-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gixxergabi
senior tag
válasz blackmorph #71898 üzenetére
Én a visszatérő ágat nem látom mert ott fekete a gumicső (megane, de ujjabaknál már a belépő is fekete, hogy ne aggódjon a tulaj, sőt meganeface csoportban azt mondják ez ilyen nem kell aggódni), viszont én kidobtam a szűrűről-pumpára-nagynyomásúra menő csövet, na jó ez drasztikus, külföldi fórumon vki kemény zsírt ajánlott a szűrő csatlakozásához, hogy a vákum miatt a gyári csatlakozásban lévő 2 kis gumigyűrű mellett ne tudjon levegőt szippantani. (nem tom működhet e, ha egyáltalán ott a bibi)
Aztán persze lehet a szűrő is hibás, az előmelegítő (mintha olyat is olvastam volna hogy elrepedt) meg a kocsi alatt is tekeredik a kígyó egy csomó csatlakozás van, a tanknál az üzemanyagpumpánál is, maga a kézi pumpa gumi is...
El lehet vele szórakozni -
zibo73
aktív tag
válasz blackmorph #71898 üzenetére
Szia!
2 éve vettem a Megi 2 nekem azóta buborékos,de nekem sincs indítási problémám.
Szintén 1.5 dci. -
rob210
Topikgazda
válasz blackmorph #71898 üzenetére
Szia.
Szűrő purflux, hengst.
A csövet pedig le kell venni és vákum pumpával ellenőrizni.
A csatlakozókat pedig szilikonzsírral meg kell kenni, ezt sokan nem teszik meg és akkor kezd el levegőt szívni, mert kiszárad a tömítés a gyors csatlakozóban.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Philips 4000i AC3858/50 légtisztító
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000