Új hozzászólás Aktív témák
-
z67
őstag
Van olyan, aki szerződéskötéskor engedélyezte a számának és nevének a tudakozóban, vagy netes felületen való kereshetőségét? Nála lennék kíváncsi a keresési találatra.
-
z67
őstag
Van tippetek arra, hogy az ügyfélkaput hogyan lehetne használni? Számla jött, de sajnos az sem vitt közelebb hozzá.
-
z67
őstag
válasz GhostHunter #340 üzenetére
Én azért megkértem. Ha jövő hónapban mondjuk dupla összeget számláznak tévedésből, ne egy hirdetés képernyőmentése legyen az összes érvem.
-
z67
őstag
Tudtok abban segíteni, hogy a nem EU-s csomagokban, van EU-s net, és ha igen akkor mennyi?
-
z67
őstag
Úgy adodott, hogy UPC Vodafone kedvezmény miatt elhordoztam a számom. Ott 4490 Ft a korlátlan csomag + 7 giga net és ugye a VOLTE. Ami negatív, hogy csak 40 db hálón belüli SMS van, ahol persze a bánat tudja ki a hálón belüli partner. Amit ki akarok hozni belőle, hogy rohadt nehéz az elhordozás, ugyanis fingja nincs a Vodafone-nak hogy honnan kell kikérni. Kezdve ott, hogy nem is választható átadó szolgáltatónak a Netfone. Három elutasítás volt, mire össze tudták hozni. A jó szokásos Vodafone agyvérzésekkel, 1-1 óra várakozás minden ügyfélszolgálati beszélgetés előtt. Csak erős idegzetűeknek ajánlom. Sosem mentem volna, de a beszédcsomagok netje rohadtul nem éri meg, nyilván ennek a Telekom az oka.
Lehet kellene egy ügyfélmegtartó csoport ide is.
[ Szerkesztve ]
-
z67
őstag
Csak egy kis érdekesség. Ahogy említettem, a Vodafonenak a harmadik vagy negyedik próbálkozásra sikerült úgy megcsinálni a számkikérést, hogy az sikerüljön. 1-én lett volna a számhordozás, Netfone este off, és ezek után sikerült elveszíteni a kb. 25 éve használt számomat. 2 napja annyit tudni, hogy az adott szám nincsen hozzárendelve előfizetőhöz.
-
z67
őstag
3 kisérlet volt a hordozásra, egyszer sem adathiba miatt. Gőzük nem volt honnan kell kikérni a számot. Nem tudom hogyan tudna hibázni az átadó. A Vodafone aktívnak látja az átvitt számot az adatbázisában és az ügyintéző még azt is megkockáztatta, hogy nem az ő hálózatukra jelentkeztem fel az ideiglenes kártyaval. Agyhalott. Ötletük nincs hogyan tovább.
Közben kerestek volna jópár okból, ami eléggé bosszant, hogy a héten visszamondtam a Szputnyik és kicsi híján lecsúsztam emiatt a Modernaról, csak közvetítőn keresztül tudtak elérni, de ez lehetett volna lazán bukó is. A Vodafone a hazai mobilos cégek legalja nálam, értem az ügyfélszolgálaton szerzett tapasztalataim alapján.
-
z67
őstag
Az a tippem, hogy a következő a 100 db SMS nyirbálása lesz. Senki nem ilyen bőkezű. És úgy tűnik a Telekomnak kezdenek fájni ezek a túlságosan ügyfélbarát tarifák. A legkisebb és a legnagyobb csomagot már kinyírták.
Vajon ez is törölve lesz, vagy délután csak a hozzászólás sor miatt repült amit írtam?
-
z67
őstag
Továbbra sem vitatva, hogy önálló cégről van szó, az amiért a nagyok felerősítették már okafogyott lett. Gondolok itt a digi mobilra. Szerintem.
-
z67
őstag
Részben igazad van, de én másként közelítem meg. Ahol nincs alternatíva, ott benyelem, ahol van használható, ott viszont sajnos lépni kell. Én is nagyon szerettem a céget az elején, de még nyáron lépnem kellett a VoLTE hiánya miatt, ami persze azóta sincs. Amúgy nem látok ilyen trendet más cégeknél, inkább lefelé mennek a telko árak. Ahogy írtam, itt a nagyok már nem tartják szükségesnek a virtuális cég árdiktálását szerintem.
-
z67
őstag
Nekem konkrétan telefonálás mellett internetezni kellett a munka miatt, tehát nem volt kérdés. Kicsit kellemetlen volt folyamatosan azzal letenni a telefont, hogy bocs, de amíg beszélek nem tudok dolgozni. Nem csupán hóbort, vagy úri passzió ezt számon kérni rajtuk. Kicsit kellemetlen lenne nekem ennyi ideig ígérgetni ezt, bár valóban hivatalosan sosem ígértek ilyet.
-
z67
őstag
válasz szaniszlokar #1306 üzenetére
Szerintem ez a Telener nevű cégen, esetleg a 4ig-n múlik.
[ Szerkesztve ]