- Ubiquiti hálózati eszközök
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Linux - haladóknak
- Ubuntu Linux
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Linux kezdőknek
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Nordik #28075 üzenetére
bár nekem nem volt még corsám, de rozsdára lehet számítani, ha még nincs, akkor pár év és megválasztja, a moci gyenge, de nem nagy fogyasztású, de szemre kissé túlárazzák az 1.0ás motort, de kinek mi jön be!
ja, és ez még egyszerű mint egy ék, injektoros, de 80k-nál még azoknak nem kell csereérettnek lennie, nagyon sokminden nem tud meghalni, mert tökegyszerű a cucc, 20évesen is ennyire lehet számítani!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Nordik #28078 üzenetére
ahogy látom EGR hiba, alapjárati motor hiba, lamdaszonda hiba előfordulhat ezeknél is, mint minden más opelnál, de szerintem átlagos előfordulású. ami inkább gáz lehet, az az 1.0-ás motor amit szét lehet forgatni, de ismerős előélet, kevés km szerint még messze van a vég!
rohadás is olyan, hogy opelokra is jellemző, astráknál is, corsáknál is és a vectráknál is!
szóval semmi extra ami másnál nem fordulhat elő....
zolikaDB: alap, használt autónál ez az alap, mert ha ki van cserélve, akkor az ki is van!
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
válasz Nordik #28126 üzenetére
80 ezer után én lehet cserélném, mert nem tudod kb mennyi van még hátra neki. Főleg egy kis motornál valszeg elég sokat forog, mivel azt jobban pörgetik, általában. Mikor szedik szét, nagyjából meg lehet állapítani majd, kb hol jár élettartamban, egyszerű kézzel megpörgetésből. (lényeg a lényeg, én kicserélném) Ha könnyen szerelhető, nem kell nagyon bontani hozzá, akkor esetleg hagyhatod még, ha nincs hangja, nem lóg, nem kotyog.
-
sziada5925
aktív tag
válasz Nordik #28133 üzenetére
Nem értem, hogy miért foglalkozol az alapjárattal, ennek nincs köze hozzá. A fojtószelepen van egy konzol, ahová be van akasztva a bowdent, ott tudod előfeszíteni, kis holtjáték kell, ahogy írtad is. A léptetőmotor majd megoldja az alapjárati részt, azzal nem kell törődni.
Üdv: Ádám
-
adorjant
senior tag
válasz Nordik #29244 üzenetére
Gates állítólag sokat romlott minőségben. Daycot korábban meg legagyizták,de most egyre több ismerősöm azt használ (és én is),érdekes módon,nyirkos időben sem cincog,mint anno a Gates-ek Mondjuk én 2-3 évente mindig cserélem a hosszbordás szíjat.
Szerintem nyugodtan megveheted. -
AMD Power
titán
válasz Nordik #29935 üzenetére
Én régen Castrol Magnatec 10W40 használtam. Most ezt a Total QUARTZ 7000 ENERGY 10W40 raktam bele. Nem egy olcsó olaj, de jó az biztos.
diablo1984: A 250Le verzió csak AWD és Start/Stop kiadásban van.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz Nordik #29938 üzenetére
Úgy rémlett nekem mintha én drágán vettem volna. Talán 5500Ft körül volt 25% kedvezménnyel. De lényeg a lényeg ,hogy jó olaj.
Pont tegnap volt téma. Bár én benzinest néztem belőle
Insignia 2.0 DTE: ilyen egy prémium Opel.
Teszt: Opel Insignia Sports Tourer 2.0 DTE ecoFLEXEladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
sNORh
addikt
válasz Nordik #30824 üzenetére
Többen ajánlották, itt a fórumon is nemrég öntöttek opelbe páran(Opelbe még nem raktam eddig), de valóban nagyon jó olaj. Már berágtam a Castrolra, a GM-et is csak ócsárolják, lassan minden jó elromlik. Tavasszal még Mitsubishi Galantom volt, abba 5w40-es Eneos Sustinát raktam, a tulaj Magnatec-e után, ott is érezhető volt a különbség, és annál is csattogott erősen előtte a hidrotőke, tehát ismertem már, de nekem valahogy tapintásra is különlegesebb valamivel. Ajánlott.
fero02 mióta bennvan, nem rángat ha hirtelen visszaejtem a gázt, és harapósabb, de tudom nem tesz jót a hengerfalnak, bagóért vettem, kipróbáltam, visszateszem a szűrőházat nyugi
[ Szerkesztve ]
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
davee_92
csendes tag
válasz Nordik #30913 üzenetére
"Corsa B-ről lenne szó. Ami a hűtő oldalán van érzékelő az a vízhőmérséklet érzékelő vagy a ventilátor kapcsoló? Valószínűleg ott nagyon minimálisan ereszt a vizem. Esetleg egy kis teflonszalag segíthet? Vagy vegyek új érzékelőt?"
Ha a hűtő bal alsó sarkán található érzékelőre gondolsz az a ventilátor kapcsoló gomba, nem kell új gomba ha nincs gond vele, egy alumínium vagy réz tömítés van rajta, azt kell cserélni, mert kilapult, vagy sérült.
"Az mit jelent, hogy allandoan nyitva marad?"
Azt, hogy amikor hideg a motorod akkor sem zár le teljesen a termosztát, ezért állandóan átjárja a víz a hűtőt, a nagy körön így nem tud melegedni a víz, ez igazából nyáron nem gond, télen viszont nincs fűtésed, vagy nagyon gyenge.
Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
-
AMD Power
titán
válasz Nordik #32353 üzenetére
Ha van szerszámod hozzá nem egy nagy dolog. ( Nekem sajnos semmi ilyesmim nincsen) Féktisztítóval lett ki és lepucolva. Állt is benne egy ideig.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz Nordik #32363 üzenetére
Nagyjából igen. Folyamatosan figyeltem mit csinál Roland. Ő féktisztítóval csinálta. Nagyon szépen lepucolta. Illetve ahonnan kivette azt a részt is szépen kipucolta nem csak a motort. Volt is mit....
Ez nagyon nagy királyság lenne!
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz Nordik #33416 üzenetére
Figyelni fogom. Mást egyenlőre nem tudok.
Iskoláknak adományozott számítógépeket az Opel
Belefér a keretbe. Még több ilyet!
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
trassher
addikt
válasz Nordik #33632 üzenetére
Én is azt szerettem volna de sajnáltam rá a pénzt így a crash után. Helyette hella blue light-ot vettem. Pár km-en próbáltam ki, eddig nagyon jó. Elsőre azt hittem kék lesz mint ami előtte volt de szerencsére szép fehér fénye van.
Itthon én vagyok a fűtő, lehet kicsit hőfokb*zi vagyok.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
INMOTEP
őstag
válasz Nordik #33746 üzenetére
Értem ,neki ugye az a verzió van ami a leömlőbe van beleépitve a katalizátor .Csak ugye ezt lecserélték hengernekénti leömlőre , most hogy katalizátort akar venni a 2 labdaszonda között meg nemigen fog elférni mert kevés a hely .Ha meg áthelyezi a labdaszondát hátrébb akkor meg vezetéket is kell hosszabitani az meg megint csak nem lesz jó mert nem fog olyan értéket hozni amilyet kellene .Nekem X16XE nél ugye lentvan a kocsi alatt ,szóval nemértem énsem
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz Nordik #33755 üzenetére
Jelenleg az a legjobb de kicsit olcsóbban van hella blue light. Az is nagyon szerintem annak ellenére hogy neten nem sok infót találni róla. Nálam eddig tökéletese teszi a dolgát.
Kész az autó 90%-ban. Már csak a lökhárítót kell hegeszteni de legalább már helyén van minden alkatrész és nem csálé semmi. Most lett kész a két tükröm is. 4D karbon fólia, nekem nagyon tetszik és nem is bazári. Igen az autó továbbra is KOSZOS de nem mertem mosatni lógó lökhárítóval. Majd ma lecsutakolom amennyire tudom.
Redmi Note 7
-
-
Markizmark
addikt
válasz Nordik #35283 üzenetére
Egyébként meg a dugattyúk fékezik az autót a kompresszióval, nem a láncon keresztül a vezérlés. Szóval ha a főtengely elindulna, akkor már semmi se fogná a kocsit, ergo nem lenne értelme sebességben parkolni. Mindezekből következik, hogy a lánc nincs terhelés alatt sebességben parkolásnál.
Mint ahogy írtam, maximum abból lehet gond, ha rükiben meggurulsz előre, vagy fordítva.Van 2 láncos és 2 szíjas autónk. Egyik láncosban 250e km van, másikban 380k. Mindkettő még eredeti, duplasoros lánccal. Kicsit sem csörögnek. Szerviz szerint nem szabad hozzányúlni amíg nem nyúlottak.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Findzs
addikt
válasz Nordik #46054 üzenetére
idézet:
"FIGYELEM! Ezek a motorok hidraulikus láncfeszítővel vannak szerelve, ezért nagyon fontos a megfelelő motorolaj alkalmazása. Az ezzel a vezérműlánc szettel szerelt motorokba (X10XE, Z10XE, X12XE, Z12XE, Z10XEP, Z12XEP, Z14XEP) csak és kizárólag 5W-30 vagy 5W-40, GM-LL-A-025 illetve az ezt felváltó Dexos2 szabványt teljesítő olajat szabad önteni. Minden más megoldással a vezérműlánc rövid úton (akár 15-20.000 km) garantáltan újra csörögni fog. Nagyon fontos, az összes kézikönyvben sárgával kiemelten benne van, semmilyen körülmények között, még az esetleges olajfogyasztás mérséklésére sem szabad bele 10W-40-et önteni!!!""Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Yettel topik
- Ubiquiti hálózati eszközök
- bambano: Bambanő háza tája
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android szakmai topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Külpolitika
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...