-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Urak kéne nekem egy jogszabály mágus.
Tervezem egy ideje jövő héten még is valósítanám a csomagtér világítás uv neonosítását.
A kérdés csak az ha kinyitom a csomagtér ajtót és láthatóvá válik a fény azért b@szogathatnak a rend éber őrei, vagy semmi közük hozzá?Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nem áll szándékomban.
Csak van 4db 30 centis neonom amit inverterrel be tennék a kocsiba, régebben a hangszórók körül volt hajlított neon, marha jól nézett ki.
Most ha ezekkel körbe rakom a csomagtartó ívét akkor marha jól fog kinézni.
És nem fogok vakoskodni végre a csomagtartóban.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Remek akkor megcsinálom, ha egyszer kész lesz és jó is lesz majd teszek fel képeket.
A másik mit találtam, túl szép, hogy igaz legyen.
Van egy csacska kérdésem, ebben az 1.6 osban is van okos kerék? vagy az csak az M2-esek kiváltsága
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Reaper04 #16119 üzenetére
Tipikus kontakt hiba.
Ez a Francia átka.
Akinek Francia kocsija van annak a csiszoló papír és a WD 40 a legjobb barátja.Én amikor megvettem ugyan így jártam csak nekem normál izzós és egyik se ment csak minden 3.ik kapcsolásra.
Szétkapkodtam a kötéseket a műszerfalnál a reléknél és az izzóknál.
Csiszolgatás wd40-ezés szigetelés és azóta soha többet nem csinálta.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Főleg ha be is állítod.
Mert ha leveszem az alapjárati motort és felteszed közel sem biztos, hogy a szétkopott injektor állító csavarod pont oda fog esni mint ezen volt.
Van 3 szabályzó csavar amivel tudod állítani az alapjáratot egy az ütköző egy a léptetőn, egy pedig bár az nem is csavar és az nem kifejezetten az alapjáratra van de a gáz bovden feszítő.
Találkoztam már olyannal akinek annyira meg volt feszítve, hogy tulajdonképen az alapjárati motor nem is dolgozott, mert folyamatosan kis gázon volt elengedett gázpedál mellett is.Az árra mondj valamit privátban.
14.000.- vettem a komplett injektort ennyit segítek.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hihetetlen egyszerű a dolog.
Kiszereled a motort. Ehhez torx készletre van szükséged és a légszűrő házat is le kell venni ami 10 es fejű csavarokkal van felfogatva egy gumipántal meg a levegő bevezető csövet kell lepattintani róla.Ennek a leszerelése kb, 10 perc a rutintalan szerelőnek aki már csinálta 2.5 perc
Amikor levetted lecsatlakoztatod róla a 3 pólusú csatlakozót.
Utána nézel egy 2 eres kábel darabot ráteszed az aksira és a két szabad végét hozzáérinted az egyes és kettes lábához a motornak.
Nem kell félni nem tudod leégetni vagy tönkretenni, ha aksiról csinálod!Ha megmozdul és szépen kiteker holtpontig, majd pólus fordítás után visszahúz akkor nem az alapjárati motorod rossz csak be kell állítani az injektor befecskendezését.
Amit a már említett két csavarral lehet.
Mert én alapjáratot kiakasztott gáz bovden mellett szoktam állítani.
ő lenne az.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
Hú gyerekek ebbe beleszerettem.
Ez egy 1.6 os szívó benzines 107 lóerős verzióban best buy lenne.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
A vicc, hogy amikor megvettem a kocsit vettem egyet, mert azt mondták, sűrűn lesz rá szükségem.
NA most az első 2 hétben kellett is, mert ugye tudtam milyen hibákkal vettem meg a kocsit.De el ne kiabáljam, más autóját többet szereltem már vele mint a sajátomat
Renault power
-
rob210
Topikgazda
A kép minőségért bocs pont szarok voltak a fényviszonyok.
De azért az eredmény látszik.
Boltba be (egy garázs) boltból ki ajtó kinyit ablak lehúz légterelő feldob.
9 percet szarakodtam vele, takarítással együtt!Hazafelé már lehúzott ablakkal jöttem, nagyon baba
Mondhatni raj a cucc[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Na nem riogatás képen írom, de amit már annyiszor említettünk.
Most derült ki a kollégám VW turanján még a gyári azaz 8 éves vezérműszíj volt.
Múlt héten hazafelé sikerült elcsattintania, ez a szerelőnél ki is derült, meg is van a költség 224.500.- lesz a vége és mondhatni rohadtul olcsón megúszta.
Ha időben kicserélteti akkor kompletten 67.200.- lett volna szűrőkkel olajjal együtt.Egyszóval ne spóroljatok a vezérlés cserén, mert nagyon meg lehet cumizni!!!
Renault power
-
rob210
Topikgazda
1.6 benzin.
89150km-el sikerült produkálnia.
De mint a gyártó is írja 5 év vagy 150.000kmer.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Kár hogy ebből nincs manuális 6 sebességes.
Legalábbis egyenlőre nincs.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nem vagyok véresszáju fanatikus, de kezd sok lenni a suzuki HSZ.
Pedig mond mindenki amit akar a suzuki válság 4 kerekű joggal nem nevezem autónak.
Sok ember közlekedését oldja meg de én nem ültetném bele a családom.
Mielőtt bárki el kezd kövezni a kazashi vagy mi a tököm kivételével mindegyikben ültem mindegyiket vezettem.
A motorjuk kikezdhetetlen, tényleg szívós jó konstrukciók kivétel nélkül, de ennyi itt vége is a suzukinak számomra. Kényelmetlen kicsi élhetetlen puritán ocsmány mind.
Azt mond mindenki amit akar engem erről nem lehet meggyőzni, mert mint írtam próbáltam őket.No és nem utolsó sorban ez a Renault topik!
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Én amióta kitapasztaltam, a fogyasztás méréssel, mindig a kilóméter számlálót lesem, ha megtettem 700 kilóméter felett, megyék tankolni.
Nekem 250 kilóméter megtétele körül, már feles jelzésen van a mutatóm.
Az elején még megijedtem, hová lett a benzin, de most már tudom semmi baj[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Van amiben egy két után gyártó jobbat csinál mint a gyári.
Már csak azért mondom ezt, mert nekem az ismerős renault szervizes mondta, hogy dolzot vegyek higgyek neki, 22 év alatt olyan kocsit vízpumpa hibával nem vittek vissza amiben dolz volt.
Nekem az van benne el ne kiabáljam szépen teszi is a dolgát.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Arról, hogy kikieményítés perselyezés már hallottál?
Nemrégiben sikerült egy 1.9 es "kisautót" látnom ami 2.2 re lett felfúrva honolva perselyezve edzve minden csilli villi karácsonyfadísz amit el tudsz képzelni.
Az pont ez a 300ccm na most eddig 120.000.km van benne, ami azért azt jelenti annyira nem elképzelhetetlen egy ilyen tuning tartósan.De ennek ellenére ezek valóban nem 10-20évre készülő motorok ebben egyet értünk.
meg abban is, hogy bár mit szét lehet forgatni, csak "jó" sofőr kell hozzá.Láttam már E32es hajtókart a blokk oldalán kikacsintani, pedig azért a BMW-re nem jellemző a hulladék gyártás.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz rob210 #16400 üzenetére
Na a linkelést meg kifelejtettem http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/306/peugeot_306_1.6_xr_ulesfutes-6551277
Kérdés a Birth milyen minőségű utángyártó?
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Véleményem szerint mindegy milyen az ecu, mert a vezérlésben nincs különbség.
Ha csak nem hengerenkéntire váltasz központi befecskendezésről, mert akkor van nem is kevés.
De akkor még kábelezni is kell.
Ezek az átépítgetések, nem a kispolgárok pénztárcájához vannak kitalálva.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Az ülései nekem is bejönnek aztán ott vége is a dolognak.
Ilyen külföldi papírtalan szétbombázós kocsin én is gondolkoztam már de ennek úgy lenne értelme, ha 2-3 összeállnánk és mindenkinek más kéne a kocsiból ról, no még ha lenne hol elbontani.
Mert eszköz kedv van, csak műhely nincsRenault power
-
rob210
Topikgazda
Neked ez kéne.
Illetve nem ez de ilyen.
Ebből ha jó a motor nagyon baba megane hajtómű lenne.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen