- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Proxmox VE
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Synology routerek
- Windows 11
- HBO Max & OD topic
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
I_Am
veterán
Ha nem csak Opellel lehet odapofátlankodni akkor lehet én is megjelennék.
Részvételi szándékomat ezúttal jeleztem is.
Ha csak Opel, akkor elkérem faterom Astra Classic-ját.
A totyik címének pedig lehetne ezt adni:
OPH!el TalálkozóHa teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
Nézzetek át a talis totyikba.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
Mennyivel mentél milyen kanyarban, hogy elszállt a hátulja?
Nekem eddig 2-szer sikerült véletlenül kiugratni a farát a kocsinak, egyiket télen 130-al 90 fokos kanarban macskakövön, másikat meg ónos esőben 70-nél lefagyott úton.Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
válasz urban racer #3156 üzenetére
Váltó olaj csere
szerk: kiemelő villa is szokott ilyet csinálni, ha kezd halálán lenni.
[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
válasz urban racer #3176 üzenetére
Nekem kézifék sem kell, csak alászedem, padló és már teszi is a seggét a kicsike. Összekerék ruuullllzzz
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
Közben rájöttem ám, hogy elírtam, mert igaz, hogy szíj, de nem hosszbordás, hanem ékszíj hajtja.
És igen akár repedezett, akár fénylik, illik cserélni.
szerk: nekem ilyenkor a hidegben 80-90 fok körül van, 90 fölé soha nem megy. Nyáron hasonló képpen, csak olyankor odaragad a 90-re a mutató.
buherka: olajhőfok mérőd van a kocsiban? Mert ha véletlenül van, akkor ott láthatod ha beszarik a hűtésed, mert megemeli az olaj hőmérsékletét is.
[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
Télen nekem is csak akkor megy lejjebb, ha huzamosabb ideig autókázok a hidegben a városon kívül, országúton, vagy pályán. De nagyobb is a hűtésem mint a 318-asnak. És még viszonylag új is. (30k km-t ment még csak)
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
18. kerület, Béke tér előtt a mekivel szemben akksi bolt az üllőin. Menj el és vegyél egy akksit. Olyan árai vannak, hogy tuti nem jössz el akksi nélkül. (szólj, hogy nem kell számla csak a blokk és olcsóbban kapod. Gari meg blokkal él)
[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
válasz buherka #3243 üzenetére
Ja, hogy vezérműszíj és görgő csere lesz?
Akkor azt sokkal olcsóbban megúszod mint én. Nekem most volt 2 hete, minden cuccot extra kedvezménnyel szereztem és igy állt meg a szíj+görgő+patron+segédgörgő 45k-ban. (amugy 80k lett volna)
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
-
-
I_Am
veterán
Igen a féltengelycsukló csattoghat, de csak teljesen kitekert kormány esetében eleinte. Kopogni viszont a torcsapágyak szoktak (ha a gömbfejek már jók). Viszont a jobb oldali nyikorgás az érdekes, ha tényleg ki lettek cserélve a gömbfejek és a szilentek.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
válasz buherka #4406 üzenetére
Kerékagycsapágy is nyikoroghat. De a kopogás és a csattogás között nagy különbség van. Ha kanyarodáskor csattog, de egyenesben nem, akkor féltengelycsukló. Ha menet közben bukkanókon koppan, akkor toronycsapágy. Szerintem.
De élbően kellen hallani, akkor sokkal nagyobb eséllyel meg lehet mondani, megemelni és akkor már 100%-ra lehet tduni mi a baja. Érdekes, hogy egyből a gömbfejeket cserélte ki a szerelőd, ahelyett, hogy átnézte volna. Rutinból csak nagyon nagy guruk szoktak dolgozni.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
Tájékoztató az érvényes szerviz
óraszorzóról és hatósági díjakról2008.02.15-tól márkaszervizünk óradíja
Opel típusok esetén 9.180 Ft + áfaForgalomba helyezés előtti és időszakos műszaki vizsgálatok díja (91/2004. (VI. 29.) GKM rendelet alapján)
M1 kategóriájú jármű (személygépkocsi), továbbá az M1 és N1 kategóriájú járműhöz kapcsolható pótkocsi 7.700 Ft
N1 kategóriájú jármű (könnyű tehergépkocsi) 8.500 Ft
Érvényesítő címke kiadása 420 Ft
Műszaki adatlap kiadása 1.190 Ft
Az integrált vizsgálat díja 7.200 Ft
Összkerék hajtású jármű vizsgálatának díja - a kategóriájához tartozóan meghatározott díj további - 50%-a[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
I_Am
veterán
válasz AMD Power #4497 üzenetére
1 év alatt az összes használtautós kocsit kikérdezted már tőlünk.
Mikor lesz autód végre?
szerk: és úgy kérdezed, mintha a francia dieselekről lenne bármilyen tapasztalatod. Azok is szarok ez is az.
Első autónak kicsit jobb állapotút vegyél, mert ha elköltöd az összes pénzed ilyenekre, aztán költeni kell majd rá, mert költeni kell, akkor nem tudsz és áll majd az udvaron és eszi a kosz.
[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.