- Aliexpress tapasztalatok
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- XPEnology
- Facebook és Messenger
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Crypto Trade
Új hozzászólás Aktív témák
-
rup1u5
nagyúr
beléptem a kluba egy 1995-ös Micra-val.
Nagyon zsír!!
3ajtó, 988cc, 16 szelep, 55 lóerő, fehér szín és 13 év alatt 67000km -ert mentek csak vele.
tip-top!Why don't you knock it off with them negative waves!
-
rup1u5
nagyúr
95-ös Micra gyári Blaupunkt magnójához keresek kódot.
4 számjegy és 1-essel kell kezdődnie.
[ Szerkesztve ]
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
rup1u5
nagyúr
Autórádió-magnó kikódolásához értő szagembert keresek!
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
rup1u5
nagyúr
válasz Napfénysüti #71 üzenetére
Saját tapasztalatom sajnos nincs de nekem is nagyon tetszenek a Primerák.
Majd egyszer, nagysokára valószínüleg egy 2.2 DTI kombi Primera fogja váltani nálam a kis Micrát. Azt én is szeretném tudni, hogy mennyire japán autók ezek az újabb Primerák. Ha francia vagy olasz motorral van szerelve akkor megette a fene.
Totalcar.hu-n érdemes a népitéletet olvasgatni.[ Szerkesztve ]
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
rup1u5
nagyúr
válasz Napfénysüti #73 üzenetére
Benzinest akarsz mindenképpen?
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
rup1u5
nagyúr
Ezt szeretem én is a mikrámban, hogy láncos. Mondjuk nekem rögtön megvétel után cserélnem kellett az egész láncfeszítőt és a láncot, mert állítolag régebbi mikráknál van valami tipushiba velük. Az volt egy nagyobb kiadás úgy 30K körül de egyébként azóta (kb másfél év) semmit nem kellett vele komolyabban foglalkozni. A motorja álom! 68ezer kilóméterrel vettem ami egy 1995-ös micra esetében nagy mázli, a váltója patent és pontos mintha vajon járna. Eddig 10-12ezer kilómétert tettem bele. Pöccre indúl mindíg, bemelegedés után nem is lehet hallani hogy jár a motor. Hosszabb ideig esős, párás időben kint parkolni nem szeret. A gyújtáselosztó fedél szigetelhet kicsit rosszúl mert bepárásodik és olyankor nem indúl. Eddig kétszer történt velem ilyen. Olyankor WD40 a gyertyákhoz meg az érintkezőkhöz a gyujtásfedél alá megoldja a problémát. 1-2 éven belűl ki kell pofoznom a kasznit, mert már rohad helyenként és látszik, hogy törve volt vagy törött autóként hozhatták be angliából. Eredetiségvizsgálatnál kimérte a csóka hogy vastagon van glettelve néhol. Sajnos én is koccoltam kétszer az elejét amitől nyomott az orra meg lyukas a műanyag "lökhárító" de hát küldőre nagyából ez a reális egy 470ezres, 15éves autó esetében. Szervókormány nagyon kellemes extra benne. 1.0, 16 szelep, 55 lóerő. A fogyasztása elöszőr meglepett mert 1-1.5 literrel több annál mint amire számítottam de ez a 16 szelepnek tudható be. Azért aurtópályán 90-es tempóval leszorítható 4.5 liter köré. Ezek a japán motorok meglepően virgoncak. Szeretik a magasabb fordulatszám tartományokat. Az enyém meglepően jól kezd el húzni 110-től 130-ig ha odalépek neki. Persze tartósan 110 fölé nem szoktam vele menni de nem rossz dolog, hogy azért lehet vele teherautót előzni pályán úgy, hogy nem torlódik fel mögöttem egy tucat autó. Néztem 120-130-as fogyasztást is. Úgy azért már benyeli a 7 litert.
Korrekt megbízható szerelőket ismerek Diósd-on ha valakit érdekel....
[ Szerkesztve ]
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
rup1u5
nagyúr
Micrámba szeretnék venni egy egyszerű autórádiót a gyári blaupunkt helyett, mert annak nincs meg a kódja és így használhatatlan. Egy tök egyszerű, fapados, kazettás rádiós cucc kéne mert amúgy is FM transmittert használnék a kocsiban.
Tudnátok ajánlani valami helyet ahol 1-2 ezresért lehetne venni bele valamit?Csatlakozók az autórádiók hátulján szabványosak? Mint pl az IDE meg a molex vagy van belőlük 1000 féle és baromira nem mindegy milyet veszek?
Mert akkor inkább kiszerelem a gyárit és viszem magammal összehasonlítás végett.(#117) Zan007:
Valóban nem olcsó az alkatrész de ha az ember hétköznapi használatra vesz autót, nem tuningol, nem buherál, nem jár gyorsulási versenyre csak egy megbízható családi vagy városi futkorászót keres akkor már értelmét is veszti, hogy mennyibe kerűl hozzá ez meg az, mert olyan ritkán kell hozzányúlni.
Olaj, benzin, szűrők kellenek csak az enyémbe és ha fordítom a kulcsot, megy. Télen, nyáron.
Ennyi.[ Szerkesztve ]
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
rup1u5
nagyúr
Sziasztok!
Van itt 2005-2006 Primera P12 1.8 tulaj?
Érdekelnének tapasztalatok. Egy kombival szemezek.Why don't you knock it off with them negative waves!
-
rup1u5
nagyúr
Látom ez a topik döglött.
Mondjuk 12 évvel ezelőtt sem volt pörgős.Why don't you knock it off with them negative waves!