Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Laraxior

    titán

    válasz SocketA #22046 üzenetére

    Vezérlést kell benne cserélni. Sajnos ez időszakos dolog, elvileg 150-200ezer km-t bír, az enyémben 22k km van. Ha nem akarok nagyobb bajt, komplett válófelújítást akkor mielőbb... Laguna fórumon is olvastam, hogy ez vele jár. Plusz az olajcsere, átmosás, leszerelés stb :) Pesten 300k-ból megvolt, felénk nem tudom mennyi lesz, de a vezérlőegységet a Renaultban is ki tudják cserélni. Majd holnap úgyis megyek, akkor megérdeklődöm, hogy mi a helyzet, mennyi munkadíjjal lehet számolni stb.
    Mert bár van egy automata váltós itt Hajdúsámsonban, el is vittem hozzá az autót, de azt mondta, csak akkor tudja megmondani mi a baja, ha már levette a váltót, ergo sosem javított még Laguna váltót. Pesten ugyanezt telefonba megmondták, hogy ez a hibája a váltónak, ennyibe kerül, ennyi idő alatt készül el. Ezért inkább a Renaultba mennék. Meg eladásnál azért csak sokat nyom a latba, hogy Renault szervízes papírra van írva a micsoda... :D
    Ezért is járok vele egyelőre keveset, holnap megcsinálják a légzsákom, 50k, utána koncentrálhatok a váltóra. Év végén meg műszaki vizsga, meg olaj-szűrők csere :D

    - Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled

  • tresh

    addikt

    válasz SocketA #22046 üzenetére

    Forumokon olvastam, hogy valakit 3-400eFt-os felujitastol mentett meg. Bar lehet, hogy fizetett hirdetes volt :D

    Na ez is akkor Andersen akart lenni... logikusan ahol 300-400k kell beleölni a javításba ott generál van nem kicsi ;) Lehet kövezni de szerény véleményem hogy a xadot se akkor kell alkalmazni amikor már hullik szét a váltó/motor vagy bármi...mint sokan hiszik

Új hozzászólás Aktív témák