Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
Az ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanaz, ugyanez, ugyanis szavakat miért írják rendszeresen külön az emberek? Itt a fórumon szinte többször látom helytelenül leírva, mint helyesen. Azt már nem várom el senkitől, hogy esetleg évi egy könyvet elolvasson, és azzal tartsa minimálisan naprakészen a helyesírását és szókincsét, de legalább abba gondolnának bele, hogy élőben is így mondják-e. Ugyan, majd egy másodperc szünet és olyan?
-
szőröscica
addikt
Rohadt macska vagy nyest mássza az autót, ma este már másodjára indul be a riasztó, reggel meg biztos találkozom a kis lábnyomával a motorháztetőn és a szélvédőn. Csak tudnám, hogy miért olyan érdekes, mikor egész biztosan nem sugároz meleget, legalább 5 órája van, hogy be volt indítva.
-
szőröscica
addikt
válasz BlacKSouL #45256 üzenetére
Egy tíz éves, 200 ezret futott autóról beszélünk, nem oszt, nem szoroz, hogy a macska karma meglátszik-e rajta, de nem örülök neki, ha éjjel erre ébredek, és nyilván a szomszédok sem.
A nyest tudom, hogy veszélyes, keresztapám a 607-esében bő fél milliós kárt okozott a kábeléhsége.
-
szőröscica
addikt
válasz concret_hp #45259 üzenetére
Inkább olyan 1.2-t érhet, a futása 200k.
Nincs lestrapálva, műszakilag hibátlan, csak gyári vagy OEM alkatrészeket kapott világ életében, a belseje pedig egy százast letagadhatna. Kívülről vannak rajta harci sérülések, karcok, horzsolások, ezért írtam, hogy plusz-minusz egy macskakarom igazán nem számít. -
szőröscica
addikt
válasz EQMontoya #45277 üzenetére
Gyanús nekem, én nem lepődnék meg, ha terrorakció lenne. Most hallottam, hogy ha leállnak a hajtóművek, akkor is képes 4-500 km-t elvitorlázni egy ilyen gép, márpedig több repülőtér is volt a környéken, és azt sem lehet mondani, hogy zuhant volna.
Demagógnak tűnhet, de én eddig sem rajongtam a repülésért, és tudom, hogy statisztikailag egy autóban sokkal nagyobb eséllyel halhatok meg, ennek ellenére mégis inkább utóbbival indulnék el Európán belül bárhova. Legalábbis turistaként. Munkaügyben nyilvánvaló, hogy nem autókázhatok két napot, ha kiküldenek a londoni központba.
-
szőröscica
addikt
Mai bor: juhász rosé, és wekler cabernet cuvée.
Bár miután egyszer véletlenül az atv-n néztem az időjárásjelentést, és utána megláttam a juhász pince reklámját, megfogadtam, hogy soha többet nem veszek tőlük bort, és ehhez tartom is magam, de maradt még egy a hűtőben, ezért most elpusztítom, aztán viszontlátásra.
A Wekler cuvée árkategóriájához mérten egy kellemes, testes bor, 1200-at megért egy palackkal. Igazából inkább a 2200-as árkategóriában kellene mozognia szerintem. Bár a még épp megfizethető kategóriában továbbra is a Bolyki Merlot a kedvencem, az mégis 3 ezerbe kerül, szóval a wekler mégis gazdaságosabb agysejtpusztítást tesz lehetővé.
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
Vettem a Lidliben ilyen vajas-fokhagymás bagettet, amit itthon kell megsütni. Nagyon finom, kipróbálom a sima zsemlét is majd, aztán ha az is beválik, akkor többet nem veszek pékségben ilyesmit. Nem fogyasztok annyit belőlük, hogy tétel legyen a drágaságuk, viszont a frissen sült pékáru élménye nagyon jó.
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #45328 üzenetére
Elmennék kipróbálni, de rohadtul fáj a lábam, tegnap futottam, az év első futása volt, hiába nyújtottam le utána, most nagyon rossz, ha rá kell állnom. Az Aldiban lehet amúgy normálisabb borokat kapni? A Lidlben tudom, hogy szoktak lenni jó francia és magyar borok is.
-
szőröscica
addikt
Véletlenszerűen, találgatással, jobbat sajnos nem tudok.
Én tudom, hogy a merlot, valamint a cabernet sauvignon és franc fajtákat szeretem, így szinte csak azok között keresgélek. Elolvasom, hogy mit írnak rajta, ha túl sokat emlegetik a gyümölcsös jellegeket, akkor olyat nem veszek, olyanra szokott esni a választásom, ami kifejezetten testes, lehetőleg barrikolt, tölgyfahordós.
Persze ez sem mindig megoldás, mert nem minden boron van ilyen címke, sajnos. Pl. az egyik kedvencem a 2.5-3 ezer forintos kategóriában a Bolyki Merlot, azon ez kis viccesnek szánt mondókán kívül semmi nincsen, pedig szvsz ennek az árkategóriának egyik legjobb bora.
-
szőröscica
addikt
válasz fokukac #45344 üzenetére
Ez nem vagyonőr, hanem Ignis, de a lényegen nem változtat, a szolganép autója ennyit tud.
Mondjuk, ha szélérzékenység, akkor Subaru Libero, nem mernék vele nagyobb tempóval utazni. Hazai utakon is találkozni néha vele.
-
szőröscica
addikt
Nyilvánvaló, hogy nagycsaládosoknak a Turneo/Multivan/V-Klasse trió az ideális, de egy Ignis a Swifthez képest a magasabb üléspozíción kívül (ami kilátásbeli előnnyel a mai forgalomban tuti nem jár, így marad a derékfájósok köre mint potenciális vásárló) csak hátránnyal küzd. Többet fogyaszt, lomhább, hangosabb és instabilabb.
Visszasírom az E39-et, imádtam, hogy az alapból meglehetősen alacsony autóban a padlóig lehetett süllyeszteni az ülést.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Sikeresen odakoccintottam a jó kis 3 ezer forintos bolyki merlot palackját a bejárati ajtóm előtti lépcsőhöz. Megmentettem 6.5 decit belőle a jó reflexeknek hála, de sajnos a kedvenc katicabogaras bevásárlótáskám tönkrement. El kell mennem Lengyelországba újat venni.
-
szőröscica
addikt
válasz fokukac #45429 üzenetére
Hasonló mint a biztosítási díjak. Ha erősebb autód van, többet fizetsz. Igazságtalan, szerintem gyakorlatilag szembemegy az ártatlanság védelmével, azt feltételezi, hogy balesetet okozol, ha erősebb kocsid van. Pedig én anyám 68 lovas Fiestájában feszültebben közlekedek, mint a 200 lovas BMW-vel tettem.
-
szőröscica
addikt
válasz BlacKSouL #45469 üzenetére
Én is most mentem az Auchanba, lévén munkaviszonyom már véget ért az előző cégnél, de még nem kezdődött meg az újnál, ezért gondoltam, hogy megejtem így kora délután (fél 1-kor) a bevásárlást, úgysem lesz senki a boltban. Tévedtem, rohadt sokan voltak, és nem csak segélyes úriemberek, hanem átlagos középkorú, munkaképesnek tűnő emberek. És nem a 100 forintos kenyeret vették, ellenben itt is 20-30 ezres számlák repkedtek.
Valamit mi csinálunk rosszul szerintem.
-
szőröscica
addikt
Ma jöttem Miskolcra. Nagy volt a forgalom kora délután, de úgy éreztem, hogy mintha a sofőrök a szokásosnál körültekintőbben vezetnének. Persze volt idióta, pl a személyautókat jobbról előzgető transitos, vagy az a swift ami a belső sávban vonatozás közben úgy tolt, hogy nem láttam a fényszóróit a tükörben. Szívesen megkérdeztem volna a sofőrtől, hogyha most itt előttem fékez a sor, és én is beletaposok a vészfékasszisztenses autóm pedáljába, akkor ő a 175-ös virslikkel mit csinál 1 méterre a hátamtól. És hiába mostam le a fényszóróim, hiába pöcögtettem féklámpát és ködzárót, nem tágított, 1 méterre jött mögöttem, úgy hogy előttem tömött kocsisor volt és teherautókat előztünk. Az első adandó alkalommal elmenekültem előle (kihúzódtam jobbra), hadd utazzon más szerencsés kolléga lökhárítóján.
Ennek ellenére nyugodtabbnak tűnt a pálya mint általában. Aztán este nézem a híreket: halálos baleset az m7-esen, 20km-es dugó az m1-en, két tömegbaleset az m3-on, de már nincs teljes útzár, stb. Vicc-.-
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz ladybug #45520 üzenetére
Ó, ez az indulás előtti stressz ismerős, nálunk is olyankor szoktak veszekedések lenni, aztán mire felhajtunk az autópályára, már mindenki röhög. A szerepkörök is hasonlóak, csak itt első bepakolásra is minden befér, bár egy hosszított Transit Custom esetén ez nem annyira meglepő - tegyük hozzá míg BMW volt, abba is belefért, csak ott tényleg okosan kellett pakolni. Volt hogy úgy mentünk nyaralni, hogy levittük a garázsba az összes cókmókot, lefényképeztük, hogy ez kizárt, hogy beférjen, aztán befért. A pakolás legnagyobb ellensége egyébként a levegő.
-
szőröscica
addikt
válasz EQMontoya #45533 üzenetére
Kb. ilyen az egész internet mióta szélesebb rétegek is hozzáférnek, és nem csak az értelmiség játszótere.
Felmondásom óta kicsit több a szabadidőm, így az edzés, olvasás, új munkahelyre tanulgatás és házimunkák mellett fórumozni is több időm maradt, de már kezdem leállítani magam, mert a legtöbb témában olyan szintű vélt tudástúltengés van, hogy csak felidegesít. Nagyon más az, mikor az okos hülyéskedik, mint mikor a hülye okoskodik.
-
szőröscica
addikt
Na, lassan körvonalazódik bennem a HTPC kérdésre adandó válasz. Praktikus okokból lemondtam arról, hogy játszani is lehessen rajta: drága, hangosabb, többet fogyaszt és időm sincs rá. Keveset játszok nagyon, arra elég a PS3.
Ezért pici barebone gép mellett döntöttem, jelenleg a Zotac ZBOX sorozat az, ami a tesztek alapján szimpatikus. Nagyon halknak írják, egy i3-assal elegendően erős is számomra és tökéletesen elfér a tv-m mögött. Vagy alatt.
Egy nagyobb méretű SSD-t tennék bele, és éjjel-nappal üzemelne. Alapvetően az alábbi feladatai lennének: HTPC-ként filmek, sorozatok lejátszása, torrent, fényképek, videók tárolása. Online hozzáférést szeretnék a géphez, szeretném ha bárhonnan indíthatnék egy torrent letöltést, vagy hozzáférhetnék a fényképeimhez (van OneDrive accom, de idővel be fog telni, és azt csak a legfontosabb adataim végső backupjára használom). Az lenne a kérdésem, hogy ez megoldható-e Windows 7 vagy 8.1 oprendszerrel?
-
szőröscica
addikt
én ebből indultam ki halkság terén
Igazából a lehető leghalkabb kellene, ami a fentebb látott igények kielégítésére alkalmas, és nem hal meg, ha esetleg netezgetek vele egy picit.
Monty: nem tudtam hogy ilyen létezik, de mindenképp akartam kérdezni, hogy megoldható-e valamilyen módon a távolról bekapcsolás pl. egy áramszünet után.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz BlacKSouL #45576 üzenetére
Nekem van egy tíz éves titán szíjas Citizen Ecodrive-om. Sokáig nem hordtam, csak a fiókban volt, azt hittem, hogy megdöglött az akku benne, mert hiába töltögettem napfényen, 1-2 napon belül újra leállt. Aztán vettem szerelemből most decemberben magamnak egy Tissot Couturiert (semmi extra, kvarc szerkezet, automatát nem akartam, mert kétszer annyiba kerül, és éjjel valamint hétvégén sem hordom, az meg nem hiányzik, hogy leálljon). Pontosnak pontosnak, szépnek szép.
Közben tovább kondícionáltam a Citizen akkuját, és meggyógyult, így az lett a sportolós karórám. Túrázáshoz, futáshoz, stb. használom.
Most ha vennék órát, akkor ezt a Seikot keresném: [link]. Nagyon tetszik maga a színösszeállítás, és bár nem szeretem az ilyen kronográf típusú, sok mutatós órákat, ezt szívesen hordanám.
-
szőröscica
addikt
válasz bandus #45635 üzenetére
Vegyél egy Fiat Stilot. Találni 1.4-1.6-os motorral tempomatos darabokat, megbízható, jó kis autó, és még pénzed is marad. És sokkal jobban néz ki, mint az ötös golf.
Vagy kettes Megane, abból talán még 2 literes benzinest is találsz. Hohó, még egy 2.0T is belefér a keretbe
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz concret_hp #45640 üzenetére
Kiindulni, és elgondolkodni a lehetőségeiden nem rossz. De tegyük fel, keres valaki nettó 200-at, akkor e szerint max. 1.2 millióért vehetne autót, amiért elég fasza kis E38-as 7-es BMW-ket lehet kapni. Akkor már inkább 2 millióért egy újabb, egyszerűbb kompakt, pl. egy Auris vagy valami hasonló. Tudom-tudom, vegyen 1.2-ért egyszerűbb kocsit, de nem lehet az életet ennyire számok szerint élni.
-
szőröscica
addikt
válasz concret_hp #45642 üzenetére
Csupán arra kívántam rámutatni, hogy a "80 ezres nettóval beülünk nulla kezdővel egy új autóba", és az "autóvásárlást szigorúan kimatekozva max. hat havi fizetésünkért veszünk autót" végletek között azért lehet elég sok minden.
-
szőröscica
addikt
válasz EQMontoya #45649 üzenetére
Kérdés, hogy mi neki a hosszú távra számolás, mert évi 10k kilométer mellett 10 év, mire egyáltalán a 100 ezer km belemegy az autóba, azért ez egyetlen mai motornak sem fog kihívást okozni, ha turbós, ha nem. Az új motorokkal pedig elsősorban nem a turbó a probléma, az már egy több mint 100 éves találmány. Az emissziós normák miatt tele vannak elektronikával, és mindenre nagyon érzékenyek.
Sajnos az emberek fejében ez a kisturbós aggódás terjedt el, mert mindenki azt mondta, hogy vegyél jó öreg szívó benzinest, azzal sokkal kevesebb bajod lesz. Persze, ez így is van, de ez nem a turbó hiánya végett van így, hanem mert azokban a legnagyobb elektronika kb. a gyújtás és a lambdaszonda, jóhogy nincs velük gond. Egy modern szívó benzines, ami teljesít minden normát, semmivel nem egyszerűbb szerkezet a turbós motoroknál.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz parandroid #45665 üzenetére
Maximálisan egyetértek, a kombi sokkal jobb mindennapos használatra. Négyajtósom van, hatalmas a csomagtere, de szenvedés pakolni. Nem kellene többet szedán, az tuti. Vagy ötajtós, de olyat nagyon kevés gyártó kínál, vagy kombi. És második autónak egy coupé.
-
-
szőröscica
addikt
Tegnap az Auchanban vettem egy 50%-kal leértékelt Rana pestos, bazsalikomos, juhsajtos tortellinit. Tejföllel együtt az egész nem volt 500 forint, és 1 perc alatt megfőtt. Nagyon finom volt. Jók ezek a Rana tészták, már máskor is próbáltam őket, de így lejárat napján, féláron igazán best buy volt.
-
szőröscica
addikt
válasz fokukac #45734 üzenetére
Azok a huszadrangú elemek azok, amiktől igazán komfortos lesz egy autó, de elhiszem, hogy a papírszfivted után ezek nélkül is jaguárnak tűnik a jazz....
Extrának sem nevezném őket, a 20 évvel ezelőtti konstrukciójú bmw-nkben mindegy volt, a most 10 éves, de egyébként 13 éve bemutatott Nissanomban mindegyik van, de igazából a másfél éves melós Transitunkban is megtalálhatók. Teljesen érthető, hogy peterkeT normálisan felszerelt autót szeretne a pénzéért.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Bocsánat fokukac, ha megbántottalak, nem állt szándékomban.
-
szőröscica
addikt
No, asszony visszarepült Skóciába, akkor szeptemberig maradnak a magányos, alkoholba fojtott esték.
-
szőröscica
addikt
válasz bandus #45962 üzenetére
Ő két okból ment ki: nyelvet tanulni és egy kis pénzt keresni. Pincérként nem keresi halálra magát, jobb hónapokban olyan 350 ezer forintot tud félretenni, de általában kevesebbet. Egy oda-vissza út költsége buszjegyestől, repjegyestől kb. 100 rugó. Ezért nem jár haza gyakran.
Én azért nem megyek ki hamarabb, mert idei évre a munkahelyváltás miatt nagyon kevés szabim maradt (jó esetben 12 nap), illetve az anyagi vonzatának sem örülnék, tavaly vettem lakást, és még sokat kell költenem rá. Holnap jönnek a szúnyoghálósok, pár szúnyogháló és árnyékoló majdnem 240 ezerbe fog fájni. És még kell beépített szekrény, le kell betonozni és burkolni a kertet, nem ártana egy rendes matrac az ágyba, stbstb. A matracot leszámítva mindegyik bőven 100, de inkább 200 feletti történet, amik kimerítik a kasszám.
Hát ez az oka annak, hogy ezt a kompromisszumot meghoztuk.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Mi elvagyunk rajta, most nincs is 140-es matrac benne, csak egy kb. 130-as, és nem gond. Igaz, egyikünk sem túl testes, asszonyka talán 175 centi körül van 66 kilóval, én meg 191 vagyok 90-el, és most állok csökkenő pályára. Nem mondom, hogy egy 160-as nem lenne jobb, de a fűtőtestek miatt más nem fért be ágyneműtartós kárpitos ágyból, és igazából megfelel, nem lökdössük le egymást.
bandus: kicsit ebben benne van az én hülyeségem is, mindenképp autóval akarok kimenni, az 2 nap oda, 2 vissza, jó lenne 2-3 napot ott is tölteni, így pedig a limitált szabadságom és a próbaidő miatt nem ugrálhatok nagyon. Még a családommal is el akarok menni idén, mert öcsém most megy egyetemre, utána szerintem több közös nyaralás nem nagyon lesz. Persze elmehetnék táppénzre, de új munkahelyen ezt nem erőltetném. Ahonnan eljöttem, na ott gátlástalanul táppénzeztem volna.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- Gray Zone Warfare
- iPhone topik
- Még több embert rúgott ki a Tesla
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest