Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • l.skywalker

    félisten

    válasz opr #961 üzenetére

    Igen. De ez nem azt jelenti, hogy rosszabbak lesznek Xbox Series X-en a játékok, hanem azt, hogy ha minőségi terméket akarnak, akkor keményen dolgozni kell érte.

    Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

  • T.Peter

    őstag

    válasz opr #961 üzenetére

    Nem nagyon tudom belelatni a cikkbe azt, amirol a link felett irsz.
    A cikk arrol szol, hogy mivel mas API-t nem kellett a fejlesztes soran figyelembe venni, milyen kihivasokat kellett teljesiteni a ~1.5 ev alatt amig a pc portot csinaltak. Hogyan tudtak adaptalodni a Vulkan-hoz.
    Mivel a pc port kesobb jott, eredetileg semmilyen megkotest sem jelentett. Utolag kellett azzal foglalkozniuk, hogy hogy emeljek at az egeszet masik API-ra. Az XBOX verziot sem fogjak maskepp csinalni, mert PC-re is jon. A fejlesztesi ido fog novekedni mert meg kell oldani ugyanazt egy masik API-val. Gondolom majd alkalmaznak tobb embert hogy bizonyos fejlesztesi feladatok mehessenek parhuzamosan.
    Tobbnyire a draw call-ok csokkenteserol osztottak meg reszleteket, a grafikarol meg nem esett szo, lehet majd a part 2-3-ban. Szoval egyelore csak azt tudjuk, hogy CPU oldalon mit valtoztattak.
    Nem tudom mennyivel es miben fejlettebb a Sony API-ja az XBOX-ehoz kepest, de siman igazat lehet adni neked abban, hogy lehet az API miatt nem lesz szebb/jobb XBOX-on egy exclusive. De nem azert, mert PC-re is meg kell oldani valamit.
    Amugy koszi a cikket, hasznos.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák