Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz Zenty #246 üzenetére

    Hidd el, 3 MB rettenetesen de irtózatosan kevés textúrákhoz, és 250 MHz-en akármilyen hardverközeliben kódolják is rettenetesen nehéz elfogadható, pontosabban a konkurensekhez mérhető vizuális élményt előcsalogatni. Márpadig manapság elég sok olyan játék van, ami sablonos megoldás (lásd FPS-ek tömkelege vagy az autós játékok), és elsősorban a látványra épít. No, ezeknél a játékoknál kapásból hátránnyal indul a Wii. A gyengécske hardver miatt meg át kell tervezni a 3D motorokat, ez pénzbe kerül - ahogyan Te is írtad. Több Wii-s játék drágább mint a más konzolos megfelelője. 5-10 legális játékkal számolva már olyan nagy különbség lehet, ami fedezi a Wii és mondjuk az Xbox360 konzol közötti árkülönbséget. Ezzel arra akarok kilyukadni, hogy a Wii-nek nem szabad hagyományos értelemben versenyre kelnie az aktuális konkurensekkel, mert semmi esélye sincs - izomból lenyomják. Amire építhet, az a játékok egyedisége, ötletessége, az igazi játékélmény (hótmindegy, hogy 1000 forintos teszkógazdaságos, vagy 10 000 forintos Spalding koráslabdával nyomod, fő a szórakozás). Ebben nagyon sokat segít az egyedi kontroller, de így is rengeteg jó ötlet kell, ha életben akarnak maradni.

    Egér + bill. Kipróbáltam a Rayman Raving Rabbidset PC-n és Wii-n is. Az előbbivel nagyságrendekkel jobb eredményket értem el, az utóbbi viszont sokkal jobb móka. Szerintem, akinek az a célja, hogy teljesítse a küldetést (pl. cod 3-ban) az a pontosságot részesíti előnyben, aki meg csak úgy mókázni akar, az Wii-t lenget. Persze a wii remote célzásra sokkal jobb mint a normál konzolos kontrollerek, de egy egér + bill precizitásától még az is nagyon távol van.

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Új hozzászólás Aktív témák