-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz
nyogo83 #16526 üzenetére
Igen. Nekem is az a bajom, hogy 2 perc mire megmozdúl. Csak azatán lezd folyamatosan zárni.
Ha kis távolságot állítok akkor a hideg oldali alapjárat alacsony, ha a normál vávolságot állítom ez kb 3-4mm, akkor az emelt fordulat tart sokáig. 3 perc mire a fordulat kezd csökkeni, és 4 perc eltelik mire lecsökken, de kb 5 perc után lesz teljesen zárt a fúvóka, akkorra melegszik annyira át, hogy rá is szorítsa a szelepet.
Így aztán beállítania karbit agyfasz
Most keresnek nekem megoldást, hátha létezik univerzális ami jó az egyémbe.
Most már ki merem jeleneteni egyes karbik javítása rendbetétele költségesebb mint egy injektor fejet cserélni.
Csak az én esetemet vesszük akkor a legjobb megoldás egy komlpet karbi csere kellett volna, ami simán van gyáriba 100K. A felújtás is több tízezerbe kerül, saját szereléssel.Jó ez a karbi sokáig, de ha hozzá kell nyúlni, jajj de tud fájni,és a mostani benzinek csak növelni fogják a kopásokat.Egyre több az alkohol, és silányabb az adalék bennük. Most vadászok valami elfogadható árú adalékot, amit rendszeresen használhatok, hogy ne kopjon szét pár év alatt a benne lévő mozgó alkatrészek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Valami baja van a tápomnak
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Házimozi haladó szinten
- EAFC 24
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- 3D nyomtatás
- Router gondok
- Milyen POS terminál szolgáltatót válasszon egy mikro- vagy kisvállalkozás?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen