Aktív témák
-
tommybear
csendes tag
Üdv mindenkinek!
Lehet csak én vagyok figyelmetlen, de itt nem találtam azonnali kérdések topicját, szóval újat nyitottam. Ha valahová máshova kellett volna írnom akkor bocs.
Na a problémám: kb. 5 évig TVNet előfizető voltam, majd ugye nyáron eladtak a TVNetworknek. Az átadás előtt pár héttel kezdtem tapasztalni, hogy főleg az esti órákban "leáll" a net. Ilyenkor semmi adatforgalom nincs a szolgáltató és köztem. A routeremben azt jelzi, hogy Connected vagyok, magától nem veszi észre a fagyást, vagy minek nevezzem. Manuálisan Disconnectelni kell, majd kb. 1 perc múlva ismét tud kapcsolódni a net. Beszéltem az ügyfélszolgálattal, azt mondják látják, hogy Carrier lost állapot áll be, a port újraindítás igazándiból nem old meg semmit. Egyszer kijöttek a szerelők (még évekkel ezelőtt bemérni a vonalat) és megállapították, hogy nagy a vonal ellenállása, de akkor semmi probléma nem volt a nettel.
Jelenlegi paramétereim: D-Link DI624+ router és D-Link DSL-360R modem. A routerre egy kábeles és egy kábelmentes gép csatlakozik.
Van valakinek valami ötlete, hogy mivel próbálkozzak? Rágjam a TVNetwork fülét? De mivel? Vagy a T-Comot, hogy lőjék be a telefonkábelt? Vagy mi?
Jah kipróbáltam egy másik routerrel is, azzal is "szakadoztam".
Előre is köszi a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W