-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Sly189 #24529 üzenetére
Meg van sima mechanikus is (abból is többféle...), a miénkben pl. az van. Mivel neked 86 lovas a géped, abban is változó geometriás csiga van.
Egyébként szerintem a 2.0dci is VGT.Egyébként a VGT valóban a turbólyuk kiküszöbölésére van, mint ahogy a dupla turbo alkalmazása, csak ugye előbbi módszer jóval költséghatékonyabb. (kis terhelésen, kis keresztmetszeten tol, nagyobb terhelésen nő a keresztmetszet, változik a belső geometria, így nagyobbat fúj --> ezzel csökkentve a lukat, hiszen az alacsonytól a magas terhelésig a legnagyobb hatásfokkal dolgozik - így konyhanyelven)
Már régebben linkeltem a gyűjteményem 1.5 dci-ről, most itt van még1x:
65: turbo
80: + erősített blokk + cooler
82: + változógeo. turbó + plusz töltőnyomás
86: + ???
100: + olajsugárral hűtött galériás dugattyú + olajhűtő + módosított befecskendezés és szivattyú(1600bar) + módosított EGR + módosított intercooler + 1.2bar töltőnyomás
106: + 6gangos váltó + ???(szerintem csak ECU)??? + 1.5bar körüli töltőnyomás
110: + ???(talán módosított hajtókar+dugattyúk)???[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz Sly189 #24529 üzenetére
Ez a cikk elég jó olvasd el.
Érdemes.A videó is elég jó.
"A láncos vezérlésű motor gondozásmentes részecskeszűrőt kapott, a Renault az extrém fékpados tesztelés alapján legalább 300 ezer kilométeres futásteljesítményre tervezte az 1,6 dCi-t."
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...