Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    Tegnap csak hogy bármi értelme legyen az egésznek, kimentem hódolni sosem kedvelt szenvedélyemnek: elsőkerekes autót forgatni a hóban.
    Csak most nem a saját költségvetésű 1000 kg-os személyautót, hanem a 2,5 tonnás 9 személyes buszt. Hát, épp olyan, mint amit elképzel az ember: kézifékkel megindul a fara adott irányba, osztán addig megy abba az irányba, míg ki nem fogy a lendület. Na jó, ez enyhe túlzás, mert egy kb. 15m x 15m -es parkolóban simán megcsinálta a 360-at, de értelemszerűen tovább semmi. Ha bekapcsolva hagytam a ESC, vagy VSC vagy TBC vagy mittudoménmit, akkor azért fogta meg, ha meg kikapcsoltam akkor meg azért, mert a 2,5 tonna alatt csak bután elpörgött. Szóval kicsit vicces, mintha az elefánt menne korcsolyázni. A 90 lóerős dízelmotort eszetlen 1400-al megpörgetjük, kézifék behúz, gázt tart, kormányt hozzáigazít, aztán mint egy lassított felvétel, szépen kilinccsel körberiszálja a dobozt. Gyalog kb. ugyanúgy lehetne sétálni mellette körbe ;] Mondjuk attól ésszel kell, mert 5 km/h-nál már kell 2-3 másdoperc míg megáll, szóval ennek nem lehet úgy csapdosni oda-vissza, mint pl. a Civiccel ugyanitt simán lehet akár 8-ast is.
    Mivel egy 360-at kb. 7-8 másodperc alatt teljesít, és a kézifék lent van a két ülés között a padlón, vagyis hajolgatni kell hogy elérjem, kb. 5 db sergetés után meguntam. Kipróbálgattam még a megcsúszási határokat, hogy mennyire jól korrigál az ESC, mennyire csúszik el/meg satunál, meg hogy mennyire akar megborulni ha erőltetem, de ha nem akad meg oldalcsúszásnál a kerék, akkor nem billen meg a bódé. De ha megbillen, akkor az meg van billenve. Úgyhogy húztam is be a garázsba.

    Ezzel le is tudtam a telet.

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák