Új hozzászólás Aktív témák
-
MadMancs
veterán
válasz
donhere #1803 üzenetére
Szia.
Ha a központi oldalon töltötted ki, akkor a megnövekedett megrendelések miatt 1-2 hét. Ha nálunk (valamelyik partnernél) akkor 2-3 nap. Azért a különbség mert mi előkészítjük a szerződéshez továbbá szükséges adatokat/dokumentumokat, így azzal központban már nem kell foglalkozniuk.[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz
Polarstar #1808 üzenetére
Még pár hónapja is megvolt pár nap alatt. Csak azóta (szerencsére) hatalmas ugrás történt, rengeteg szerződés vár feldolgozásra. :)
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz
Fooler89 #1811 üzenetére
Semennyire.
Bemutatkozik Voda csodálatos rendszere újra. Én az ilyenekért léptem első körben tőlük. Jelezd Voda felé hogy mizu, ezzel Netfone nem tud mit kezdeni. Úgy néz ki hogy Voda nem ügyfél szintén küldi ki, hanem simán egy tel/email adatbázisból ahol bent ragadtál.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz
xabolcs #1814 üzenetére
Telekomrol vodára lehet fordítva nem.
Viszont ha felveszi velem ismerősöd a kapcsolatot, megpróbálok segíteni neki, mert ez patthelyzet. Lehet sikerül.
Viszont Telekom csomagok másak más árban.Mielőtt valaki valahova szerződik, nem árt ha utánajár lefedettségnek. :)
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
-
MadMancs
veterán
válasz
xabolcs #1818 üzenetére
Ja bocsi, mindenesetre jelzed neki hogy vegye fel velem a kapcsolatot akár itt, akár az adatlapomon az extra infokban található elérhetőségeken?
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz
djapor96 #1820 üzenetére
Elégedettség.
Erre nem tudok mit írni, nem szeretném ha Önfényezésnek tűnne.Minden ugyanolyan mint Voda előfizetés esetén.
A hálózat Vodafone. Mobilparkolás, matrica, stb természetesen van.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz
4Grider #1822 üzenetére
Mondj egyet ami vodával szembe fentáll.
De ne az 5G vel gyere mert annak vodánál sincs egy fikarcnyi értelme lévén kamu 5G.
Na jó talán eSIM jelenlegi hiánya.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz
4Grider #1824 üzenetére
Látod lehet ezt így is.
Összességében igazad van, ha a jövőt nézzük. De VoLTE roaming pl többnyire még a nagyoknak se megy. Legalábbis utoljára 1 hónapja még nem ment egyiknél sem. De olyan is van hogy egy MNVO jobb valamiben. Ott a sima roaming. Hugomnak Voda Red volt 2 hónappal ezelőttig. Párja kamionos, sokat megy vele. Mind a ketten szívtak azzal hogy hol ez a hálózat ment, hol az a hálózat, ezen volt beszéd, azon volt net, 3G, stb. 4 napja elindultak olaszba kamionnal, párja yetteles, ugyanaz a szitu, húgom már mint Netfone ügyfél, akadály nélkül veszi a hálózat váltásokat, mindegyiken 4G + beszéd. Ugyanis Roamingban semmi köze hazai Vodafone-hoz.eSIM, és 5G folyamatban. Bár 5G nek még vodánál sincs sok szerepe.
Összességében, jövőt nézve lehet igazad benne, de senki nem tudja ki merre indul el, erre nem lehet alapozni, jelent nézve, nincs számottevő különbség, sőt mint példa is mutatja, van amiben jobb.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz
4Grider #1826 üzenetére
Ez befolyásolja internet elérést is?
Erről mondjuk lehet nem ártana egy közlemény Yettel részéről. Példámban két iPhone rol van szó. Mindenesetre köszi az infót.
Voda esetében is hasonló a helyzet, vagy az csak szimplán olyan amilyen?Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz
sajtos365 #1838 üzenetére
Jobban jársz bemész személyesen. Amúgy is csak személyesen lehet diginél simet igényelni már. Viszont Diginet Aktívhoz kell minimum 1 vezetékes vagy műholdas szolgáltatás. Anélkül csak hang alapú simet kapsz ami 15/30Gb netet tartalmaz, hangalapú simek viszont nem használható routerben, legtöbb tiltva is van IMEI alapján.
Netfone se engedi routerben, de hogy valójában szankcionálják e, arról nincs információm jelenleg.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz
sajtos365 #1832 üzenetére
Na megkerestem mi a helyzet.
Hangalapú nem engedélyezett routerben.Viszont van Netfone adatsim. Amit természetesen routerben is használható.
1Gb 1490Ft/hó
4Gb 2890Ft/hó
20Gb 4590Ft/hó
50Gb 6490Ft/hóKedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz
Dugimatyi #1842 üzenetére
Ezzel csak az a baj hogy aki Telekom hálón volt, az most is ott van. Sőt most is lehet szerződni Telekom halóra. Eleve sim csere kell a váltáshoz, nem úgy működik hogy csak úgy vált.
4G-t meg miért ne kapcsolnák be? Valami nem kerek a történetben.
És nem a mai napig így van. Tájékozódj mielőtt írsz. Január óta Voda hálón is elérhető a VoLTE.
Ha neked. Yettel megfelel, örülök. Légy boldog vele. De ne feledd ez terület függő. felénk és elég nagy mozgás körzetembem Voda a top hálozat, kiváló, semmi baj nincs vele. Telekom már elkezdett hanyatlani a túlterhelt háló miatt, Yettel meg mindig is egy kupac f@s volt.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Szia.
Kérni kell a bekapcsolását ügyfélszolgálaton. Vagy netfone appban írsz egy hibajegyet amiben kéred bekapcsolását. Esetleg ugyfélszolgalat@netfone.hu . Amelyik szimpatikus. :)
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Ha Android telód van akkor maradhat Netfone sim, ha iPhone akkor lehet probléma lesz, iPhone megjegyzi technikai számot sim azonosítóhoz társítva, és nem fog normálisan működni a SIM hordozás után.
Ezért is kell mindig minden ügyfélnek elmondani hogy amíg a hordozás nem zajlott le, ne tegye be Netfone simet telóba.Hordozási idő innentől hogy nálad a SIM átadó szolgáltatón múlik. Yettel adja át leggyorsabban, Voda leglassabban, Telekom, digi valahol a kettő közt. . De 3-4 munkanap alatt általában lezajlik.
4Grider , 1-2 hét akkor van max ha nulláról indul, de tudunk kérni nullás simet, amit szerződés kötés során esetén oda lehet adni ügyfélnek. Ilyenkor sokkal gyorsabb minden, lényegében csak a hordozást kell megvárni ami Netfone tól független folyamat, új szám esetén kb azonnali, aznap vagy legkésőbb másnap él a szolgáltatás.
Természetesen ez a verzió csak személyes szerződéskötés esetén él. Mondhatni ugyanaz mintha ügyfél bemenne pl egy Telekom üzletbe. Csak itt ügyfél nem megy sehova, hanem üzletkötő megy házhoz.[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Ha 4 hét volt akkor ott volt egyéb probléma, valami nem stimmelt és átadó szolgáltató nem engedte el a számot. nálam a rekord eddig 13 nap volt, ott is azért mert ügyfél nem egyeztette adatokat Diginél,másodszorra se jól így eltérés miatt digi visszautasította hordozást. 3. nekifutásra egyezett minden.
Szerk. Ja hogy Te közvetlenül központnál intézted? Úgy valóban igencsak lassabb.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Elnézést kérek a nevükben is. Remélem a további tapasztalatok azért pozitív lesz.
Egyébként igen, a közvetlen központba leadott rendelések lassabban futnak. Ügyfeleknek sajnos, nekünk annyira nem sajnos.
Rengeteg az új ügyfél, és előre veszik azokat a rendeléseket amik általunk elő vannak készítve (nem kell adatokat, dokumentumokat bekérni stb) hogy minél előbb fussanak le a megrendelések ne álljon be teljesen az egész.
Ezt még tetézi ha esetleg egy betanuló kollégát fogtál ki.Mégegyszer bocsi helyettük is.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Hogy őszinte legyek, reméljük jó döntést hoztál. Az ár, az egyik fontos tényező. De a stabilitás is fontos. Az én mozgáskörzetemben yettelt alázza Voda háló, viszont biztos hogy van olyan országrész ahol fordítva van. Szóval célszerű felmérni váltás előtt hogy ott ahol élsz, dolgozol melyik mennyire okés.van olyan szitu mikor egy működő drágább csomag jobb mint egy alig működő szolgáltatás.
Volt már olyan leendő ügyfelem, akit lebeszéltem Netfone ról mert tudom jól (tapasztalat) hogy ott ahol lakik, se Telekom se voda nem jeleskedik túlságosan. Helyette ajánlottam digit, mert bár 5-6mbps-t tud, azt legalább stabilan.
Ugyanez a helyzet Netfone-n belül, ha biztos vagyok benne hogy adott helyen Voda nem lesz annyira nyerő, akkor felajánlom Telekom csomagokat. Bár valamennyivel drágább, és kevesebb kombináció van, de ügyfél eldöntheti mit szeretne. Stabil szolgáltatást vagy olcsó szolgáltatás.
Szóval bármennyire is támadnak itt már többen, az ügyfélelégedettség az első számomra, nem az üzlet.
Innen is van több ügyfelem, és úgy érzem nem mondhatják hogy nem vagyok korrekt. Sőt pontosabban ha nem lennék az, már találkoztatok volna a panasszal.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz
AnonymusX #1857 üzenetére
3,) központilag nincs bekapcsolva. Nem automatikus a bekapcsolás (vagyis nem minden készülék esetében).
Illetve nem minden készüléken jelenik meg a VoLTE kapcsoló, és a VoLTE ikon, mint ahogy ahogy a másik 3 szolgáltatónál se. :)
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
-
MadMancs
veterán
válasz
donhere #1871 üzenetére
Szia.
Kezdjük az elején.
Melyik csomagot rendelted meg?
Telekom vagy Vodafone hálózat?
Telekom: internet.telekom
Voda: internet . netfone . hu[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz
donhere #1873 üzenetére
Akkor a megfelelő APN a Netfone.
Samsung esetén:Redmi esetén is ezek az adatok, csak itt lehetséges a pontok neve másabb.
Illetve Netfone appban kérlek nézz rá hogy fizetendő havidíj 2990Ft -e. Nagyon ritkán előfordul hogy kollégák elfelejtik aktiválni az internet csomagot.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz
donhere #1875 üzenetére
Nem, tört hónapnál is teljes havit ír.
Jól sejtettem, nem aktív a mobilnet csomag. 1250 hívd fel, ott tudnak segíteni.
Az nem lényeg hogy app mutatja hogy 0 fogyott el 20Gb ból, technikailag nem aktív.[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Nem normális de sajnos a Vodafone rendszerében olyan káosz van hogy egyszerűen nem tudják elengedni a számokat (pontosabban nem mindegyiket). Nekem is van olyan ügyfelem akinek március 3.-án indult vodárol hordozás, március 6.-án Voda fogadta a kérelmet, és azóta nem sikerült kiadnia.
A tavalyelőtt és a tavaly nyáron végbement Voda ügyviteli rendszer csere ilyen szinten hazavágott egy elég nagy ügyfélcsoportot.
trec12 , hotspot nem tiltott.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz
4Grider #1882 üzenetére
Még nem. Majd ha végbement a hordozás.
De inkább jóindulatból.Netfone hatáskörén kívül álló ok (Voda balf@szsága) végett nem megy végbe a hordozás.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz
StiAndZol #1890 üzenetére
Ezt honnan vetted?
Mobil hotspot nincs tiltva.
Routerben való használat nem engedélyezett. De ott se tiltás van. Első körben figyelmeztetés. Ha egyáltalán kiderül.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz
Pro Shop #1898 üzenetére
Szia.
Mit értesz korlátlan alatt? Korlátlan net nincs (már) (egyenlőre).Itt a keresőbe települést beírva körbe tudsz nézni milyen lehetőségek vannak környezetedben. Vannak partner fizikai üzletek, és vannak partner üzletkötők. De lutri. Nem minden üzlet tart készleten simet, de előfordulhat hogy üzletkötőknél van sim. Érdeklődd meg a találatokat.
Egy biztos, a pesti központi irodában (Mohai út 38) azonnal kapsz simet ha nem számhordozás. Ha hordozás ugyanúgy napok, amíg át nem adja az előző szolgáltató.
Egyébként online is (ha nem a központi oldalon adod le) 1-2 munkanap.
Mondjuk ez az üzletkötőn is múlik.
Múlt hét kedden volt olyan ügyfelem, 3 simet rendelt, még aznap délután megvolt adategyeztetés, szerdán feladták kártyákat, csütörtökön boldogan használta. Ezek új számok voltak. Hordozás macerásabb, ha személyesen mész be, ha nem.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Számhordozás esetén átadó szolgáltatón múlik minden. Netfone 1-3 napon belül letudja a dolgot, Yettel amúgy úgy tapasztalatom alapján leghamarabb engedi el a számot, utána Telekom/digi fej fej mellett. Vodafone esetén katasztrófa az egész. Pont mint maga az ügyviteli rendszerük.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz
4Grider #1914 üzenetére
Mert hivatalosan nincs. Nem véletlen nincs a honlapon. :)
Elméletileg csak nagyon indokolt esetben egyedileg lehetne szerződni.Most van aki mer van aki nem. És spec simán elkértem az összes T hálós csomag anyagát. Igen, ez papír, scannelés email. Macerásabb is kicsit.
Általam biztos nem áll le, sok embernek elküldtem már privát. Ide nem írom ki mert azért engem rúgnak hátsón.
[ Szerkesztve ]
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz
4Grider #1916 üzenetére
Nézőpont kérdése. Ő azt állította mind vodás lesz, ne fáradjon vele.
Pedig pont ha fárad vele, és nem hagyja annyiban akkor lehet Telekomos is. :)Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
-
MadMancs
veterán
-
MadMancs
veterán
válasz
4Grider #1934 üzenetére
Egyébként ezt már megbeszéltük.
ÁSZF sokszor nem egyezik a valósággal, elég katyvasz. Öröm az ürömben hogy az előfizető számára pozitív irányban szokott eltérni.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz
4Grider #1948 üzenetére
Pontosítanék.
Korlátlan és 50Gb. 5990Ft os áron Vodafone hálózat, 7990Ft is áron Telekom hálózat.
Vodafone csomagok esetén új számok 70es előhívóval rendelkeznek, Telekom vsomagok 31-essel.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
-
MadMancs
veterán
válasz
Tiédetis #1955 üzenetére
Igen Netfone Telekom hálózaton szolgáltat vezetékes internetet. Tv és vezetékes telefon nincs.
Egyébként igen Vodafone is szolgáltat vezetékes netet Telekom hálózaton ahol nincs saját hálózata.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Most se a Netfone nak okoz gondot hogy aktiválják a VoLTE szolgáltatást. Sőt, ha eddig aktív volt, akkor most is aktív.
Az hogy a telefon nem tud mit kezdeni vele, nem a Netfone sara. Az se jelent semmit hogy yettelnél oké.
Ezeknél a kínai csodáknál lutri hogy mely szolgáltatóknál megy és melyeknél nem, mivel csesznek bármiféle szabványt is követni.Egyébként biztos hogy nincs VoLTE? Nem csak a VoLTE ikont hiányolod? Mert az sok telefonnál nincs aktív VoLTE mellett se.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
válasz
mihaczitomi #1966 üzenetére
Szia.
Igen lehet ügyfélkapuban, és appban is fizetni bankkártyával.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Én ezt elhiszem.
Nem azt írtam hogy rosszak, csak azt hogy erről nem Netfone tehet, hanem a készüléked.
Netfone nyújt egy szabvány szolgáltatást, amit a telefonod nem tud használni. Ezért írtam hogy sajnos kínai vonalon ez jellemző.Ez kb ugyanaz mintha vennél egy 4G képes telefont, és a szolgáltató lenne a hibás hogy nem megy vele az 5G.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
MadMancs
veterán
Hűha. Megfogtál.
Most meg nem mondom fejből.De úgy emlékszem nem menti, azt hiszem simple fiók reggel fizetem én is.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,