- Milyen NAS-t vegyek?
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- DIGI internet
- Hálózati / IP kamera
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen program, ami...?
- Milyen routert?
- Bittorrent topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
tarbela777
tag
Sziasztok! Én is most hoztam át ide egy számot, Digi Nettel kombinálva szerintem most ez a legjobb ajánlat. Remélem nem csalódom bennük.
-
tarbela777
tag
Tegnap este 10-kor aktiválódott a kártyám, ma telefonáltam többször, a hangminőség nekem rendben van.
-
tarbela777
tag
Üdv mindenkinek!
Úgy gondoltam megosztom a Netfone tapasztalataimat, hátha segít azoknak, akik váltáson gondolkodnak. Nagyjából egy hónapja döntöttem úgy, hogy áthozom ide az egyik előfizetésem, kipróbálom. A Netfone + Digi kombináció (Netfone korlátlan beszélgetés+ Digi 50GB net 3.990 Ft-ért elég vonzó ajánlat). Le is adtam neten a rendelést + egy készüléket is kértem részletre. Másnap már vissza is hívtak, kértek egy közüzemi számlát így nem kellett kaukciót fizetnem. Az áthozni kívánt előfizetés Telekomos volt. Elindították a számhordozást. Közben úgy döntöttem, hogy nem kérem a telefont, így azt lemondtam. Ekkor ért az első meglepetés, hogy kértek 2.990 Ft kaukciót. Kicsit furcsa volt, hogy új ügyfélként telefont veszek részletre akkor nincs kaució, telefon nélkül pedig van. Nem értem a logikát. Úgy voltam vele, hogy ennyi belefér. Számhordozás probléma nélkül megtörtént. A szolgáltatás hangminősége közepes, a Digi, Telekom sokkal jobb. Autóban, Bluetooth kihangosítóval sajnos katasztrofális, a hívott fél nem érti amit mondasz és te is csak nehezen, amit a másik fél. Diginél, Telekommnál nem tapasztalok ilyen problémát, kihangosítva is jó a minőség. Én a cégesTelekomos előfizetést használom kihangosítóval az autóban, így nekem ez belefér. Utcán, zárt térben mindenhol hozza az érthető minőséget, de aki autóban kihangosítóval használná, annak nem ajánlom.
A másik probléma, hogy az alábbi történés miatt úgy érzem, az új ügyfelek megszerzése fontosabb, mint a már meglévők megtartása. A nagyobbik fiamnak is akartam egy előfizetést számhordozással, telefonnal együtt. Pénteken délután leadtam a rendelést, azóta nem kerestek, még egy visszajelzést sem kaptam legalább e-mailben. Bezzeg új előfizetőként a rendelést követő másnap már hívtak is.
Tegnap délután felhívtam az ügytélszolgálatot. 15 perc várakozást követően egy hölgy kissé kioktató stílusban közölte, hogy még csak pár nap telt el a rendelés óta, ne aggódjak, legyek türelemmel néhány napig. Kérdeztem, mi az oka, hogy péntek délután leadott rendeléssel kapcsolatban még kedd délután sem kapok semmi információt.? A válasz ismét ugyan az, legyek türelemmel még néhány napig.
Most ez a türelem nálam elfogott, írtam egy e-mailt, hogy törlöm a rendelést. Nem telt el 10 perc, jött a válasz:Megkérdezhetem mi történt? Miben tudok segíteni?
Hirtelen nagyon fontos lettem. Ezek után úgy döntöttem, hogy a már náluk lévő előfizetésem is elhozom, ha már most ennyire nem vagyok fontos a szolgáltatónak, mi lesz később?
Az olcsó húsnak híg a leve érzés miatt inkább lépek a Netfone Telecom-tól. -
tarbela777
tag
Üdv mindenkinek! Érdeklődöm, hogy belépéskor mindenkinek kaukciót kell fizetnie? Ha igen akkor SIM kártyánként?
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- Milyen okostelefont vegyek?
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Milyen NAS-t vegyek?
- Asztalos klub
- Apple notebookok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Gaming notebook topik
- Publikálta a Microsoft az MS-DOS 4.0 forráskódját
- További aktív témák...