- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisninja
őstag
válasz mdav88 #61687 üzenetére
Ha akku hibát ír ki és van töltés akkor a műszerfalat kell megforrasztgatni nem vészes aztán több gondod emiatt nem lesz.
Ha hosszú gombnyomásra indul csak akkor megint csak egy hiba nem vészes ez is szinte az összes lagunánál előfordul. (hiba oka mikor be tolod a kártyát akkor van két mikrókapcsoló az egyik félig bedugott állapotban kéne élesztenie a rádiót stb na ez a szar nálad is nálam is.... A másodig meg jó mert indul a kocsi ez a hiba is házilag orvosolható.
Szabad kezes módról mondj le szinte senkinél sem működik már. Már a távirányítóról látni ha az több gombja van, és ahogy közeledsz a kocsihoz kinyit a központi zár és ahogy rob mondta tudod indítani a kocsit.
Nekem is most novemberben lesz full szilent csere.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
válasz Gaaabeeesz #61691 üzenetére
Az enyém nem ilyen így nem is tudom mi miatt gyengülhet el. (kártya vagy olvasó..... )
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
válasz Nordik #62402 üzenetére
Nem mert tette a dolgát, tömítéseket meg trafókat is kellet volna cseréljek.... Imádtam azt a kocsit is mikor csak kéthengerezett akkor sem dobott hibát inkább feltolta az lapjáratot. (a gyujtás kihagyás meg egy lehetséges tűz elkerülése volt az az lemostam a maradék benzint a motortérből)
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
válasz Yoshida #62968 üzenetére
Nem dadogott semmi torpanás ? Sok minden lehet, nekem a laza holtponti jeladó egy sor olyan hibát generált ami fals. (emsisson, gyújtáskimaradás) Miközben semmi baja nem volt se a gyújtásnak se az emissziónak.
Szerintem kontakt hiba lesz, de diaggal közelebb lenne az ember. (meglesném a csatlakozókat -holtponti jeladó, -lambda szonda kábele)
Nekem azóta eltűnt. (mód) Azóta csak tankolom és tankolom és tankolom[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
válasz sesomaru1989 #63981 üzenetére
Rossz a termosztátod és szerencséd van mert nyitott állapotban ragadt be.
Cserélni kell mert a motor sosem melegszik fel rendesen nem az üzemi hőfokon üzemel.[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
Nem van egy központi egység és abba megy be a két bowden. Finoman nézd meg a dolgokat ugyanis az a doboz vízhatlan és a kocsi alatt van ha szétszeded nagyon le kell szilózni. Én úgy nézném meg, hogy a rossz oldalon leszedném a kereket vagy alá feküdnék és megnézném laza e a bowden ha igen megnézni miért mozgatja e stb.
sesomaru1989: Vezetéket nem tudok de ellenállást is mérhetsz mivel fűtőszál ha jó kell lennie ellánálásának.
[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
Hi all laguna II kombi jobb elől a futóműnél mi tud úgy zörögni minden bukkanónál mikor a kerék elemelkedik mintha egy vas egy kétszer nagyobb lyukban csak ide oda verődne. tak-tak-tak-tak jó gyorsan...
Nagyobb bukkanónál meg csönd.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
-
kisninja
őstag
-
kisninja
őstag
Nem hiszem hogy ez lenne a gond, de anno az egyes meganomnál a bajusz kapcsolót buzeráltam.... az az fel a világítás majd refi és ebben az állapotban kapcsoltam le. Na innentől kedve nem világított. Felkapcsoltam újra refi majd vissza és jó lett. Kattant is egy nagyot szegény kapcsoló azután többet nem felejtettem úgy.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
válasz diablo1984 #71589 üzenetére
Nekem vegyesben 10L az átlag. (nem is nézem)
F4R 712 nekem ez van, ebben nincs kettőstömegű. 2007 es a kocsi. Nem tudom biztosan de a F5R-ben szerintem már van.
Olajat nem eszi, nekem két csere közt ha nem töltöm fullra az olajat akkor cserekor néha már egy jellel kevesebbet mutat. (De szerintem a szelepfedélnél nyomja ki majd vez mű cserekor orvosolom) 3 éve van a kocsi eddig semmi baja. kop kop kop.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
válasz diablo1984 #71602 üzenetére
Válaszokat rob elmondta, őszintén már fogalmam sincs melyik hány lóerős. 140 az IDE motoros aztán van a 135 meg a 133 ha jól emlékszem.
Okoskereket érdemes cserélni, nekem nem ártana a fojtószelepet pucolnom meg a szívósor tömítéseket.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
válasz diablo1984 #71640 üzenetére
Hát inkább nagyon kevés eladó van én mikor vettem az enyémet azt hiszem ph2 ből csak 3db volt a hahun. Szerintem a motor az hozza a k4j minőségét de ezt talán rob tudná megmondani.
rob210: jó de az turbós olyannal szemeztem egy darab volt az is az AAA autónál. Elmentem megnézni és az ottani eladó mondta, hogy azt a kocsit ne erőltessem ha jót akarok magamnak. Kopott belső fent volt a haslemez de az olaj új is folyt belőle.
Laguna II
2.0L Ph1/2 ből volt a 135Le aztán volt a Ph2 2.0T na ebből volt a 170Le és a 205Le Ph1 2.0T 165Le és úgy fent Ph1 140Le IDE motoros[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
válasz Gombinyó #71645 üzenetére
Igen ezért is írtam le és szerintem is azok.
Angol nyelven a LAG IIről kis wikirob: igen hiszek neked 712, 713, 715... rengeteg verzió van és igen az IDE az kerülendő. És már fogalmam sincs az enyém hány pacis lehet... de nem is érdekel.
[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
válasz diablo1984 #71649 üzenetére
Én nagyon szeretem és városban ír a computer 10-et. Ha megyek hosszútávon akkor 7L körül biztosan megáll. Én sok pénzt locsoltam el rá
-új kuplung, okoskerék vezérléssel, szilentek mindenhol, új első futómű(mert volt egy rugótörésem) , új fényszórók...
Meghirdettem de egy jelentkező sem volt igaz piaci ár felett kicsivel így nem lett soda oktaviámpowered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
úúúú én is beszállok 10,1L /100km olyan 6000km re átlagolva
[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
Télen megnő az étvágya de ne a kompit nézd hanem a tankolásos számítást.
Sok oka lehet én már nem emlékszem az enyémre (az 1.4 esre) de télen az is zabált. Okok: lambdaszonda, termosztát, szar benzin, helytelen használat... gondolom az utóbbi nem áll fenn.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
válasz F_Zolee #83859 üzenetére
Nekem sima 2L es van nagyon szeretem állítólag a turbósba nem jó ez E10 es nafta ezt majd mások megerősítik vagy cáfolják. Igen világít és ha jól látom valamely Légzsákkal van baja.
Ha jót kifogsz akkor örök szerelem ha valami kotlát akkor viszi a pénzt..... Elektromos féktől kezdve sok minden közbejöhet. Enyémben nincs kettőstömegű de sok benzinesben is benn van már. Ide felejtős.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
válasz F_Zolee #83874 üzenetére
Hát 2.0 16V a fogyija csak városban eléggé felszökik akár 12L is kiír átlagban. Hosszabb távon viszont eléggé kellemes 7-8L körül klímával.
Nyűgok... Ebben szinte minden elektromos és azért már úgymond idős. Pl elektromos gázpedál szénpályája vagy ugyanez kuplunghelyzet érzékelő, folytószelep.... Nekem pl picsogott a kézifékre aztán csak a kuplung helyzet érzékelő részen volt kis bibi. Én szeretem a kocsit de olykor kell neki a törődés.[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
Sziasztok tegnap nekitolattak a kocsimnak. Lag 2 ph2 bal hátul kapott a lökös. Lassan mentek neki, de eláll és ha megnyomom akkor recseg is sajnos. Szerintetek mennyi lehet a javítás, elég lehet a lökös cseréje ? A károkozó készpénzben fizetne, mennyit kérjek, hogy ne legyen mínuszos. A lökös hibátlan volt nehéz lesz pont ilyet találnom. TEA19 szinkodu.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
Köszönöm nektek (rob210, CactuS)
Karosszériás megleste azt mondta olyan 50 ből helyrehozható. Holnap megpróbálom leszedni.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
Fényeztetni nem kell csak megroggyant. Amúgy helyben szekin van egy maszek ismerős szép munkát végez viszonylag olcsón.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
kisninja
őstag
Rob első sorban hozzád szól mint szaki de más hozzáértő javaslátát is szívesen fogadom.
Alany: Renault Laguna 2007 2.0 16V 195K km
Esedékes a vezérlés csere milyen márkájú alkatrészeket javasolsz ?
Kiköltözöm Németországba és nem szeretném ha kint hagyna cserben. Az első 1-2 évet még biztosan vele szeretném eltölteni.
Előző cserénél volt okoskerék cserélve solenoid nem, viszont főtengelytárcsa nem. A kompresszorom kicsit búg de teszi a dolgát. Kuplung pedálom ka benyomom már nyikorog gondolom cserés.... És egy saccolt árat is megköszönnék, hogy én vegyem az alkatrészeket vagy a szerelőm.powered by: ®MAJORMÜVEK®
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- ReVanced patch-elt alkalmazások és Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Microsoft Excel topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs