Új hozzászólás Aktív témák

  • bexinho23

    őstag

    Sziasztok!

    Az OTP chat nem túl informatív, elég nyersen fogalmaz. Viszont rákérdeznék itt a csoportban, hogy ez mennyire igaz, mert furcsálom ezt az eljárást, hogy egyszercsak kapom az sms-t...

    Van egy sima betéti kártyám, ami 2022/06-ig érvényes, mastercard-os. Minden jól működik mióta megkaptam, otp simple-lel összekapcsolva fizetek a telefonnal. Elég gyakran kalandozok az OTP app-ban, és valamiért ránéztem a bankkártya menüre. Meglepődésre látom, hogy ott van egy másik kártya, értelemszerűen más kártyaszámmal. Gondoltam valami hiba, vagy ha ott marad pár nap után is, azért rákérdezek egy pénteki napon.
    Viszont ma kaptam sms-t, hogy postára adták a kártyámat minden előrejelzés nélkül. Még csak bankfiókban maradóra se tudtam kérni... (páromnál 2 alkalomból 2x eltűnt a kártyája, így pont 1 hónapja már bankfiókban maradóra kérte).

    Na most írtam a chat-en az imént, és ezt a választ kaptam:

    "kártyáját a gyártó hibásan gyártotta le, ezért ezt pótoljuk. Régi kártyája le fog járni novemberben, (attól függetlenül mi van ráírva).
    nem biztos, hogy azÖn kártyájavolt hibája és elképzelhető, hogy nem is az, de az egész akkor legyárott kártyát cseréljük"

    Más is belekerült ebbe a hülye helyzetbe?

Új hozzászólás Aktív témák