Új hozzászólás Aktív témák

  • könnygázóra

    tag

    válasz fateless #8984 üzenetére

    Leírtad továbbá, mi motivál: a rossz tapasztalataid. De ha én most elkezdem leírni a jó tapasztalataimat, akkor hogyan fogsz hozzám viszonyulni? Vagy ha más leírja, akkor neki mit fogsz mondani? Remélem, nem fogsz minősíteni azért, mert velem nem az történt, mint veled...

    Ha neked csak jó tapasztalataid vannak, akkor még nem vetted észre a számla
    trükközéseiket (marha unalmas minden számlájukat soronként bogarászni,
    hogy hol igyekeznek lehúzni, erre nekem nincs időm és energiám).
    Emiatt IS hagyatom ott őket.
    Nem foglak minősíteni, mert minden vélemény vélemény. Az azért megjegyezném,
    hogy az állandóan túlterhelt ügyfélszolgálatuk (15-45 perces várakozási idő)
    nem biztos, hogy a Te álláspontodat erősíti....

    Amellett viszont kiáll, hogy számára a legjobb a Citroen

    Tudod, én még nem láttam céges autónak kint Citroent. És nem véletlen,
    hogy a PSA (Citroen Peugeot) részvényeket októberben bóvli részvény
    kategóriába sorolták át. És nem véletlen, hogy Európában a PSA csoport
    visszaesése volt a legnagyobb százalékosan és darabszám szerint is....
    de vannak emberek, akik ennek ellenére kitartanak a Citroen mellett....
    mert megérdemlik....

    Ha azt kommunikálod, hogy számodra legkevésbé megfelelő a Vodafone, teljességgel elfogadom. Ha azt mondod, hogy a Vodafone-nál senkinek nem szabad szerződést kötnie, mert a legrosszabb cég, mindenkit átver, akkor nem fogom azt elfogadni, egyszerűen mivel ez rám nézve nem igaz.

    Azt kommunikálom, hogy okos-ostoba szólásmondás analógiájára tanuljon
    mindenki a más kárából. Ha nem tanul belőle (nem néz utána, hogy mi vár
    rá), akkor meg szenvedjen 2 évig.

    Nem vagyok házigazda, nem tudok és nem is akarok következményekkel fenyegetőzni, de azzal biztosan te is egyetértesz, hogy az eféle "tényközlések" messze ne mépítőek egy fórumban.

    Nézd, hogy mi építő egy fórumban, az könnyen eldönthető. Aki segítő szándékkal
    ír, az építő. Nyilvánvalóan az én hozzászólásaim nem a Voda értékesítési
    osztályát hivatott segíteni, hanem a leendő ügyfeleiket. Az, hogy az általalm
    leírtakat mennyire veszik figyelembe, nem tudom. De ha egy ember is elkezd
    utánanézni azoknak a dolgoknak, amiket említettem, akkor már van eredmény.
    Az igazi eredmény az volna, ha változás állna be mind az értékesítési, mind az
    ügyfélkezelési mind a marketing stratégiájában a Vodának. De ezt nem is remélem,
    ismerve az eddigi hozzáállásukat minden általam kezdeményezett kommunikációs
    kísérletre.

    Két féle embert ismerek: aki túrja az orrát és aki ezt tagadja.

Új hozzászólás Aktív témák