- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Disney+
- Synology NAS
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Facebook és Messenger
- Mozilla Firefox
- Béta iOS-t használók topikja
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TasiA
senior tag
Szerintem ezért is örök életű ez a szerencsétlen motor. (na meg a hitvány 9,2-es kompresszió viszonya miatt) A városban sem nagyon pörgetem 2000 fölé. Ezzel a váltóva olyan a mocinak 200 km, mint egy 1.2-esnek 400 ezer. Állandó maxigáz, hogy haladjon, meg asszem 120 nál már 4000-ezret pörög egy Fabia "HTP"
-
dokar
addikt
nekem 80-nál már a kettes leszabályoz, vagy még előbb.
az egyes meg rettenetesen rövid, lepadlózni nem lehet.
de ha kettesben padlózok mondjuk alapjáraton, akkor már nem kapar el.
5-ben 3000-nél 100-al megyek.sok oda-vissza változtatás miatt a nyomatékgörbe megváltozott, de gyári állapotában 4000-nél volt 125nm. annyi biztos, hogy mostanában 3000 alatt semmi jóra nem számíthatok.
extra - SEXRay
-
RpPRO
őstag
Van egy 97-es VW Polom, 1.4-es, 60 lovas es 750 kilo. Legalabb ugyanugy gyorsul, mint ez a 90 lovas 1150 kilos 2 es fel eves Astra. Nem vartam versenyautot, de a fentiek alapjan lehetek csalodott. A kg/loero ertekek nagyon hasonlok, de a nyomatekgorbeik kozott oriasi a kulonbseg. Mar a Golf2 ('80-as evek!) gorbeje olyan volt, h 2000 es 4000 kozott a nyomatek 95%-at leadta, 2500-on 125Nm. A Polo is hasonlo, alacsony ford.szamon ezert ugrik. Van meg par problemam, amit szamomra igenytelenseg, de az auto szepsegevel, halksagaval karpotolom magam.
[ Szerkesztve ]
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
_seth_
veterán
E kadett + C20NE -1mm hengerfejből + direkt szűrő már ha ez számít na de mind1:
50km/h 5. 1400 rpm
90 km/h 5. 2500 rpm
120km/h 5. 3000 rpm
160km/h 5. 4000 rpm
200km/h 5. 5000 rpmEnnyi volt anno Elvileg sima F16 váltóval de abból a C394-es asszem, hogy pontosan milyen fokozatok voltak benne passz... lehet belül berhelt volt az is... mindenesetre másodikban nem sok ellenfél volt... pályán még az X5 is csak nézett, hogy nyomja én meg tartom lazán
Legnagyobb rögzített adatok:
2008. 10. 02. Kadett E 210 km/h ~5200 rpm
2008. 11. 10. Vectra B 220 km/h ~5300 rpm (GPS szerint is!).Ennyit tudtak tavaly... idén meg kit érdekel? 7,6-7,7 körül alakul az átlagom (sok a város ), a tempomat nagyon jó cucc, a vectra szép és sajnálom nyúzni nagyon... előzhet a suzuki is max kiröhögöm A 2.0 16V mindenesetre jó mert egyrészt nem érezteti, hogy 4,5 méter az autó + 1,5 tonna fölött van tankolva 2 fővel, kapcsolhatok klímát, refit, ködlámpát, hifi rendszert, ventit, ablakfűtést és akkor is megy és bírja és alig fogyaszt mégis van benne tartalék bőven. Költöttem erre is nagyon sokat de féltem is nagyon... így is már 2x jöttek nekem persze biztosító fizet de túl jó megoldás + akkor már legyen B2-es fényszóró akkor xenon szett csere mert H7 nem H1, akkor már fújjuk szinre a lököst teljesen, akkor a díszléceket is, akkor rakjunk rá irmscher pótféklámpás szárnyat de fessük le stb... vagyon az egész de nagyon komoly autó lett és nem tervezek cserét sem most sem később, szép, hatalmas a csomagtartó is és kényelmes.
Kadett + C20NE: 2000 fölött városban nem járt a motor csak ritkán, minek? ment mint a meszes úgyis, nyomaték volt bőven, lóerő is, tonna felett lehetett ugyan de nem vészesen sokkal. (vezetett km: 1.3 motorral vettem majd 2.0 került bele összesen több mint 40e kilométert mentem vele.) (totálkárra tört ugye még tavaly de még 2 hónap mire tárgyalásra kerül a sor... nem sietik el... mire le lesz zárva meg is lesz az 1 év kereken!!! mindezt úgy, hogy tiszta sor, hogy ki mit hibázott, nem én voltam de nincs mit tenni... a személyi sérülés miatt szívtam amúgy is de hivatalosan is...)
Vectra: sokat mentem vele mostanában 50km + 5. fokozatban de azt nem szereti igazán mert az pont 1000 rpm így kezdek áttérni a 4. fokozatra, a kadettnek mind1 volt de ez képes hosszas városi 5. után lefulladni bár a tegnapi karbantartás óta lefullaszthatatlan a motor A legjobb az amikor 50-60 kilométert tudok menni tempomattal végig úgy, hogy pedálokhoz hozzá sem érek... motorfék, tempomatos gáz végig 5. fokozat, alig eszik, hangja semmi és megy, teszi a dolgát (vezetett km eddig: nov 3 óta 16,5e kilométer).[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Hát nem ez a hosszú fenék, nagy súly elveszi az élmény részét inkább olyan limuzinos, lassan gurulós még ha megy is és sportos is Nem egyértelmű na de... b vectra e kadett után pl nagyrészt eltűnt minden amit érezni lehetett, döccenés, hangok, futómű-kormány közvetlensége, a motor is más, ez agyal, gondolkozik annak odaléptem és ment is...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Ahogy kadettklubbon többször is szóbakerült a legjobb F16-os váltó volt az enyémben mármint a legjobb áttételezésű
Nekem is megy a vectra nincs azzal gond, pörgetni is lehet ha kell bár nem japó, hogy 7000-nél induljon el szerencsére de egyszerűen túl nagy és túl nehéz, hogy érezhető legyen még akkor is ha sportfutómű+ültetés is van bőven ami észrevehető mert kanyarban én dőlök ugyan de az autó nem (ülések nem követik az út vonalvezetését mármint nem elég jó az oldaltartásuk ilyen téren de azokat sem cserélném le mert nagyon kényelmesek ).
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bambano
titán
Azt hiszed, a fóccvágen jobb? Én nem sírva, hanem harsányan röhögve menekültem a borámtól anno... Céges autó volt, csak én használtam, 1.6 benzines, amikor eljöttem a cégtől, mondták, hogy vegyem meg. Felmérettem eurotax szerint, 25 százalékkal drágábban akarták ideadni, mint amennyi az eurotax ára volt. Utána még egyszer győzködtek, de akkor már azt mondtam az illetékesnek, hogy gyere, itt van a veki, ülj bele, majd rájössz te is.
Az még a kisebbik, hogy megbízhatatlan volt, a nagyobb baj, hogy a szervizháttere valami förtelem. Volt, hogy majdnem asztalborogatásig fajult a szervizben a vita. A vekit meg simán kiviszem és otthagyom Gödöllőn, mert azokban meg lehet bízni.
Szerk: ha már arról beszélünk, melyik autó hogy ugrik: az 1.6-os borát bármikor betakartam az 1.6-os g astrával, csak az astra alsó hangon két literrel kevesebbet fogyasztott, ha nem többel... A veki eszik kb. annyit, mint a bora. rotfl.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
TasiA
senior tag
-
fero02
veterán
-
bambano
titán
És nyugodtan beleülhetsz az én vectrámba is, vagy egy új insigniába. Persze, jobb a bmw, elhiszem én is, de nagyon sokkal többe kerül, mint ez a két opel és az már mindenki saját szubjektív döntése, hogy jobb-e annyival, amennyivel drágább. Szerintem nem jobb.
Nyilván, ha jönne a jó tündérke, hogy melyiket akarod ingyen, bmw-t akarnál. Ha meg jön az apeh, akkor megfelel az opel is...
#8130: azért ez a made in germany elég tág fogalom, van ott olyan gyár, aminek a kocsija ingyen se kéne.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
fero02
veterán
Soha nem értettem az ilyet, h mi szükség van rá.
Ha vmi normálisan van szervizelve, akkor gond nélkül bírja a 2-3,de akár 400e km-t (persze ha használva is értelmesen volt). Errefel a pötsch kereskedők meg visszatekergetik, mintha attól jobb lenne, vagy helyettesítené a normális szervizt. Ennek persze semmit nem lehet csinálni, míg a buta emberek bedőlnek ennek...
-
TasiA
senior tag
-
Ace Ventura
addikt
-
Ace Ventura
addikt
A hirdetésben 1 év garit vállalnak a corsara.Ez mit takar?Aláirod a papirokat, aztán mehetsz a csába?
Úgy nincsen pénzem, hogy százezreket költögessek.MOndjuk egy használt autónál benne van a pakliban.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Ace Ventura
addikt
Elmentem megnézni a corsát.
A gari annyit jelent, hogy 42 rugót kell még fizetni, és kapsz 1 év garit a motorra, és a váltóra, a többire nem.Szóval nem teljeskörű.
A corsa amit linkeltem a képen csilli-villi, élőben egy törött, javitgatott roncs.Felhúztam magam, és elmentem az ismerősömhöz, és megvettem a 9 éves makulátlan suzukiját 500K-ért vadi új cd-s magnóval, és egy téli gumiszettel.Szuszkák közül is a 450 körüliek, töröttek, és feltételesen dupla km-rel voltak a kereskedőknél.Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
#TOTTI
őstag
Nyugi én írtam el nem mechanikust akartam.. Jaja eltárolja a km-ert.. meg az elfogyasztott üzemanyagot is meg még több mindent.. amiböl ki lehet következtetni.. pontosan nem értem hogy mi cask megmutatták hogy ott annyi itt meg 300al több.. na de nem is ez a hsz. lényege.. hanem az ár.. és ezóta müxik a kormányvezérlésem és a dudám is.. a kettö egyszerrre még sose ment.. gyujtás után dudáltam akkor a kormányrol nem ment a fed. comp vagy forditva.. de most dudáltam emg lapozgattam és semmi hiba.. eddig.. Apróságok.. de idegesitő kis hibák..
-
Daywalker
addikt
Nekünk van a családban 1.0 "stift". Tényleg igénytelen, de azért ne vicceljünk. Olajból 3,5 liter kell bele (mint a Corsába), szűrők ugyanolyan árban vannak, mint a Corsához. Sőt, a stiftnek eléggé szarok a fékbetétei. A Corsán 115e alatt fogyasztottam két első betétet (az első garnitúra majdnem vasig koptatva a másodikon még volt), míg a swift 50 ezer alatt evett meg kettőt (hasonló felhasználási körülmények). A betétek ára is hasonló, akárcsak a tárcsáké. Tehát nem feltétlenül olcsóbb a switf, ha az alkatrészeket nézzük -- pláne a féket. Mellesleg a stift 8 évesen már a harmadik akkut fogyasztja éppen, az enyémben talán a második lehet 13 évesen (az a gyári van benne amivel vettem, de 7 éve nem cseréltem).
Mondjuk én már mindent kicseréltettem szinte a futóműben, de a szerelő azt mondta, hogy nem kellett volna. 100e-nél csak az egyik első gátlóból folyt az olaj egy picit (és ha összenyomtam, akkor nem nyomta ki magától a szárat), de minden más rendben volt.
Ha gumi, benzin, biztosítás, adó négyest nézzük, akkor az 53 lovas suzuki természetesen olcsóbb, mint egy 90 lovas corsa.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
helkis
addikt
akkor árat ne mondj! valami tipped nincs mi a fene lehet?
gyanítom hogy kerékcsapágy (nagyobb felni befolyásolhatja?), vagy agy, vagy mindegyik, vagy féltengely, ha van még más futóműalkatrész is van ami beleszólhat, akkor az is szóbajöhet
holnap beviszem valahova menjenek vele egy kört, meg dobjanak meg egy árajánlattal..a felniket mikor érdemes görgőztetni, centíroztatni? mik a jelei, ha kívánja...
eddig csak akkor volt megcsinálva, ha gumit is cseréltem.."Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
hmmm.. most hogy mondod.. kb 500km-rel ezelőtt egy győri túrnéról visszafele szegény kislányom kiadta a mama-főztjét Veszprémvarsány után, sajna sehol nem tudtam leállni, majdnem Csesznekig el kellett mennem, a Réde-i leágazó után jobb oldalon a dombon 100km/h-s tempóval észrevettem egy buszöblöt, satufék, eléggé salakos is volt a terület, asszem kettőt pumpáltam mikor már lassultunk, ABS nincs szóval csúsztunk..
guminak volt hangja utána, de nem ilyen erős, illetve ezért is cseréltem ki az első<>hátsó kerekeket most..
+ az eltelt 500km-ben nem volt hangja, vagy csak megszoktam?
létezik, hogy ettől van? mégis csak jobbról hallom a zajt?"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
augusztusban elég sokat kell majd mennem, így 2db.ot mindenképp veszek, találtam is akcióban ugyanabból a típusból, mint ami fent van a marsonál, 2db-ot kapok 1 áráért, így a 6db-ból a 2újat felrakom előre a maradékból meg a jobbakat hátra, de amint tudom cserélem valami finomabbra őket..
mindenkinek köszi a helpet!"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
Daywalker
addikt
Egy ideje nem jártam itt, de válaszolok...nézd meg a switf útmutatóját (fentvan a neten). Az van beleírva, hogy töltsön bele 3,3 liter olajat, indítsa be, járassa 5 percig, állítsa le, várjon néhány percet és nézze meg kell-e még beletölteni...na ilyenkor még belemegy kb. 2 deci. Vagy a teknő nagy, vagy a franc se tudja mi, de akkor is ennyi megy bele. A "vitát" ezzel lezárom.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
őstag
most nézem, ezen még dísztárcsás képek vannak, azóta már van rendőr astrás lemezfelni, azzal jobban néz ki, de majd cseréltetem a képet.
Az igazság az, hogy nem saját, hanem céges kocsi, és ezért csak ilyen apró dolgokat költök rá, mert ki tudja mit hoz a jövő...
A fólián gondolkodtam, csak nem tudom, hogy veszem rá a céget, hogy kifizesse... bár a biztonsági fólia nem rossz megnevezés...
azt hiszem, megcsinálom, és majd teszek fel képeket....
[ Szerkesztve ]
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
tomyoy
senior tag
köszi, akkor az biztos jó, legalább is, zárt állapotban van
központi injektoros...
holnap megszervizelem.....ű
#8350: annyira nem édekelt a dolog nem vagyok idegbeteg tipus...visszamentem a nyaralóba és aludtam még 1 et majd lesz valahogy alapon
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
_seth_
veterán
Kadetten is a C20NE motorhoz a tank mellé kellett rakni de nem bele, könnyen megjegyeztem mert miután az 13S cuccait kipucolták az autóból és berakták a C20NE-t még utolsó költségként összerakás és beindítás után meghalt a benzinpumpa... 16e... 13S-nek pedig a vezérmű végén van a pumpa, abban nincs is külön elektromos mint újabb autókban egyszerűen azért mert a karbinak nem kell akkora benzinnyomás mint az injektornak.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
buherka
addikt
Nem tudom, hogy mit nem értesz ezen???
De amúgy a fogalmazását nem érted a könyv írójának.
Az üzemanyag-szivattyú a hátsó ülés alatt van, közvetlenül az üzemanyagtartályon van felszerelve.
Tehát az író itt arra céloz, hogy nem benne szerelsz az üzemanyag tartályban, hanem a külső burkolaton van a rögzítés felszerelve.
Meg kell bontanod a külső rögzítést, hogy hozzáférj a szivattyúhoz, mert ha a nélkül ki tudod szedni, akkor te tudsz valamit. Tehát akárhogy csűröd-csavarod, akkor is a tartályon van felszerelve.
1. Vitába ne is szállj velem, mert hasonló Opel Astrám (1.4 16V EcoTec) van és saját magam szerelem ennek a könyv tanácsai alapján és eddig sok-sok tízezret spóroltam meg ezzel.
2. Két Opel Astrában is segédkeztem a benzin-pumpa kiszedésénél. Az egyikben megdöglött a pumpa, mert csontra kijárták a benzint és ez által szépen le is égett.
A másikat meg jól megtankolták benzinnel, holott diesel volt és így le kellett belőle szívni az egész naftát és ehhez is kiszedtük a üzemanyag-pumpát. Igaz jó büdösek lettünk, de cserébe megkaptam a 40L anyagot, amiben volt kb 6-7 gázolaj. Motoros fűrészbe tökéletes volt
3. Tomi engem hívott fel személyesen, hogy segítsek neki miként kell kiszedni a pumpát, de mondtam neki, hogy inkább belinkelem ide az egész folyamatot, hogy ábrákkal is szemléltessem, mert telefonon ilyet nem beszél meg az ember. (Nem vagyok Gyurcsók József a távgyógyász)
4. Opel talikra járok amit itt szervezünk a PH-n, és Opel gyártmányú verdák is megtalálhatók ezeken a talikon...kizárásos alapon. Na jó, volt múlkor Honda Civic (Pityu) is. Múlkori talin is be akartak szopatni Atteszék, mert megcserélték a trafómon a gyújtáskábelt, de saját magukat szívatták meg, mert a jó kis EcoTec ugyan úgy járt, mint ha mi sem történt volna eheh
Meg is szoktunk ezt-azt beszélni, ha valakinek gondja van a járgányával.
Tény hogy nem vagyok autószerelő, de azért már igen sokan fordultak hozzám tanácsért, még dokar tesó is megkeresett a hátsó dobfék szétszerelése ügyében.Lényeg a végére... legközelebb te is gyere el egy ilyen talira és élőben is megbeszéljük, hogy hol is van az a fránya pumpa fel-beszerelve ban-ben-on-en-ön tök mindegy, de csak egy feltétellel jöhetsz, ha iszol faterom 65%-os tüzes vizéből.
Imi is ivott múlkor...mondjuk Ő nem autót szerelni jöttOkos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!