- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Illustrator kérdések
- Linux - haladóknak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Linux kezdőknek
- PDF topik
- Milyen NAS-t vegyek?
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
Sziasztok!
Nem tudom volt-e már EZ a videó...
Iszonyat bejön a gép, tetszik, hogy ennyire kommunikatív Mint egy nő, szeszélyes, és folyton beszélSmoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Sziasztok!
Sikerült kukaérettre tenni tesóm Clioját 2002-es Piros, 3ajtó 1,2 16V klíma, ködlámpa stb.
Hátulról belement a szentmihályin egy suzuki swift "Azthittem beférek a busz elé" Suzukiban ülők pókhálósra fejelték a szélvédőt, de sajnos nem lett bajuk.
Kép1
Kép2
Kép3
Vinni kelett zöldkártyára, azt meg is kapta, de szólt a szerelő, hogy a hidrotőkék csattognak mint a szemét, és valóban iszonyat traktor hangja van, bár amióta megvan tesómnak azóta ilyen, és egy rönó szervízes azt mondta hogy a "A 16szelep miatt van ilyen hangja" Bár fura volt hogy pl a 16szelepes 1,3 VVT-inek nincs. Szóval a motor is eléggé szétvan, AC is zörög már, lassan meghal. A háta meg? Hátfal+Alváz berogyott, szóval valszeg GTK lesz belőle.A vicc az, hogy aki belement a suzukival csaj, megkerestük az iWiW-en, és az első kép egy kupa, 3-adik helyezés a Ringen vmi versenyen... LOL
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Csak nyakfájás. De az autó családtag Köszi a felajánlást, de nemhiszem hogy kell majd búra.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
XV. Obsitos utcában van egy szerelő, nekem szimpatikusak.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Sziasztok!
Kellene nékem egy Clio II Facelifteshez, piros első lökös. Ha van valakinek ne habzzon Növéremé a kocsi, éshát első hó, nekicsúszott valami kis oszlopnak, és öszetört a lökös
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Esetleg valakinek 2002es Clio II-re való téligumi lemezfelnivel eladó? Ez mennyire lehet jó? Sürgős lenne
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Létezik, hogy nincs clio lökhárító? Kb 15bontót hívtunk fel, de nemhogy prios első lökös, egyátalán semmijük nincs cliohoz. Egy helyen találtam, fényezetlen gyári újat, 24ezerért, meg a rönó szervízt hívtuk fel, ok mondtak egy laza 150k-t.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Sziasztok!
Mennyit érhet most egy 2002-es Clio II, Expression felszereltséggel, ~120ezer van benne, elektromos ablak, tükör, klíma, ködlámpa, oldalégzsák. 3ajtós, piros, első lökhárító törött, és az autó háta törött, jobb oldallemez, csomagtérajtó, lökös. Csomagtartót nem lehet nyitni, de a futómű nem ment el, ajtók nyílnak, légzsákok sem nyíltak. Mennyibe lehetne eladni kb?
Másik kérdésem lenne, hogy milyen ez a QuickShift váltó? Ez ilyen automatakuplungos manuális, mint a twingóba, vagy ilyen robotizált, mint az MMT a Toyotának?
Harmadik, hogy egy Clio II 1.2 16V 75hp-nál, mennyivel enne többet, egy 1.4 16V, ha egyátalán többet enne?
Előre is köszi.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Sziasztok! Pár héten belül, megintcsak Renault tulajdonos lesz a család! 2005/12 Renault Clio II Metálfekete, 5ajtós, 1.5DCi(kék i) 85ló,103e km. Klímás,elektromos ablakos, elektromos tükrös stb. Nagyon nagyon jól húz, főleg az 1.2 75hp után.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Köszönöm szépen!
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz gessztenye #4164 üzenetére
Köszönöm!
Amúgy, chiptuning mennyire érdemes, az 1.5DCi motornál? Mennyit erősödhet? turbódízeleken elég sokat lehet húzni, ahogy láttam, de fontos, hogy ne essen szét a motor. 86ról mondjuk 95, esetleg 100ló, akkor már megérné belefektetni.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Ez 86lovas, kék I betűs, 103e km-el. Elvileg ez már változó geometriás, intercooleres, a 100lovas annyival több, hogy 1.2Bart tölt, és van olajhűtője is. De távolról sem lehetetlen, hogy rosszul tudom. Motor jó állapotúnak tűnik, szem korom nem jön belőle, padlóra se, csöndes, fordulatot jól veszi. Holnap megy szerelőhöz átnézni. Viszont 1 dolog, ami érdekes, hogy nem hallom a turbót. Vagy belül egyikbe se? Kívül minden DCi visít mint a franc, főleg az 1.5DCi Senic-nél és Megane II-nél hallom, hogy kb alapjáratról visít.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Ha meglesz az autó, akkor lefényképezem majd! Az Ic annyiban segít, hogy amit a turbó tölt levegő, az ugye a nyomás miatt felmelegedik, és túl hamar gyulladna, ezért csak alacsony nyomás lehet, teszem azt 0.5BAR, de ha visszahűtöd a levegőt, akkor lehet 1BAR is, mert nem lesz olyan meleg a levegő, hogy idő előtt gyulladjon.
Smoke & Torque
-
-
Szplöttyy
senior tag
Na megvolt az átvizsgálás! Nincs baja az autónak, fékbetétet kell cserélni, meg egy csapágyat, meg apróságok. Meg magyarázott valamit a szerelő, hogy a Clio,Twingo, meg mindegyiknek a toronyba elöl valami gumi mindig szétmegy, és lötyög. Ebbe nem, mondta, hogy ez jó jel, mert 10ből 6nál szar. Egyik ködlámpa üvege ki van törve, de mondta a srác, hogy ki akarta cserélni, csak nem volt rá ideje, ott figyel a csomagtartóba egy vadi új darab. 104ezer van benne, 100ezernél nagyszervíz megvolt, de azért rá lesz nézve.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Sziasztok!
Meglett a Clio! 86lovas, kék I betűs, de ahogy néztem, cooler nincs rajta. Viszont lenne egy kérdés, gyári CD-s rádió, kormányról vezérelhető, minden faszán működik, csak nem eszi meg a cd-t, tolom be, és nem húzza be magától, hanem kézzel kell betolni, de teljesen ugye nem tudom, így ha leveszem a gyujtást, vagy épp ráadom, akkor kidobja a cd-t. Ezzel mit lehet kezdeni? Jólenne a gyárit megtartani. Esetleg van olyan fejegység, ami nem horror ár, és kezeli a kormány mögötti vackot, meg a központi kijelzőre dobja az adatokat?
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Nem azén autóm, sajnos, nővérem vette. Viszont ő se szeret nyúlkálni, meg én se. Elvileg a blaupunktok kezelik a külső vezérlőket, majd kiderül mi lesz. Amúgy, ebbe akárhogy néztem nincs intercooler, de 86lovas, viszont úgy le van szigetelve a motor, hogy "semmi hangja" a motornak, 3ezer felett azért bőven van kerregés bent is, meg pl mélygarázsba, jó akusztikus. Viszont felüljárón felfele, 3ba ~1300rpm-ről padlózva sincs semmi korom. Meg amit nem értek, hogy van ugye a kijelzőjén ilyen "megtehető kilométerek száma" a benne lévő gázolajjal, na az rohadtul nem mutat semmit, csak villog, hogy nem tudja. Pedig csontüres tank fullig lett töltve, meg minden, de akkor se mond semmit.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Clio II-d van ugye? Nővéremnek, egy 1,2 16V 3ajtós példány volt, annál rendszeresen kigyulladt, olyankor ülés alá benyúl, oldalégzsák csatlakozóját megmocorgat, lámpa elalszik, örül. A mostani 5ajtós Clio II-je már nem produkál ilyet, valszeg azért mert nincsen folyamatosan döntögetve/tologatva az ülés.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Na én is megosztok pár hibajelenséget, meg tapasztalatot. Renault Clio II 2004 1.5DCi: menet közben izzitáslámpa néha világít néha nem, olyankor az autó nem megy. Féltem, hogy ugyanaz a turbó hiba mint ami a Laguna 1.9DCi-n volt, de nem, gázpedálszenzor... Másik, Renault Espace 98' 2.0 16V benzin. Imádomszeretem... Borzalmas nagy batár, hihetetlen kényelmes... Viszont, gyujtás elötti állása a kulcsnak, ahol kijelző világít zene és fűtés megy... Szóval szól a zene, meghúzom bármelyik ablakemelő kapcsolót a 4 közül, zene elhalkul és kiírja hogy "Phone" elengedem a kapcsolót zene tovább... WTF?
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Sziasztok!
Nem olvastam mostanság a topicot, úgyhogy ne hurrogjatok le. Volt ugye ez a DCi mizéria, hogy nem nagyon szereti a magyar gázolajat. A kérdéseim a következők:
-Szabad itthon venni 1.5DCi-t? Cliot?
-Ha igen melyiket?
-Mennyire szabad az olcsó/sokat futottakat megvenni?
-Van már valami jó megoldás, hogy sokáig bírják?+1 Clio II 1.5DCi, már az "új műszerfalas" a digit üa. szint jelzővel. Meg lehet oldani, hogy az a kijelző ott maradjon indításnál, ahol hagytam? Tehát, ha mondjuk a pill fogyasztáson volt, akkor következő indításnál oil ok után újra ott legyen? Vagy mindenképp elkell oda nyomkodni?
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz FerNandor #11620 üzenetére
Nekem azért tetszik annyira ez a matrica, mert a Stig pont az, akit beleültetnek minden hulladékba, meg versenyautókba is, és mindenből kihozza a maximumot. Pont mint én. Én még egy szívódízel traktorral is versenyeznék Meg poén mikor mondjuk ezzel a jó kis kombival berepülsz a körforgóba 3keréken és mindenki "Wtf ez egy családi kombi!" és meglátják a matricát "jaah"
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Laraxior #11945 üzenetére
Én sokszor vezettem egy Laguna II 1.9DCi Dynamique-t vagy hogy írják Abban is volt guminyomás szenzor, gyári 19"es rönyófelnik voltak rajta. Körülbelül egy évig volt a látókörömben az az autó, mindig is világított a keréknyomás ellenkörző sárga kis jele a műszerfalon. De STOP-ot nem írt sosem.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Laraxior #11949 üzenetére
Ugyanilyen vót' csak kombi. Lehet akkor hogy 17" volt, régen volt már. Nem értek hozzá, én csak vezettem, és imádtam az 1.9DCi-t 6gangos kéziváltóval, mondjuk az átlag 7.2l/100km volt, mondjuk ki is tapostuk az életét, viszont ahhoz képest hogy 1.9 volt nem ment olyan ordasan jól, de azért finom volt Szóval a lényeg, hogy mindig világított az a jel rajta, vagy nem volt jó, vagy nem tom, de sose törődött vele senki, kerekek felvoltak fújva pedig. Aztán jött a villogó izzitáslámpa meg a szívódízel üzemmód, de az egy másik történet
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Balagee1986 #12136 üzenetére
Mert nem jár mind a 4 hengered. Ha elkezdte és egyre gyakrabban csinálja, az szerintem kompresszió hiány? Mikori évjárat, hány km, mióta használod?
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Nekem(komolyan mondom) jobban kéne a klíma, mint bármi más. Egy olyan autóval, ami mondjuk 1.6 8V benzin(vagy felette), kurblis ablakos, szervótlan, abs nélküli, stb, de klímás, nagyon jól el lennék vele. Főleg hogy nem dohányzom, már az ablakot sem kell húzogatnom. A klíma után a központi zár, amit szeretek, és utána a szervo. De ha csak egy lehet akkor klíma. Nincs jobb, mint ülni a dugóban, felhúzott ablakokkal, napszemüvegbe, halkan hallgatni a rádiót, és szemlélni hogy mindenki félmeztelenül szenved az autókban. Persze ilyenkor nem gondolunk arra, hogy mennyit eszik a gép. De sajnos az enyémbe sincs klíma. De a következőbe lesz, ez biztos.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Nővéremnek volt egy Clio II 1.2 16V-je, amig TK-ra nem tört, azt Görögből hozták, órájában valami ~60ezer volt, de ismerőstől, tehát tudok hogy valójában ~180ezer körül volt benne, a lényeg, hogy a motortérben az alumium alkatrészek olyan szinten el voltak oxidálódva, hogy az hihetetlen. Az itthoniak is, de ez brutálisan. Aztán mondták hogy ott a sós levegő jót tesz neki.
Smoke & Torque