-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gombcomp
senior tag
válasz c_chris #31007 üzenetére
Szedd ki egyenként a trafókat,és nézd meg,hogy a gyetyafészekben nincs e véletlenül víz.
Száraz ronggyal kitunkolod,és megszűnik a dadogás.
Ha már kiszedted a trafót,nézd meg,hogy a gumigyűrűk milyen állapotban vannak,már
ha vannak egyáltalán...Vízszerelő boltban még kapsz is hasonlót.
Nálam is volt ilyen,egy vízes "terepezés" után.[ Szerkesztve ]
"Ha őseink is elszaladtak volna, valahányszor nehéz idők jöttek, ma üres lenne ez az ország." - Wass Albert
-
-
rob210
Topikgazda
válasz c_chris #31014 üzenetére
Nem egyszerű és utánna clipre kell tenni betanítani az új értékekre.
Tehát, ha sose csináltad akkor előtte olvasd el a szerelési útmutatót.
Kb. 1 óra a művelet ha felkészültél, és szerszámod is van hozzá.Emlékeim szerint a II es focus az ahol a tartályon belül van az üzemanyag szűrő.
A megane nál a tank alatt kéne lennie, így ebben nem erősítelek meggiigz: látni fogod amikor kész van kb.12 óra ha úgy dolgozik mint a noverox.
A fedőréteget szvsz 1 napig nem kenném rá.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz c_chris #32494 üzenetére
Pedig létezik csapágy készlet hátulra csak nem szeretik cserélni mert ki kell melegíteni.
A csapágylehúzó nem elég.Mint ahogy tárcsa is létezik csapágy nélkül.
Egyébként ha egyben akarod cserélni akkor ezt vagy ezt javaslom.
Renault power
-
Laraxior
titán
válasz c_chris #32494 üzenetére
Én 10ezer km óta nyúzom a Brembo tárcsáimat, és nem tapasztaltam semmiféle hátrányt a márka miatt. Mondjuk nekem nem is volt más választásom, mert ebből a méretből csak ez volt éppen, de nincs gondom vele. Ha jobb felnim lenne, akkor simán vettem volna lyuggatott tárcsát, kurva jól néz ki
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
tresh
addikt
válasz c_chris #36852 üzenetére
Tehát akkor normál helyzetbe az autó alapjárata rendbe ? Vagy van ingadozás? Mert alapjárat +csörög hang nem igazán jön össze nálam a kettő így hirtelen lehet mert péntek van
Azért arra mondjuk érdemes ránézni hogy a gyertyák milyen állapotba vannak.. gondolom nem volt cserélve
aztán hogy milyen gyújtótrafó van benne .. ezek azért fontos dolgok mert az alapjáratba legtöbbször velük van baj (sagem/valeo trafók szoktak szórakozni, szürke kupak) . Új gyertya meg amúgy se árt főleg ha még nem volt cserélve vagy ki tudj amikor volt.A motor mosásos dologra meg azt tudom mondani hogy én nem vagyok a híve és ha valami csörög zörög akkor az tuti nem fogja megoldani akkor inkább hengerfej le és megnézni mi a helyzet + akkor már vezérlés csere is (mert azt nem írtad volt e, pl lehet csak egy feszítő van ki és annak hallod a hangját) .
-
tresh
addikt
válasz c_chris #36854 üzenetére
Maradék két valeot cserélném első körben és a vízpumpát is olyan nincs hogy az vezérlés cserélnél nincs cserélve.. akkor ezek szerint már azt is kétségbe vonnám hogy vezérlést cseréltek rajta... ez az orral előre dőlve alapjárati ingadozás érdekes jelenség most elgondolkodtatott mitől lehet ez
-
tresh
addikt
válasz c_chris #36856 üzenetére
Igen van/lesz hangja de azért nekem ez nagyon trehány megoldásnak számít vezérléscsere mindig vízpumpa cserével jár együtt, legalább is nálam. Üzemanyag szűrő tankon belül szerintem nincs ha acpumpa haldokolna akkor az mindig jelentkezne. De a üa.szűrűre rá lehetne nézni de azt se tartom valószínűnek.
-
rob210
Topikgazda
válasz c_chris #36858 üzenetére
Emlékszem a hibádra azóta se tudtam megoldást találni rá.
Nem is hallott még senki ilyen hibáról.A kattogásról viszont kéne videó ahogy tresh is írja.
Mert lehet az komoly baj is meg bagatel dolog is.Ha kattogó és nem mindig hallod akkor akár a canister szelep is lehet.
AMi ha lehal akkor sincs semmi komoly baj, csak idegesítő a hangja.Ezt a kocsi bal elejéből hallod ha szembeállsz vele.
Szóval azt a hangot hallani kell.
Az üzemanyag rendszeredet meg érdemes lenne átmosni lehet az megoldást jelentene.
A motort meg csak ésszel mosogassátok, ha a hidrotőke szólna annak más hangja lenne az inkább csattog mint kattog.
Emlékeim szerint.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
Tosee
őstag
válasz c_chris #44457 üzenetére
Szia!
Nem olyan régen én is hasonló cipőben jártam...
Itt vannak az előzmények, ha gondolod olvasd el, az egyiknél videót is töltöttem fel, az alapjárat problémáról!
#41729
#42895De lényeg a lényeg, hogy tömítés probléma lesz! Nálam konkrétan folytószelep tisztítás után jelentkezett! És mint kiderült a folytószelep tömítésekkel volt a gond! De ha már nekiálltunk kicseréltük a komplett szívósorét!
Szívósor tomítések (kép alján 5 gumigyűrű) A tojás alakút csak márkaszervizben tudtam beszerezni!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz c_chris #44495 üzenetére
Mielőtt tömítéseket cseréltünk előtte kitisztították a márkaszervizben és újraprogramozták (csak ott azt mondták, hogy semmi baj a tömítésekkel, pedig kértem a cserét)! Mielőtt szétszedtük levettük az akksiról a sarukat, de nem kellett újra tanítani! Beraktuk az új tömítéseket és olyan lett az alapjárat amilyennek lennie kell!
Először nálam is alacsony volt az alapjárat! Mikor közép-melegre hült, és indítottam volt úgy annyira leesett, hogy lefulladt! Ez a nagy ingadozás amit a videón láttál, ez folytószelep tisztítás+tanítás után volt!
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
pècsimunkás
addikt
válasz c_chris #44558 üzenetére
Èn 2x cserèltem külső kilincset a jobb oldalon , hátul . Nyìregyházi autóbontóbol rendeltem a másodikat , 1-2 napon belül le lett szállìtva , azóta is működik . Rendeltem már mást is , mindig korrekt volt .
Viszont ... Nemrègiben az első ajtó kezdett xarakodni . Most az úgy nyitom kìvülről , h a kilincs bal oldalát fogom , úgy mindig nyìlik . Valami tipushiba lehet , mert járt más is ìgy a környezetemben ...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
rob210
Topikgazda
válasz c_chris #44558 üzenetére
Ki van kopva a mechanizmus.
Persze a csere a legegyszerűbb, én nekem még a golf csinálta ugyan ezt mert spiáter volt az anyaga, egyszerűen húztam rá egy esztergáltatott perselyt soha többé nem ment szét.
Persze a megane kilincse más mechanizmus, de érdemes lenne ránézni mit lehet vele kezdeni mint állandóan cserélgetni, mert valóban tÍpushiba sok embertől hallottam.A dadogás pedig nem fog megoldódni a fojtószelep cseréjével
Most volt nálam egy 807 es peugeot azzal, hogy melegen bedadog az autó de csak melegen.
168.000.- akarták neki az egész fojtószelepet cserélni.
Pedig csak a talp öntvény volt elvetemedve, amin az új tömÍtés sem segÍtett, illetve az új fojtószelep se oldotta volna meg, mert nem azzal volt a baj.
De melegen a vetemedés annyira eldeformálódott, hogy falsot szÍvott a motor.
Ezért megpasztáztam neki a talpat és azóta hibátlan a kocsi.Érdemes lenne neked is ebbe az irányba elmenni.
Valamilyen tömÍtetlenség lesz az én szinte biztos vagyok benne.De ha elektromos hiba akkor sem a fojtószelep lesz a hibás, hanem a gázpedál pozÍció jeladó, vagy a beszÍvott levegő hőmérsékleté.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-