-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz vallas #61430 üzenetére
Hali, ki, hol és mennyiért csinálta?
Nekem ez az egy, ami hiányzik a lagunából és gondolkodom rajta, hogy jó lenne.
Ilyen magam által beépíthető ebay-es vackok vannak olcsón, de inkább valami szakosodott cégre bíznám, aki garit is vállal rá.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz vallas #61430 üzenetére
Nem tudom, hogyan tesztelted, de a leírásból ítélve ennek nem így kell(ene) működnie, bár az én autómat veszem alapul, mert most elég jó idő van még kint és főleg bent az autóban...
A fokozatok ugyan az erősséget állítják, de a benti hőmérsékletet is "nézik".
Pl hármas fokozatban, ha hideg van az autóban, valóban már-már forró és hamar melegszik, de ez kb 0 (vagy kevesebb benti)-15 fok között lehetséges inkább, viszont, ahogy emelkedik a hőmérséklet, függetlenül a kapcsoló állásától, fokozatosan a fűtés gyengül.
De a fűtés, akár meg is szűnhet, de ez inkább már 30 fok körüli benti hőmérsékletre jellemző. Akinek, pl nyáron bekapcsol az ülésfűtés, na ott az már nem működik jól. Nálam a műszerfal jelzi, hogy be van kapcsolva, de ha elérte a hőmérsékletet, függetlenül attól, hogy továbbra is világít a műszerfalon, érezhető, hogy kikapcsolt és az is érezhető, hogy újra bekapcsol, ha esik a hőmérséklet és minél erősebb lesz a fűtés, ha ez továbbra is a csökken.De az is lehet, hogy a Neked beszerelt az lényegében "csak" egyszerű manuális fűtés, bár 60 ezer körül azért ezt illene tudnia szerintem...
[ Szerkesztve ]