Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bobsys

    addikt

    válasz brd #10841 üzenetére

    csak ha a tűzfallista végén a mindent tiltót bekapcsolja, nem megy
    tehat van egy tuzfal ami mindent beenged, mi is az IPje? :DDD

    Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel

  • Alteran-IT

    őstag

    válasz brd #10841 üzenetére

    Igen, csak az van megadva és pingelni is tudtam (ezt mindig eljátszom ilyen esetekben).

    Ami meg a videót illeti, tudom használni a keresőt, nem arról van szó, hanem arról, hogy a videók nagy része nem teljes körű (valamilyen részlet hiányzik, vagyis nem tér ki rá), mondom hátha van valamelyikőtöknek egy videója, amit saját maga készített és másnak küldött segítség gyanánt (én pl. már csináltam ilyet, így magamból indultam ki), na de mindegy.
    Egyébként mondtam, hogy kezdő vagyok, nem leszek rögtön Einstein a szakmában és a spanyol viaszt se én szartam, de ettől függetlenül nem kell rögtön eltéríteni a szakmától.

    Ami az OpenDNS-t illeti, azt használom a hálózatban és már nem egyszer bekavart, most is azon keresztül kereste a szervert, mihelyst kivettem LAN-ról, valamivel jobb lett, de érdekes mód még mindig nem működik a dolog és nem tudok rájönni, hogy mi a baj, mert már beállítottam a szerver címét is DNS-nek a kliens gépen és ugyan az, látja a tartományt, bekéri a hitelesítő adatokat és ahelyett, hogy üdvözölne a tartományban inkább eldob és mivel még kezdő vagyok, egyszerűen nem tudok rájönni, főleg hogy virtuális gépekkel működött egy az ott létrehozott hálózatban (amit a Workstation hozott létre) ráadásul első nekifutásra, ezért gondoltam, hogy a jelenlegi hálózat, illetve a külön DNS beállítás okozta a gondot, de természetesen lehet, sőt ezek szerint biztos, hogy hülyeséget beszéltem, de megpróbáltam gondolkodni.