-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rob210
Topikgazda
Ezt most nem értem, csak a dieselekre vonatkozik, vagy a benzines euro 3-asokra is?
[link]Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #54104 üzenetére
No igen ez rendben van, de nem a dpfesekről van szó most, hanem azokról amiben nincs.
A véleményedet osztom, elöbb rendbe kéne rakni a gépparkot, aztán szigorítgatni. De amig a tömegközlekedés olyan buszokat használ amilyeneket, addig szvsz mindegy is, hogy mit szigorítanak.
No és ennél szennyezőbb dolgok is vannak.Csak le fogják tolni a torkunkon az elektromos autózást.
Pedig akkor sok pénztől fog az állam elesni, mert a lakótelepeken nem fogják tudni fenntartani a kocsikat.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz forceberg #54107 üzenetére
Egyről beszélünk, de továbbra is az a gond, hogy szerintem egyharmadára esne az autótulajok száma.
Megint lehetne közlekedni a városban, cserébe a tömegközlekedés összeomlana és az államháztartás is csődöt jelenthetne.
A biztosítók is jelentös ügyfélkört veszítenének.
No és ha lemenne az elektromos autók ára akkor is otta gond, hogy nincs hol tölteni. Főleg egy lakótelepen.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #54111 üzenetére
Ha nem fogy az olaj és a víz se akkor ez váltóolaj lesz én mielőbb levenném a motor védőt alulról és megnézném mi szivárog, mert ez a mennyiség így látvány alapján, már elég nyugtalanító.
De ez én vagyok én szeretem ha rendben van az autó és megbízható a műszaki állapota[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #54114 üzenetére
Nem mondtam egy szóval sem, hogy a benzines oxigént puufog ki.
Nem értem ezt a támadó jellegű hszt a részedről.Szmogriadó esetén mindig a szállópor koncentráció miatt rinyálnak az meg tény, hogy abban a diesel a rossz. én ennyit akartam ezzel leírni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FRENK1988 #54122 üzenetére
Kell hozzá torx dugókulcs ha az nincs akkor neki se kezdj, amíg be nem szerzel.
Le kell venni a légszűrőt, a pillangószelepet, kivenni a trafókat gyertyák maradhatnak.
Végezetül a szívósort, a bent lévő tömítést át kell pasztázni hőálló, szerelőpasztával ami nem keményedik ki és örök mint a nyomor.
Ezzel szemben akár milyen tömítést veszel, az megadja magát 2-3 év alatt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Smith Ügynök #54125 üzenetére
A szimering ha a rudazati az nagyon szopós meló.
Ha a kihajtási fell engedi az annyira nem gáz.
Egy töltésnyi váltóolaj minden féle képpen kell.Mindenesetre a szivárgás helye miatt ezt sajnos inkább a rudazatra tippelném.
Meg kell nézni, addig csak találgatás minden.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AthlonXP #54138 üzenetére
Miért is?
Kb. 10 perc alatt szoktam kicserélni sok beszélgetéssel.
Csak a dobbetétet kell levenni meg a kereket, ha még sose csináltál ilyet.
Aztán felnyúlsz a motort fölfelé meghúzod egy határozott mozdulattal. És ha tele a tartály akkor számítasz rá, hogy kiömlik ami benne van.
Leveszed az elektromos csatlakozást, rádugod az új motorra visszadugid az új motort kicsi folyadékot töltesz a tartályba, hogy jól tetted-e vissza és, hogy rendben működik, majd ha oké visszaraksz mindent.
nem bonyolult és semmilyen speciális szerszámot nem igényel 20as torxbiten kívül.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #32577792 #54153 üzenetére
Azért ennek a videónak a végét ajánlom figyelmedbe.
Tudom ez nem életszerű, de sajnos igen is vannak ilyenek a forgalomban is.
Hidd el nem egyet nem kettőt látok ilyet, kisteherautót is, amiben úgy huhog a turbó is, hogy ihaj.
De természetesen benzinesből is van olyan aminek olajos a kipufogója és 100kilométeren eszik egy liter olajat, az is ugyan ez a kategória nálam.Szvsz ugyan azt tudom mondani amit eddig, ha a műszakilag alkalmatlan autókat kiszűrnék, nem csak szmogriadó esetén az többet érne, mint, ahogy most szabályoznak.
(Egyébként az én kipofogóm se kormos )Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz #32577792 #54157 üzenetére
Ezeket írtam le én is.
Magyarán egy véleményen vagyunk.Én konkrétan, ha a Budapesti tömegközlekedés nem lenne hulladék le tudnám tenni a kocsit, de nem fogom, mert amíg kocsival 23 perc beérni dugóban is max 40 addig tömegközlekedéssel 1óra20perc és ezt nonszensznek tartom.
Úgy, hogy a színvonal is a béka segge alatt van.
Ha felszálsz egy buszra ott a fele bliccel, ápolatlan etc.etc. erre én nem vagyok kiváncsi.De lényeg a lényeg, az üvegházhatás és a föld globális tönkretétele szépen fokozatosan sikerülni fog, illetve most már egyre rohamosabban, mert ezek az események fokozni fogják egymást.
Csak még senki nem foglalkozik ezekkel komolyan.Viszont most már én is zárom ezt a témát, mert ez itt a renault topik, nem a sírjuk el magunkat az emberi hülyeség miatt topik.
Bár leheet kéne egy ilyet is nyitni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FRENK1988 #54168 üzenetére
Amit látsz az a hosszbordás szíj.
Az hajtja a generátort a klímát és a szervót.
Ha az elszakad akkor átugorhat a vezérlés , mert fel tudja kapni a darabokat.
Illetve jobb esetben, csak megszűnik a töltés és a szervó, meg a klíma.
Nem érdemes vele kisérletezni.
Most volt nálam II,es megi teljes hengerfej felújításon, mert begyürte a kiszálasodott hosszbordésszíj darabjait a vezérműhöz.Az meg a generátor szabadonfutó miatt volt azt ugyanis nem cserélt a tulaj drága spórolás lett a vége.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #54172 üzenetére
Hoszbordás szíjnál először is szíjat, görgőt, feszítő görgőt, és generátor szabadon futót.
Persze azt nem árt tudni milyen kocsiról van szó.
Mert van olyan ahol pl. Dci-k a vízpumpát is a hosszbordás hajtja, főleg láncos vezérlés esetén.
Benzineseknél renaultnál egy kivétel van azt hiszem az összes többinél a vezérműszíj hajtja a vízpumpát.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #54179 üzenetére
Nem lehet a visító hang a segédszíj?
Csak akkor van amíg a gyújtáskapcsoló el van fordítva?Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #54181 üzenetére
Értem de az a nyikkanás lehet akár a szíjfeszítő kilágyulása is.
A szij nyúlása is, nem biztos, hogy az önindító.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Módosítottam kicsit az összefoglalón, helyesbítést, módosítást ha szeretnétek jelezzétek, vagy ha van ötletetek.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz BLUE TORNADO #54187 üzenetére
Ezt értem, de a feszítő autómata is cserélve volt, vagy csak a görgő ami rajta van?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sanzi89 #54189 üzenetére
2014 re az a motor már egy kiforrott konstrukció lett.
A IIIas meganeban már nincs túl sok nyűge, az üzemanyagra érdemes figyelni.
A rendszeres olajcserére.
Az ereje sokak szerint nem elég egy grandtour kasztnihoz, de ha csak használni akarod szerintem teljesen vállalható.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #54195 üzenetére
Már cseréltem szóval igen itt is el tud szakadni, de ez nem típushiba, ez inkább a kor miatt 15 fölött vannak már ezek a kocsik.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz TayRol #54235 üzenetére
Ejj hát én a zafíráról lebeszélnélek, de ez csak az én véleményem.
Most volt nálam egy 7 éves darab, tudom ez már az újabb amit te néztél.
De konkrétan a hátsó futóműnél szinte az össze felfogatási pont ki volt rohadva, nem rozsdás volt hanem rohadt.
Mondtam is a srácnak, hogy az opel ezt egyszerűen nem tudja megoldani. (korábbi típusoknál is rendszeres a hátsóhíd akár kiszakadása is, ha nem figyel rá a tulaj)
Az álltalam eddig látott opelek mindegyikén volt rohadás.
Mondhat bárki bármit én a saját szememnek hiszek, az pedig azt látja, hogy nekem opelom sose lesz.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Más a szempont
A grand coupé na az igen nyami nyami.
Most volt nálam olaj és egyébb időszakoson egy isten az a gép. Nagyon bejön a próbakörön le se lehetett vakarni a mosolyt a képemről, aztán rendben visszaadtam a tulajnak és fájó szívvel megváltunk egymástól.Öröm volt rajta dolgozni, sehol egy berohadt csavar, sehol egy sufnituningos gány. Ehhhh.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Azért a megane 3 és a lagu 3 nem egy csapatban játszanak, azt ne felejtsd el.
A megane kasznija könnyebb, így jobban megy ugyan azzal a motorral mint a laguna.
A laguna belseje szerintem tágasabb, ha ugyan azt a kasznit hasonlítjuk össze.
Én a sima megane 3 ban nem férek el magam mögött, a laguban igen. (Lábtér szűkös a meganeban).Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #54279 üzenetére
A kékes füst soha nem jelent jót.
Nem fogy az olaj a kocsiból, motor olaj értelem szerűen.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- TCL LCD és LED TV-k
- Autós kamerák
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Autós topik
- Assetto Corsa Competizione
- Parfüm topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen