Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
addikt
válasz szabacsik #1957 üzenetére
Gondolom a számlán, mint társtulajdonos szerepelsz.
Emiatt te is az összes vagyonoddal felelsz a számlán felhalmozott tartozásért. Így amit már levontak az jogos volt.
Azt javaslom menj be egy OTP fiókba és próbáld megszüntetni a társtulajdonosi viszonyodat a számlán.(Add vissza a társkártyát is).
Ezek után nem vonhatnak le másik számládról pénzt. -
dptrsk
addikt
válasz szabacsik #1959 üzenetére
Akkor együtt kell bemenjetek.
Így, ha a közös számlán hiány lesz a bank szerződés szerint megterhelheti a te egyéb számláldat, hogy ne legyen hátralékos egy számlád se.
Talán rövid távon megoldás, ha más banknál nyitsz számlát s oda utalsz mindent, míg meg nem oldódik a helyzet. Sajnos rosszabb esetben az egész tartozást rajtad fogja behajtani a bank. A helyedben minél előbb valahogy elcsalnám egy OTPbe a másik személyt, mert hosszabb távon minden vagyonod elvesztheted. -
dptrsk
addikt
válasz szabacsik #2018 üzenetére
Nem ismerem a rendszert, de te az xx azonosítón tárolsz egy utalást amit az yy számlakörben benne levő számlán kell elvégezni.
Ha az azonosító törlésre kerül vagy kivonják a számlát a jogosultságokból, akkor nincs min végrehajtani az utalást.Jobb esetben törlődik az utalás.
Rosszabb esetben függő tételek miatt nem tudod megszűntetni.De ez csak tipp, lehet hogy gond nélkül teljesül...
-
RoSSo3
senior tag
válasz szabacsik #1600 üzenetére
Sziasztok!
Holnap lesz 1,5 hete, hogy webkártyát igényeltem személyesen, Jump számlacsomagomhoz. A hölgy azt mondta, egy, másfél hét és meglesz, kapok majd róla üzenetet. Sajnos még semmi, ez normális?
Visszaolvastam, max egy hetet írtatok korábban. Kezdjek aggódni, hogy újra be kell menjek?Köszi!