Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • giigz

    veterán

    válasz rob210 #25729 üzenetére

    Na akkor itt kemény pontosításokra van szükség, vagy te érted félre a dolgot, vagy amit én írok az sosem megy át...

    Nem lettem egyébként nagy szakértő, csak felhasználói szemmel szerintem most elég sokat tudok a gumikról, mint vételi alanyról, ugyanis hetek-hónapok óta azt néztem, hogy milyen télit lenne célszerű venni, mert hosszú távon tervezek az autóval, és a lehető legjobbat akartam venni, de még elfogadható áron.

    Nem írtam olyat, hogy azért mert Vredestein-t vettem, csak az a jó, pusztán annyit akartam közölni, hogy jelenleg ebben a kategóriában az egyik legjobb, és én biztosan azt venném más helyében is.

    Azzal is tisztában vagyok, hogy a középkategóriába tartozik a Vredestein és a Hankook, Firestone, viszont az adott keverékek, amiről szó van, az már nem egy kategória. A SnowTrac 3 a felső-közép, a Winterhawk EVO 2 az alsó/közép-közép kategória, de inkább az alsóba sorolható. Tehát nem összetévesztendő a Winterhawk EVO 3-mal, ami szintén felső-közép kategória, és versenyzik a Vredestein-nel. A Vredestein-nek ebben a kategóriában jelenleg csak egy keveréke van, míg a Firestone-nak kettő, és a Winterhawk EVO 2 gyenge teljesítményt ért el, ezért csináltak Winterhawk EVO 3-at, ami már jobb lett. Ugye a Vredestein ~ 5 éve a SnowTrac 3-mal szerepel a kategóriában. A SnowTrac 3 havon a legjobb (Conti szint), viszont szárazon és esőben a Winterhawk EVO 3 jobb, és nem is vitatom, versenytársak, tehát ST3, EVO3, WRD3, ezek most a felső-közép kategória gumijai. Amit én írtam, az teljesen igaz is, a Winterhawk EVO 2 elmarad ezektől, és gyengébb teljesítményt nyújt, nagyrészt minden felületen, hol kisebb, hol nagyobb hátránnyal. Azzal is tisztában vagyok, hogy a Hankook jó gumikat csinál, és sok gyár használja is alap gumiként a termékeiket, viszont ami a szóban forgó kategóriában szerepel, a W442, az szintén egy EVO 2-höz hasonlítható gyengén teljesítő gumi. A gyenge alatt nem azt értem, hogy rossz a tapadása, és egy átlag felhasználónak nem elégíti ki minden igényét, hanem azt, hogy könnyen és minimális befektetéssel lehet jobbat kapni, és esetleg pont azon a félméteren múlhat valami, és akkor már megérte jobban utánanézni, és rászánni azt a kicsi pluszt.

    Tehát a te kocsidon is jó gumi van, mert ha 3-4 évnél nem idősebb, legalább 5 mm profil van, akkor egy Debica/Sava/Barum/W442/EVO 2 is tökéletes gumi, és biztonságosan lehet vele autózni, viszont az kétségtelen, hogy a szóban forgó (EVO 2, W442) gumiknál jobb a Vredestein SnowTrac 3, ezért is vettem azt, mert egyszerűen jobb a tapadása.

    (#25736) rob210: Mint írtam fentebb, nem az EVO 3-ról volt szó, hanem az EVO 2-ről, tudok róla én is, hogy az EVO 3 jó lett. Írtam is itt, idézem: (Nem tudom ezt hogyan lehetett félreértelmezni EVO 3-ra, és arra, hogy szerintem a Firestone sz@r, mikor csak 1 keveréküket emeltem ki, és reagáltam egy hozzászólásra, miszerint az EVO 2 2013 legjobb gumija volt, amit én sehol sem találok meg az interneten, inkább csak a hátsó régióban lévő eredményeit látom)

    "Firestone Winterhawk 2 EVO a legjobb? :U

    Az ADAC 2012-ben tesztelte, akkor a 10. lett, a Barum és a Sava is sokkal jobb eredményt ért el, pedig azok tényleg nem egy tapadásmesterek. Ami a legnagyobb probléma, hogy havon majdnem a legrosszabb gumi lett. 2011-ben szintén ADAC teszt szerint szintén 10. lett, a Ceat és Falken kivételével vízen a legrosszabb tapadással. Felhasználói vélemények alapján is Sava/Barum/Debica szint.

    Nem mondom, hogy rossz gumi, mert biztos nem az, de azért egy Michelin-hez vagy Vredestein-hez ne hasonlítsuk már... A Winterhawk 3 már komolyabbnak tűnik, de ez a 2 EVO elég gyengécske."

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák