Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz huszi.gyb #5038 üzenetére

    Mert mióta kijött a fél szelepszárszimering, rápótol a benzines keverékből.:DD
    (Viccen kívül, én a magától meggyógyulásban nem hiszek. Lesz vele meló...)

    MÁS: rosszul volt visszarakva a tanksapka, azért volt baromi nehéz kiszedni!
    Valószínűleg elfordulhatott a tetején a jel / a kutas erőszakoskodott vele: úgy,
    ahogy egyébként nem szabadna visszamennie (fém megy fémbe!), és mégis!
    Miután kiszedtem, s "kisilabizáltam", hogy a jel rossz felé mutat (háromszög
    VS. háromszög), csak a bütyköt kell nézni, pikk-pakk megy ki-be, ahogy kell.

    ---

    770K-ban szerszámok? Nem nagyon: kuplungcserekor az összenyomó igen,
    meg a 46-os dugókulcs/adapter. Max. 15K összesen. Olajcseréhez még 5K.

    Szóval akkor 750K. Ebben az elején rengeteg szerelői munkadíj! De asszem
    ezt már összeírtam korábban is. (Szinte minden ki lett már cserélve rajta.:B)
    Szerk: megjegyzem, a korábbi összeírásban a nyári alkotás nem volt benne.
    Ugye egyszer fúvóka dugulás miatti szerviz, a pótolt hangtompító, szíjkopás,
    szabadonfutó csere: laza 60-70K ráment, s én egy métert nem mentem vele.

    Tömítéskészleten ne fájjon a fejed: örülj, hogy csak 7K, majd felírod ha fel is
    használtad (adott km óra állásnál, adott dátumra). Nekem ugye 17K a szett.
    Utángyártottban. Gyáriban 27K és elvileg azt sem sikerült már lemondanom.
    Madisonra is "vannak combos tételek", amik még sehol nem szerepelnek.:O

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák