- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
auth.gabor
tag
Felhívtak. Érdekes beszélgetés volt...
Az ügyfélszolgálattól jelentkezett egy ember, aki a beszélgetés folyamán felajánlotta, hogy a személyes kapcsolattartóm lesz, tehát az ügyfélszolgálatot felhívva tudom kérni, hogy hívjon vissza – ez egyfajta emelt szintű ügyfélkiszolgálást jelent, s ez egy pozitív dolog. Ennek az embernek van jogköre arra, hogy a telefonok listaárából kedvezményt tudjon adni, de ez a kedvezmény nem túl sok, 5-10 ezer forintnyi pénzről van szó, lehet azt mondani, hogy a gyakorlatban elengednek egy hónapnyi havidíjat, ez szintén pozitív dolog. Konkrétumok nem hangzottak el, az ügyfélszolgálatos próbálta elvinni a beszélgetés irányát a tényekről az érzelmek felé – "2004 óta Vodafone előfizető vagyok, ez egy hosszú kapcsolat", de tisztáztuk, hogy olyan készülékárakat – mint a két konkurrens szolgáltató – nem tud ajánlani – addig nyújtózkodunk, amíg a takaró ér.
Összességében azt mondom, hogy a szolgáltató hozzáállása pozitív, de kevés. Verseny van.
Véleményem szerint a jelenlegi mobil piacon már nem lehet új ügyfeleket szerezni – leszámítva a felnövekvő generációt, akik megkapják az első mobiltelefonjukat: a piac telítődött. A szolgáltatók két alapvető dolgot tehetnek és tesznek:
* elcsábítanak másik szolgáltatótól ügyfeleket
* megpróbálják megtartani a saját ügyfeleketEgyelőre úgy látom, hogy a Vodafone esetén az okostelefon szegmensben nem fog menni a meglévő ügyfelek megtartása, a két konkurrens szolgáltató magához tud vonzani ügyfeleket a Vodafone ügyfélkör kárára.
Mondjuk ráérek gondolkodni, egy hónap múlva szándékozok vásárolni egy újabb okostelefont...
Az előzmények és a következtetéseim a blogon: [link]
https://iotguru.cloud
-
Vangelis
nagyúr
Hát én a Tmobil hoz viszem 10 év után.
A t től kaptam ingynenes 100 percet havonta.
Meg olcsón a telefont részletre.Vodánál ilyet nem ajánlottak.
Igaz t nél van net tv vezetékes és most már mobil is.
Így nem kerül pénzbe a mobil előfizu.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
Rick4
félisten
-
MODERÁTOR
idézet az ÁSZFből:
Azon ügyfeleink, akiknél egyéb internet szolgáltatás aktív, és szeretnék igénybe venni a Jutalom Netet, először az aktív
internet szolgáltatást le kell mondaniuk és utána lehetséges a Jutalom Netre regisztrálni.
Azon ügyfelek, akiknél aktív a JutalomNet és egyéb internetszolgáltatást rendelnek meg (pl: MobilWeb Hobbi, Profi
opció), a JutalomNet törlődik és aktiválásra kerül a megrendelt internetszolgáltatás. Továbbá aktiválásra kerül a
Jutalom Percek Jutalom típus (kivéve VitaMAX Tuning tarifa esetén).Tehát ha van zsebnet-et először ki kell kapcsolnod, amíg aktív, addig nem veheted igénybe a jutalomnet-et.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok hős, egész nap internetezek.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)