-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raymond #29301 üzenetére
Az Unreal Engine is. A CPU-s részét nincs értelme kicserélni, ugyan szörnyen lassú, de skálázódik sok szálra, és szálból a procikban egyre több lesz. Tehát a sebességben az új CPU-k önmaguktól megoldják a problémákat. Emiatt koncentrálják az erőforrásaikat például a részecskeszimulációért felelő motor megújítására, ahol azért van mit behozni, és vannak jelentős előrelépések. A Niagara például brutálisan jó. Nyilván ez volt a legfontosabb, de jön a Chaos-szal a rombolhatóság, és a végeselem-módszerrel történő deformálhatóságra készül a Finite Element Method FX integráció. Jelenleg ez a fejlesztési sorrend az UE-ben.
A Unity-nek szintén saját rendszere van a részecskeszimulációra, bár ezen a területen azért nem olyan jók, mint az Epic.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Külpolitika
- Processzor lábak javítása helkis módra
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
- EA Sports WRC '23
- Renault, Dacia topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen TV-t vegyek?
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest