Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz X2N #24764 üzenetére

    A Metro Exodusban pont elég komoly gliccsek vannak ebből. Bizonyos esetekben egyszerűen a valóságból kiindulva úgy érzem, hogy az RT-ben nem így kellene kinéznie. Persze vannak esetek amikor jó, de végeredményben az a helyzet, hogy a helyszínek fele RT-vel, míg a másik fele RT nélkül áll közelebb a valósághoz. Abból kiindulva, amit én a való világban érzékelek a fény működéséből. Lehet magyarázni, hogy ez még a nulladik generáció, meg az RT máshogy működik, de a végeredmény egyáltalán nem jó így.

    Olyan dologra kellene költeni az RT-t, ami valóban látványos előrelépést jelent. Ha csak a dia számít, akkor megérdemlik, hogy scamnek tartsák a felhasználók. Számos jó technológiát tett már tönkre a marketing.

    A Computexen ott volt, igaz ott az AMD egy Vega 64-et használt, de Vega 56-tal is megy. Ez real-time. Egyébként ahogy a Crytek csinálja elvárható, hiszen gyakorlatilag kiütötték azt a tényezőt, ami miatt a DirectX Raytracing olyan lassú. A helyére raktak egy sokkal gyorsabb megoldást. Ennek egyébként sok jelentősége lesz, mert egyre több az utalás rá, hogy készül a DXR következő verziója, aminél a Microsoft a teljesítményre koncentrál. Még a kompatibilitást elvágása is téma, hogy bizonyos kritikus dolgokat megváltoztathassanak, az Intel például nagyon azon van, hogy az első DXR rossz hatékonyságát teljesen javítsák meg már az elején, hiszen most még nem lenne annyira nehézkes átállni, később viszont ez nagy teher lenne.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák