Új hozzászólás Aktív témák

  • csongi

    Topikgazda

    A szelephezagnak semmi koze az olajfpgyasztashoz. Az teljesitmenyhez annal inkabb. A szelepszar szimering viszont beleszol az olaj fogyasztasba.

    Merd meg a kompresziot es jobban be lehet hatarolni a hibat.
    Ha 28 ezret mutat az ora akkor inkabb a duplaja van benne, es hasznalttol fuggoen bizony el lehet koptatni a motort ennyi ido km alatt :(
    Ha jo a kompressziod akkor lehet egy mosast csinalni utanna olaj csere es egy olaj adalekkal probalkozni. Idot lehet vele nyerni valamennyit. Lehet hogy eveket is sikerul, de lehet semmit nem er csak a felujitas. Puding probaja az eves.

    Vizmelegedes. Teljesen altalanos hiba a hengerfej pakolas csere mert atdolgozik a vizterbe, es melegiti, de annak oka van es amig azt meg nem fejti es ki nem javitja, folyamatos lesz a tomites cserelgetese es sokba faj.
    Olyan ez mint a betegseg. Magas a vernyomasom, szedem a gyogyszert, de az ellen nem teszek semmit amiert magas, pl tulsuly pia napi doboz cigi atb :)
    Szoval kell az ok amiert pakolast kell cserleni.
    8 oras munkaert 35-40 ezret elkerni haat boven bejon az elet :)
    Szaros lemez tomites 8-10k.Eszem faszom megall.Nem a penzt sajnalom tole, de nah sirni sem kell, hogy nem eri meg meg rafizeteses a vallalkozas.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák