Aktív témák

  • tommybear

    csendes tag

    Üdv mindenkinek!

    Lehet csak én vagyok figyelmetlen, de itt nem találtam azonnali kérdések topicját, szóval újat nyitottam. Ha valahová máshova kellett volna írnom akkor bocs.

    Na a problémám: kb. 5 évig TVNet előfizető voltam, majd ugye nyáron eladtak a TVNetworknek. Az átadás előtt pár héttel kezdtem tapasztalni, hogy főleg az esti órákban "leáll" a net. Ilyenkor semmi adatforgalom nincs a szolgáltató és köztem. A routeremben azt jelzi, hogy Connected vagyok, magától nem veszi észre a fagyást, vagy minek nevezzem. Manuálisan Disconnectelni kell, majd kb. 1 perc múlva ismét tud kapcsolódni a net. Beszéltem az ügyfélszolgálattal, azt mondják látják, hogy Carrier lost állapot áll be, a port újraindítás igazándiból nem old meg semmit. Egyszer kijöttek a szerelők (még évekkel ezelőtt bemérni a vonalat) és megállapították, hogy nagy a vonal ellenállása, de akkor semmi probléma nem volt a nettel.

    Jelenlegi paramétereim: D-Link DI624+ router és D-Link DSL-360R modem. A routerre egy kábeles és egy kábelmentes gép csatlakozik.

    Van valakinek valami ötlete, hogy mivel próbálkozzak? Rágjam a TVNetwork fülét? De mivel? Vagy a T-Comot, hogy lőjék be a telefonkábelt? Vagy mi?

    Jah kipróbáltam egy másik routerrel is, azzal is "szakadoztam".

    Előre is köszi a válaszokat!

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák