Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz janos666 #119 üzenetére

    Ha RTSS-el adok a játékoknak egy fps limitet picivel a frissítési frekvencia felett, gyakorlatilag megszűnik a gond (szabad szemmel minden rendben, nem akadozik a mozgás és az RTSS frametime grafikonról is eltűnnek a "fűrészfogak") és a Frostbite3 beépített prefgrap-ja is ezerszer szebb (nem ugrál vadul fel/le, közel egyenes csíkokat húz). Ha pedig picivel a frekvencia alá teszem a limitet (ez volt az eredeti terv, csak először elnéztem, hogy 60.00 vagy 59.94 Hz lesz a képmód a játékban, azért sikerült kipróbálnom mindkettőt), akkor a perfgraph még tovább simul még a direkt problémásnak kitapasztalt helyeken is.

    Szóval úgy látom azzal van most valami gond, hogy a hagyományos Vsync mellett a frekvenciához igazodjon az fps. De nem tudom, hogy ez kiváltó ok (maga a DirectX Vsync lett elrontva a Windows-ban a frissítésekkel), vagy tünet (valami annyira nem jó, hogy amit régen ki tudott simítani a "visszapréselő" jellegével a Vsync, az most nem elég erre, hogy ne menjen keresztül az egyenetlenség). Talán majd kiderül.

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák