-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz ferzoli #58694 üzenetére
Nekem a 4 évszakosa van apollo 4g all season teljesen vállalható ár érték bajnok. Előtte nokianom volt, tehet nem egy linglong mérkét váltott. Feltörekvő gyártó és most még jó áron adja a termékeit.
Asszony vesoján is az van ott is jól teljesít, pedig az nem kis vas néha teli 7 személlyel.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz newwave0507 #58705 üzenetére
Vagy fhp, vagy nyomásszabályozó szelep.
Egyiket se nagy dolog kiszűrni cserélni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz konyi79 #58712 üzenetére
Nincs azzal a kocsival semmi baj.
Karban kell tartani.
2 van az ismeretségi körben, 300e felett van mind a kettő.
Igaz költenek rá, ha kell.
De kopó alkatrészen kívül még semmi baj nem volt velük.
Se porlasztó, se nagynyomású, se semmi előre beharangozott pénztemető.
írom ezt úgy, hogy utálom a dieseleket.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz konyi79 #58718 üzenetére
Köszi.
Ezekkel egyet értek, ha nem értenék egyet azt jelentené, nem ismerem a II-es szériát, de a szervizciklus, és a hajtókar csapágy csere valóban odafigyelést és törődést igényel, na az ismerősi körben ez volt ami megtörtént mindig időben, persze kellett őket presszionálni, de hallgattak rám
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Ez a gyorszár leszedéséhez való.
Azért van a két karom a körívben ez nyomja be a csatlakozó nyitó pöckeit és így bitosan nem töröd el a csatlakozót bontáskor.Szétszedéshez összerakáshoz mint mondtam kicsit nem elolvasztani KICSIT!! melegítsd meg a csövet akkor gyorsan kikapod a régit betolod az újat, ez így működik amikor ráhül akkor fog mint atom, de én egy bilincset rá szoktam tenni, a biztonság krdvéért mint írtam.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #47205632 #58750 üzenetére
A szintező a hűtő felöl van a váltó elején alul.
Egy műanyag vagy fehér vagy fekete színű pillangó csavart keress.
A leeresztőt meg fogod ismerni ugyan olyan mint az olaj leeresztő, azaz négyszögkulcs kell hozzá, csak az egyik 10 es a másik 8 as.
Értelemszerűen ami nem az olajdekniben van azt csavard ki.Pasztát pedig ne tegyél alá, mert aki utánad ki akarja majd szedni a csavart mindennek el fog mondani csak épeszűnek nem.
Roppantó gyűrűt tessék venni 56.- darabja.Hűtőközeg cserénél, pedig a radiátor alsó csövét veszed le, majd a termosztátot ki kell szerelni, különben nem jön ki az összes víz a büdös életbe sehogy.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hát nem foglak felvidítani.
A termosztát amit néztél egy rakat kaki, azt bele ne tedd.
Gates vagy valami nevesebb gyártó termosztátja kell bele, az fog is működni úgy ahogy kell ott fog nyitni ahol kell és fog is nyitni!Nem nem kell házzal együtt cserélni az a II es megane.
Viszont tömítést is vegyél hozzá, ez egy profilos O gyűrű, amit rá kell húzni a termosztát peremére.Viszont most jön az Ünneprontás, ha az utastér radiátorod azaz fűtésradiátorod ereszt, akkor kösd fel a gatyádat. Ahhoz ugyanis le kell szedni az egész műszerfalat.
Nekem 6-7 órás meló, úgy, hogy már csináltam ilyet......Szerelési lejrás szerszám nélkül ne állj neki, mert az életedet el fogod átkozni.
Sok szerelő nem is vállalja, mert nem lehet kifizettetni a tulajjal a beleölt munkaórát.Maga a radiátor nem egy drága dolog és van, hogy csak a tömítőgyűrű érik el, és nem is kell az egész radiátort, elég csak a tömjtőgyűrűket cserélni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz ilyenezalaci #58777 üzenetére
Banner 74AH
Izzitóból densot ha kapsz azt vedd kerül amibe kerül.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #47205632 #58785 üzenetére
Ehhez is van szerelési könyv, csak angol, meg szlovák.
A roppantó gyűrű nem méretre megy bemész az autósboltba elmondod mihez kell adnak, vagy webshopban megrendeled.
Az istenkirály mann filtert meg hagyjuk nekem a purflux és a filtron vált be, ellenben a mannfilterrel.
Méret meg ezekhez sem kell motorkód alapján vesszük az ilyesmit, mert akkor biztos azt kapod ami kell.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Geri19831208 #58805 üzenetére
Nem
Irtó nagy szopattyú kicserélni, ha benne vn az anyag, tehát készen kapod vissza kocsit akkor jó árnak mondanám inkább.
Persze hűtőtől függően.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz kisgyerek85 #58844 üzenetére
Például én, mert nem akarom a kocsit agyoncsapni
50 nél simén 5.ben gurulok.
Igaz nem is megy a fogyasztásom 7.2 fölé a városban sem.
Én már nem vagyok az a rallyzós kell az erőtartalék, jöjjön a nyomaték, préseljen az ülésbe, sofőr.
Egyszóval a 3asban városban a fogyasztásnak nem tesz jót, a károsanyag kibocsájtásnak nem tesz jót. Így az autó szerkezetében is sokmindennek nem tesz jót.Ha valaki meg akarja hajtani az autót akkor autópálya 4 es 130 egy huzamosabb szakaszon.
Ennyi.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Leírok egy alapszabályt, nem a fordulatszám öli meg a motorok 90%-át, hanem a nyomaték.
Sok mindennel nem értek egyet azok közül amit írsz, de hagyjuk. Mindenki úgy használja a saját autóját ahogy akarja.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Steven #58851 üzenetére
Jo biztos van olyan ahol macera bontani cserélni, de akkor ez most nagygenerál? Összes cső cserélve lesz?
Pont tegnap áldottam a renault mérnök kezét aki a nyomáskapcsolót képes volt oda lentre tervezni. De azlrt kicseréltem, bár viccesen nézhettem ki a kocsi alatt négy helyen hajló alkarralRenault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs