Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lacer93

    csendes tag

    Sziasztok!

    Egy OLED55C9-et szeretnék vásárolni. Ahogy olvasgattam ezt a fórumot, és másikakat is, úgy látom elég fontos a gyári garancia. A kérdésem az lenne, hogy ilyen szempontból mi a megbízható forrás, honnan érdemes vásárolni? Az iPonnál múlt héten volt 400-ért 1 év "gyári" garanciával, amire rákérdeztem náluk, azt mondták, hogy a beszállító ennyit vállal ezért ők is, tehát gondolom az nem gyári garancia, legalábbis nem a magyar LG-é. Az LG honlapján kinn van az alza.hu is, mint hivatalos viszonteladó, de amikor az alzát felhívtam, hogy akkor a náluk vásárolt termék valóban a magyar LG-hez garanciás-e, és ki lehet-e kerülni az alzát garanciás ügyintézésnél, akkor azt a választ kaptam, hogy nem, az alzán keresztül kell csinálni (és nyilván nem szeretnék az alzával üzletelni garanciás témában..). Ezeket leszámítva marad a Telekom/Euronics/MediaMarkt, ezek közül most a Telekom a legolcsóbb, 417 ezer forint.

    A Telekommal járok a legjobban?

  • lacer93

    csendes tag

    Sziasztok!

    Hétfőn megrendeltem az OLED55C9-et a Telekomtól, tegnap meg is érkezett, este kipróbáltam szép és jó és minden volt. Ma reggel bekapcsoltam, és a képeken látható dolog fogadott.

    [link] [link] [link]

    Pixelrefresh-t nyomtam, nem segített.

    Mi ez? Mit tudok ezzel kezdeni? Telekom/LG ügyfélszolgálat..?

  • lacer93

    csendes tag

    válasz lacer93 #43096 üzenetére

    A Telekomnak telefonon jeleztem másnap, hogy elállnék a vásárlástól (de mivel kb. semmi progress nem volt, így azóta már írásban is), de még mindig nem vitték el a TV-t, ugyanakkor miután írtam a postot, másnap eltűnt a hiba és azóta kiválóan működik.

    Látván, hogy lassan lehetetlen lesz új, bontatlan C9-et kapni, nagyon rossz ötlet lenne, ha mégsem állnék el a vásárlástól, és megtartanám ezt? Lehetséges, hogy valami szoftveres probléma volt, és azért tudott eltűnni? A CX még nagyon sok idő, mire eléri ugynazt a 400ezer körüli árat..

    [ Szerkesztve ]

  • lacer93

    csendes tag

    Sziasztok!

    Adott egy 55C9, 2020 májusi Telekomos vásárlás. Pár nappal a vásárlás után megjelent egy kisebb halom képhiba a TV bal alsó sarkánál: [link] [link] Akkor meg lett ebben a topicban mondva, hogy "kuka a panel, cseréltesd ki". A folyamatot el is kezdtem, de ez nem ment gyorsan a korona elején, és mivel pár nappal később a probléma teljesen eltűnt, elengedtem a dolgot.

    A mai nap viszont visszatért a probléma, bekapcsoltam a TV-t és egy szép oszlopnyi pixelsor hófehér volt. Ki-bekapcsolás után az oszlop eltűnt, visszajött viszont a régihez hasonló probléma: [link] [link] [link]

    Azt hagyjuk, hogy mit kellett volna csinálni eredetileg, az a hajó már elúszott.

    A kérdésem az az, hogy egyáltalán garanciás-e még a TV? Valamikor jött a törvény, hogy 250ezer forint felett 3 év garanciát kell adni mindenre, de ha jól emlékszem ez az én vásárlásom után jött, és feltételezem visszafelé nem érvényes. A Telekom oldalára belépve van egy jótállási jegy ami nem sokat mond, a kisbetűs rész 12 hónapot említ. Tényleg csak 1 év garancia volt rá? Ad a Telekomtól függetlenül az LG valamilyen garanciát esetleg? Pl. a panelra..

    Még ha el is tűnik a dolog ismét, így, hogy már másodjára jött elő, szabadulnék a TV-től ha bármilyen lehetőségem van rá mert nagy eséllyel harmadjára is elő fog jönni amikor esetleg már nem tűnik el többé.

    Előre is köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák