Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Raymond #29301 üzenetére

    Az Unreal Engine is. A CPU-s részét nincs értelme kicserélni, ugyan szörnyen lassú, de skálázódik sok szálra, és szálból a procikban egyre több lesz. Tehát a sebességben az új CPU-k önmaguktól megoldják a problémákat. Emiatt koncentrálják az erőforrásaikat például a részecskeszimulációért felelő motor megújítására, ahol azért van mit behozni, és vannak jelentős előrelépések. A Niagara például brutálisan jó. Nyilván ez volt a legfontosabb, de jön a Chaos-szal a rombolhatóság, és a végeselem-módszerrel történő deformálhatóságra készül a Finite Element Method FX integráció. Jelenleg ez a fejlesztési sorrend az UE-ben.

    A Unity-nek szintén saját rendszere van a részecskeszimulációra, bár ezen a területen azért nem olyan jók, mint az Epic.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák