Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ano

    őstag

    válasz jbauer05 #14549 üzenetére

    Akkor az első rész vonatkozik rád :)

    Ezzel kapcsolatban:
    Nekem volt egyszer olyan esetem, hogy valamelyik szerver lehalt péntek 18h körül és már vagy 2 órája végeztem aznapra mert dolgom volt ... aztán felhívtak, hogy azonnal menjek be, mire mondtam, hogy most nem tudok, de olyan fél8 körülire vissza tudok menni mert most más dolgom van ... erre a főnököm, hogy nem jó, menjek be most azonnal, mire én nem tudok majd csak kicsit később ... erre a főnököm, de nekem van egy munkahelyem!!! (kvázi megfenyegetett)
    Erre én: és van munkaidőm is ... értem, hogy gond van, de most nem tudok odamenni azonnal, de fél8ra ott leszek ...

    Mire odaértem működött újra a szerver (gondolom valami egyéb baja lehetett esetleg újraindították ... nem is foglalkoztam vele ... egyszerű kis szerver volt), de természetesen nem hívtak fel, hogy már ne menjek be, mert megoldódott ... és természetesen annyit se mondtak, hogy bocs, hogy fölöslegesen berángattak ...

    kb 2 év múlva váltottam állás és soha semmilyen negatívat nem érzékeltem az eset miatt ...

    Szóval, ha te IT-s vagy, akkor neked felelősségteljes munkád van (még ha ezt nem is ismerik el), így neked határozottnak kell lenned bizonyos dolgokban ... ha azt mondod hogy leállás kell ekkor meg akkor (persze igazodva a munkaidőhöz), akkor akkor lesz leállás és karbantartás és ha neked sok IT-s munkád van, akkor neked az a feladatod és ezt vegyék tudomásul ...

    Ha jól csinálod a munkádat, akkor el fogják ezt fogadni és kivívod a tiszteletüket is ...

    [ Szerkesztve ]

    Synology RT6600AX felfedezés alatt

Új hozzászólás Aktív témák