomott), a szabályzat szerint ha mégis lemondom, vagy nem megyek el, akkor ezt visszatartják kártérítés gyanánt.
Aztán kitört a járvány, ma írtak, hogy sajnos bezár a szálloda (önként döntöttek így), és ők lemondják a foglalásomat. Visszautalni nem hajlandók, foglalás módosítást (most azonnal mondjam meg mikorra...) meg ajándékutalványt (korlázotott érvényességi idővel...) ajánlgatnak helyette.
Úgy gondolom hogy ez inkorrekt dolog, és most akartam menni, most volt szabadságom, most volt annyi a szoba ár amennyit szántam rá, stb. tehát a pénzt szeretném visszakapni.
Szerintem a "nem lemondható" nem csak rám vonatkozik, hanem rájuk is, és vis maior-ra sem hivatkozhatnak, mert saját döntésük volt, nem hatóságilag zárták be
Szerintetek ilyen esetben érdemes megjátszani a kártyás váráslásra a chargeback-et (30 napon belül vagyok). Ha igen, akkor el lehet intézni ezt online? Sosem csináltam még ilyet, mi a módja?Próbálkoztam az OTP direkt chat-et, ott senki nem válaszol, a telefont sem veszik fel.
Köszi,
Petya[ Szerkesztve ]
Fontos feladatot soha ne bízz olyan gépre, amit egyedül is fel tudsz emelni!
-
_Petya_
őstag
Sziasztok,
Mostanálban Apple Pay-el szoktam vásárolni, működik is rendesen, de kb 1 hete nem volt nálam telefon, próbáltam kártyával paypass-al, és észrevettem, hogy nem működik, nem is csipog amikor oda tartom, tehát úgy néz ki mintha a kártya romlott volna el, mintha megtört volna benne az NFC tekercse (korábban már jártam így, és mostanában többekkel előfordult)
Nem is nagyon foglalkoztam vele, nem is használtam, hiszen ott az Apple Pay, és nem is akartam szerencsétlenkedni a kártyámmal, hátha megint rossz, viszont ma voltam pénzt felvenni, új paypass-os OTP automata, nincs sor, gondoltam kipróbálom tényleg rossz-e a kártya, odaraktam, megint nem csipogott. Mindegy, bedugtam, vettem fel pénzt, aztán bementem az OTP fiókba jelezni hogy elromlott a paypass-om, kérek új kártyát.
Erre, azt modnja a csávó, hogy nem a kártyám rossz, hanem központi hiba van, épp most. Mondom de egy hete is rossz volt, erre az a válasz hogy igen, azóta, köszönik a jelzést, de már dolgoznak rajta...
Tehát, jól értem, egy hete sehol nem lehet OTP-s kártyával PayPass-t használni? Ez komoly?
Ilyenkor nem az szokott lenni, hogy leolvassa a terminál a kártyát, csipog, de aztán nem sikerül a tranzakció? Nekem gyanús hogy kamuzik a bankfiókban az ügyintéző, ha ilyen hiba lenne, ezzel lenne tele az összes híroldal.
üdv,
Petya[ Szerkesztve ]
Fontos feladatot soha ne bízz olyan gépre, amit egyedül is fel tudsz emelni!
-
_Petya_
őstag
válasz szabogabor10 #7366 üzenetére
Ezt próbáltam, de mivel épp most központi hiba van, így az OTP-s logika szerint nem lehet rossz a kártyám. Ki sem próbálhattam a csávó terminálján. Biztos én vagyok a hülye
Ez a prémium ügyfél kezelés az OTP-nélFontos feladatot soha ne bízz olyan gépre, amit egyedül is fel tudsz emelni!
-
_Petya_
őstag
-
_Petya_
őstag
válasz szabogabor10 #7368 üzenetére
Tényleg lehet valami központi hiba is, tegnap 4 helyen próbáltam fizetni, kettőnél elutasította az Apple Pay-t is, az egyiknél nem láttam a hibaüzenetet mert a szuper COVID plexi miatt nem láttam rá a terminálra, a másiknál "egyéb hiba" volt. Egy másik esetben sikerült az apple pay fizetés, és a negyedikben chippel próbáltam, az is ment.
Valaki tudja mi történik itt? Most már nem csak a kártyám rossz, hanem az Apple Pay sem megy rendesen?
Fontos feladatot soha ne bízz olyan gépre, amit egyedül is fel tudsz emelni!
-
_Petya_
őstag
Szerintetek megjavult már a PayPass fizetés? Most már bemehetek az OTP-be az elromlott kártyámmal, vagy megint el fognak hajtani mert "központi hiba" van?
Fontos feladatot soha ne bízz olyan gépre, amit egyedül is fel tudsz emelni!
-
_Petya_
őstag
-
_Petya_
őstag
Nos, hát megint bent voltam, szó szerint ugyanez történt, megint nem engedték hogy kipróbáljám a kártyát, és még mindig "központi hiba" van. Hangsúlyoztam, hogy nem sikertelen a tranzakció, hanem el sem indul, mert nem is csipog a terminál ha odarakom a kártyát, de a csávó láthatóan nem akarta érteni a problémát. Hova lehet ezzel fordulni? Kérjem a fiókvezetőt, hátha ő nem ennyire hülye, vagy váltsak bankot?
Valaki javasolta itt a telefonos ügyfélszolgálatot, ott milyen adatokat kérnek az azonosításhoz? Kell valami kód hozzá amit regisztrálni kell neten, vagy személyesen?Fontos feladatot soha ne bízz olyan gépre, amit egyedül is fel tudsz emelni!
-
_Petya_
őstag
válasz leslieke #7788 üzenetére
Szolgáltató függő, nálam pl limit volt beállítva és ezért nem sikerült levonniuk, vártam hogy majd újra próbálják, de nem vonták újra. Írtam nekik hogy mi van, és azt mondták nem próbálják újra, át kell utalni vagy más módon befizetni. Kérdezz rá náluk hogy mi a teendő, csak a szolgáltatód tudja megmondani biztosra.
Fontos feladatot soha ne bízz olyan gépre, amit egyedül is fel tudsz emelni!
-
_Petya_
őstag
-
_Petya_
őstag
Sziasztok, OTP-s (régi fajta Prémium Plusz számláról) szeretnék nagyobb mennyiségű (2M) KP-n levenni a lehető legolcsóbban. Régebben az volt a megoldás, hogy idegen bank ATM-jéből kellett kivenni, mert úgy olcsóbb volt mint OTP-sből (a fiókban kivenni meg főleg a legdrágább, az fel se merült), mivel fix összeg volt a díj és nem százalékos, és ~150k felett már ez érte meg jobban. Ez most is így van még?
Anno az volt ennek a korlátja, hogy sok bank ATM-je idegen kártyára csak limitált mennyiségű kp-t adott, 100 vagy 150k-t, de a Budapest Bank ATM kiadott egyszerre 400 vagy 800-at is. Viszont most a Budapest Bank ugye MKB lett, esetleg valaninek van tapasztalata, hol lehet sok KP-t olcsón levenni?[ Szerkesztve ]
Fontos feladatot soha ne bízz olyan gépre, amit egyedül is fel tudsz emelni!
-
_Petya_
őstag
Sziasztok,
A régi OTP netbankvan volt lehetőség utalási sablont elmenteni, közleménnyel együtt, összeggel vagy anélkül.
Az új netbankban viszont csak "partnereket" lehet elmenteni, de közleményt nem. Úgy látom hogy az egyetlen módja annak, hogy rendszeres, de nem automatizálható utalásoknál ne kelljen mindig újra begépelni a közleményt, az az, hogy a számlatörténetben megkeresem a legutóbbit, és ott az "Újra utalom" gombot nyomom meg.
Ez tényleg ennyire béna lett, vagy csak én nem látom hol lehet a régihez hasonló funkcionalitást elérni?
Fontos feladatot soha ne bízz olyan gépre, amit egyedül is fel tudsz emelni!
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Parfüm topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Posta, csomagküldés
- OLED TV topic
- További aktív témák...