-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Sziasztok engem is elért a tipikus hiba. Ezt keresném csak nem ennyiért tud valaki valahonnan?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz nünüke1975 #53935 üzenetére
Mire vagy kiváncsi?
Megbízható, használható családi autó, igazán típushibája sincs már, mert ez a motor a sokadik ráncfelvarrását éli az enyémben kezdte a pályafutását, azaz 1998 óta gyártják ezt a motort különböző környezetvédelmi és elektronikus baromságok rászerelgetésével. (de a mag az alap ugyan az)
Ha digit klímásat veszel abban az állítómotorok meg tudnak dögleni, amúgy meg használni kell és megnézni alaposan vételkor.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Igen ez az I/phII
Valamint igen volt belőle csak bazi ritka sajnos.
De ha nem az alapot veszed, akkor szerintem midegyik jó választás.
Egyedül a négykerekeseket kerüld, mert azoknak a futóműve ha meghal az bazi zsebbenyúlós.
Meg vételkor a seggét alaposan nézd át a torziós rúd miatt, de ezt már mondtukRenault power
-
rob210
Topikgazda
Megane I PhII tulajok figyelmébe ajánlom, több helyen is olvastam, hogy a műszerfal tetejét leszedve (ez ugye 2db 20as torx meg pár patent) jelentős zajcsillapítás érhető el némi hangszigetelő anyag beépítésével. Erről, hogy ki mit tett be megoszló volt az infó.
Na 1 hete volt némi kis időm megcsináltam én is.
Levettem a műszerfal tetejét és 10 cmes szivacsot bevagdostam a kilométer óra és a középső kijelző alá, valamint a légbeömlő nyílások köré.
A különbség tényleg jelentős.
4000es fordulaton lényegesen csendesebb az utastér.
Ezen felbuzdulva a taposót is ki fogom szigetelni, igaz az nagyobb beruházás lesz, mert ahoz a bitumenes lemezt fogom használni. mindenkit csak bíztatni tudok tényleg megéri, pedig szkeptikus voltam a dologgal kapcsolatban.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FRENK1988 #53994 üzenetére
Ezen nem tudom mit értesz én nem tudom milyen szivacsok vannak.
Ez matrac volt próba képpen kipróbáltam párom 2000 wattos hajszárítójával megfújtam tűz forró volt, de nem gyulladt ki nem olvadt meg. Mondom ez tökéletes lesz ilyen meleg ott ben sose lesz. Szóval mehet bármi ami melegre nem nyúlik olvad csöpög.
Csak fogja a hangot, azaz minnél lazább lukacsosabb anyag legyen. No és jól be kell tömködni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Ha nem versenyezni veszed akkor jó konstrukció, ezerszer jobb mint a 0.9 es TCe ami sorra halódik megfele
Persze ezt is láttam már jópárat szétrúgva.
Egyszóval varrógép motor ez is, de ha ésszel hajtod akkor egésszen megbízható és takarékos kis motor a clióba szerintem elég.
Ha sokat gyorsulsz vele, meg pörgeted a pályán akkor szvsz boritékolom neked az élettartamát.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Az, hogy pályára nem való, ha sokat mész vele pályán akár napi rendszerességgel, akkor nem fogja szeretni.
Ha városba veszed meg országútra és néha elmész vele nyaralni akkor az teljesen rendben van, de ha nagyobbakat mész és pályán használod a kocsit inkább akkor "én" kizárt, hogy ilyet vennék.A pörgetést egyébként nem a pályára értettem.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AttyVin #54025 üzenetére
Ha valóban 60/40 akkor a 15ezer még tartható, de a gyári ciklust felejtsd el.
Az kb. meseszerű és arról szól, hogy beindítod az autót és 30ezer kilométerig meg se áll. Nem életszerű.
Én 10e ként cserélem és cserébe a 17 éves autóm nem csipegeti az olajat indul megy nem hagy cserben.Ez most nem azt jelenti, hogy ha épp 11ezernél cserélem le akkor már mély depresszióba zuhanok, de igyekszem tartani a 10ezres periódust, már olyankor is jelentősen látszik a leengedett olajon az elhasználódás.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AttyVin #54029 üzenetére
Mi köze a törököknek a Megane I es szériájához?
A törökök a Megane II sedan verziójával kezdték el a gyártást és a fluenccel folytatták.
Megane classic / estate csak Franciaországban és Spanyolországban készült
Egyébként igen szerintem is egy igen jól sikerült kocsi, mert kényelmes, biztonságos, de nem agyon extrázott, így kevesebb a meghibásodás lehetősége mint pl. a II-esnél, mert ott már van ami el tud romlani.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #54045 üzenetére
Helyes így igaz minden amit leírtál szórol szóra.
Kivévr az, hogy szerintem egy fluence ben is élhető ez a motor. Hiszen a váltó lényegesen más lett rajta.
Illetve az okoskerék is sokat javít a menetdinamikán.
Cserébe több a meghibásodási lehetőség.Ennek ellenére a k4m szerintem a mai napig egy megbízható jó motor, versenyezni nem ez kell, de napi használatra best buy.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz FRENK1988 #54058 üzenetére
Ne akard.
De nem is lehet.Fedcompot kellene cseréli hozzá.
Mellesleg a bowdenes gázpedál sokkal finomabban adagolható, egyszerűbb, én nem is értem az elektromos létjogosultságát.Laggol, van benne elektronika ami bármikor megmakacsolhatja magát, és még a fedcomp is letilt ha van vele valami.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz nünüke1975 #54064 üzenetére
Na ennek utána járok hülyeséget nem akarok mondani, de tudtommal 2003 óta mindegyik renault 1.6 os okoskerekes.
Kivéve ezalól a daciák.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz ThodEE #54070 üzenetére
Ha minőségi termosztátot veszel akkor sokáig kibírja ha nem akkor viszont bármikor meghalhat.
Bár ahogy írod, hogy van némi lerakódás a csövekben, lehet, hogy a mostani is csak megszorult valami kosztól. Főzd ki lábasban ha teljesen nyitva hűsd le ha visszazár akkor jó ha nem akkor valóban gagyi volt.[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs