-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz Bogyó bá' #5961 üzenetére
Nekem Iridiumos kő amit 48ekm-ként kell kidobálni. Nálad gondolom 12-18eKm kell cserélni,kis cm3. Ócsó nem drága.
Csongi.
Az nem az olaj hibája volt hanem a vízpumpa tengelyé. Ha x@r elkopott a tengely/szimering meg elfogyott önthetsz bele bármilyen olajat. Vagy a víz vagy az olaj fog folyni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #6049 üzenetére
Jó de torzítás nélkül nem tudott volna beszólni.
Amúgy meg az sem mindegy, hogy 100-ig hogyan
jut el egy motor. A 4,4-es nyelezgetős városi fogyi
meg hát istenem: ha sok, nem ilyet kell venni. (De
amúgy már írtam, hogy NEM akarom neki eladni.)
Még az is lehet, hogy megtartom - megéri az árát! -
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #6117 üzenetére
Dehogynem. Meg hátul is mekkora rendetlenség van...
Lehet át kéne rendezni, hogy beférjen a két gép az autó elé/mögé:
Madisonnak most nincs műszakija Majával viszem a fülét javítani
és egyiket sem szívesen hagynám kint a szabad ég alatt állni.
Pincébe elsuvasztás meg nagyon necc, hosszú mindkét motorka!A Maja nem hosszabb, csak kisebb a (max.) kormányszöge, ezért
nehezebb keresztbe fordítani. Legalábbis elsőre így vettem észre. -
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #6124 üzenetére
Benne bizony. Luigi tudta, mit küld, én tudtam, mit rendelek.
Akadozás megszűnt. A gyertya volt szar. Indexet szerelő "végleg"
letörte, mikor tolta ki a garázsból: csak 8 óra munkadíjat számolt.
Nem tudom, hogy ennek van-e köze hozzá: szerintem több volt.
De így kellemesen csalódtam. Végül megállt a javítás ~100K-ból?
(Nem számolva a fel nem használt tömítéskészletet, utánajárást,
időt, benzinköltséget. Mondjuk a komplett 250-es Maját sem...)Másképp alakulnak a dolgok, ha októberre kész van, de sebaj!
Tök jó motor a nagy Maja is, nem bánom, hogy kipróbáltam.Technikai kérdés: kipufogócső felizzott a blokk közelében, mitől?
Olajnyomás csak volt, fedkomp sipákolna, ha nem. Hűtés is volt.
Az volt a fura, hogy igen hamar "bepirult". Aztán lejjebb vettem
a szívatót, és látszólag visszahűlt. Hazaúton viszont motorféken
szegénykeverékre jellemzően durrogott - eléggé hideg idő is volt.
Tuti túl hamar ment vissza a szívató, de nagyon elszoktam tőle...Azért beszerzek egy rendes* vízhőmérőt, meg olajnyomásmérős
fordulatszámmérőt, aztán végre abba kéne hagyni a ráköltést.Mondjuk a hódok mondták, hogy a kuplung 5K km múlva cserés,
meg ugye ott vannak a kopott variótárcsák. (Never ending story.)*: kell hozzá az adapter a csőbe. Ha huszi szétdönti a Maját, van.
Persze a gyári hőmérő érzékelő helyébe is tekerhető. De az necc.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #6223 üzenetére
Nyélgázon fullad... Nagyon durván. (volt, hogy le is állt, vagy a fordulatszám alacsonyabb lett, mint az alapjárat).
kcsa tippjét bemásolom, a fair play miatt:
,,A leírás alapján inkább több apró hiba együtt (fals és/vagy karbi és/vagy tömítetlenségek valahol), vagy egy darab kurvanagy (átszakadóban lévő hengerfej/fal és kap levegőt dögivel) ''szerk: a karbi membránra ránéztünk, újszerű.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #6242 üzenetére
Vagy csak betekerve mérem az olajszintet... Még pálcára se kell költeni. Olajnyomás jelző ledet meg kikötöm, biztos ami fix...
kcsa: Én is ezt remélem... Félek a főtengelytől... Nem tudom arra mit mondanak... Viszont ha már ennyit ráköltöttem, még ezt megoldom, és utána remélhetőleg nem lesz gond vele. Akkor már törleszthetek teljes erőbedobással.
www.dongosofor.hu
-
Golota
aktív tag
válasz Bogyó bá' #6313 üzenetére
Én nem így látom. Először is, nem tudhatod, hogy mennyiért vesznek mások motort/robogót, de nem is annyira az ár itt a lényeges. Az eladót senki nem kényszeríti arra, hogy egy bizonyos árszinten hirdessen, de a korrektség -szerintem- alapfeltétel lenne.
Az én esetemben pl szabadságot vettem ki, összesen 500 km-t utaztam, hogy megnézzek 5 különböző robogót. Minősíthetetlen, összetákolt romhalmaz volt mindegyik. Direkt kértem a telefonban minden potenciális eladót, hogy ha nem olyan, mint a leírásban és a fotón (amik valszeg évekkel korábban készültek), akkor tiszteljen meg azzal, hogy nem rángat oda, mert nem fogom megvenni. Félreértés ne essék, nem szalonállapotra készültem egy 5-6 éves robogó esetében, de azt elvárom, hogy ne egy leszakadt kipufogós, olajmocskos, füstölő romot kelljen nézegetnem. Sajnos azóta kiderült, hogy általános jelenség.
Én is adtam már el kéz alatt több motort. Mindegyik rendesen volt szervizelve és korrekt leírást adtam róla. Az megint alap, hogy nem koszosan mutatom meg a potenciális vevőnek. Nem is volt még soha utólagos reklamáció, mert mindegyik olyan volt, amivel én is nyugodtan jártam.
Szóval nekem senki ne jöjjön azzal, hogy "ennyi pénzért mit vársz", mert pontosan azt várom, ami le van írva és igenis lehet normális áron, korrekt állapotú motort venni. Eleve nem is értem, hogy egy 5-6 éves motronak miért kell ennyire leharcoltnak lennie. Csak mert a prosztó tulaj nem akarja évente egyszer kifizetni a szervíz díjat? Nevetséges.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #6418 üzenetére
Szívhatjátok a vérem, de akkor ráteszek egy lapáttal...
Eladom neki a felújító szettet mindenhez, legyen miből kifizetni Maja javítását.
Komolyra véve, nem kell rajtam keresztül alkatrészt venni, ez egy lehetőség. Megveheted máshol is, sőt, ha olcsóbb, vedd meg ott.
Én viszont azt nézegettem, hogy 180-as Majához töredéke alkatrészt lehet venni, mint 125-öshöz. Ami azt jelenti, hogy külföldről kell rendelgetni, már HA ott van... Pl gyűrűt csak úgy nem is találtam, csak komplett 180-as hengerszettet 125-öshöz. És sokkal egyszerűbb volt pl Tacthoz beszerezni mindent (mivel az műszakilag egy Dio) két telefon, és pár napon belül volt minden, ami kellett...
DigitXT jó, az a ló túloldala volt, látom nem unod meg.
kcsa: És honnan tudjátok, hogy melyik webshop megbízható? Vagy hogyan találtok rá? Angol/német nyelvű oldalakkal még elboldogulok, de egy olasz/spanyol... Az már gondot okoz... Vagy google translate-tel nyomjátok?
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #6438 üzenetére
Pluszban meg amit mutattam, az a tükörképe a tiédnek, már csak ezért se lehet jó, csak a forma nagyon ismerős volt
De igaza van amúgy huszinak, ezért érdemes valami gyakoribb típust venni.
Ezzel együtt kizártnak tartom, hogy ne legyen hozzá rendes alkatrész. Legfeljebb többet kell utánajárni dugónak is. Nem elég csak túlméretes gyűrű amúgy?
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #6444 üzenetére
Ha annyira nem katasztrofális a helyzet, akkor jó.
Mondjuk a gyűrű csere miatt átépíteni a fél motort tényleg ágyúval verébre...Esetleg tegyél bele 2T kompresszoros turbó dízelt.
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #6444 üzenetére
TEssék, minőségi gyűrűkészlet
Ha tényleg 58mm a tiéd, akkor stimmelnie kell
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #6512 üzenetére
A citybike, ahonnan szoktam rendelni főleg ezeket a fékbetéteket forgalmazza. Van még RMS és pár típushoz más márkájuk is...
Ehhez a márkához van katalógusom, így nézegettem...
DigitXT megvette 6500-ért az AP Racing fékbetétet. Az jól fog, kopásáról még nem tudok nyilatkozni, egyelőre jó.
Ezek a fékbetétek 4000Ft-ért vannak. Valamivel olcsóbb, de nem jelentős a különbség... Viszont ha van rá 50% körüli kedvezmény, akkor azért jelentősen olcsóbb lesz. Mint írtam, egy próbát ennyi pénzért megérhet... Ha nem tetszik kib@szom a kukába, és veszek bele másikat. Gondoltam beírom ide, hátha valakinek van a gyártóval tapasztalata.Egyelőre még nem cserések a fékbetétek, de ha tegnap elővettem a katalógust, már megnéztem. Enni nem kér.
(#6513) kcsa: Az AP Racing tényleg nem tűnik rossznak, bár a hátsó fék gyakran nyikorog. (A hátsó tárcsának van egy "ütése", ez is közbe szólhat)... Egyelőre tárcsát még nem találtam hozzá, bár nem is kerestem túlzottan.
Brenta-ról már hallottam, de tapasztalat nincs vele. Bár ha egy bolt ezeket forgalmazza X éve, és élnek még a vevők annyira csak nem sz@r, hogy ne lehessen kipróbálni...[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #6523 üzenetére
Ja értem... Akkor jön a kérdés: Gyári tárcsát honnan tudok szerezni?
DigitXT: még régebben néztük is, hogy beleér... Azóta se foglalkoztam vele... De vagy a tárcsa, vagy a felni sz.r gondolom én... Meglátjuk mennyibe fáj a motorgenerál, hogy ránézessek-e a szerelővel.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #6569 üzenetére
Azért ott volt, hogy még...
MÁS: Madisonon az esés csinált pár olyan kárt, ami eddig nem tűnt fel,
noha rögtön írtam, hogy valami mintha nem stimmelne a kormánnyal...
Itt-ott eltört még ez-az: utaslábtartó sem csak darálódótt, nyomódott is.Viszont a motor jó erőben van, de egy picikét dúsítani kéne az alapjárati
keveréken, mert melegen is vissza-visszadurrog (motorféken), hidegen
viszont... tömeget lehet vele oszlatni. Ha direkt visszatolom a szívatót.
(És persze HA kiveszem a hangtompítót.) Valaki okos vizsgahelyet?
Bár amíg a fék is szarakodik, meg a xenon is benne, minimum diplomást!
Úgy érzem, megint lesz mit csinálni télen (tavasszal meg vizsga 2017-ig).5,7-es fogyit betudom a hidegnek, hiszen annyira nem hajtottam most.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Formula-1
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Mr Dini: Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- Gyúrósok ide!
- Dobhatja a Galaxy S26 az AMD GPU-t
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gitáros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest