- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferenc.v
tag
Ha kártyásról számlásra térsz át, azzal nem leszel új előfizető, csak utólag fogod fizetni a számláidat... és mondjuk más percdíjaid lesznek, meg vehetsz telót is olcsóbban hűségnyilatkozat aláírásával.
Ha szolgáltatót váltasz, akkor technikailag az egyik mobilcégnél megszűnik a szerződésed - tehát neki eggyel kevesebb előfizetője lesz -, a másiknál pedig új szerződést kötsz - tehát neki eggyel több előfizetője lesz - tarifacsomagtól és fizetési 'időponttól' függetlenül ugyanazzal a telefonszámmal.
Ha lejárt a két éves hűséged, jogosult vagy újabb készülékre a Pannonnál újabb két, vagy egy év hűség aláírásával, csak nem biztos, hogy az akciós készülékárból kapsz még kedvezményt is. Amúgy a kedvezmény mértéke függ, hogy mennyi a havi számlád - lehetsz kártyás, vagy számlás -, valamint hogy mennyi idő telt el az utolsó akciós készülékvásárlásodtól az adott előfizetésen [link]
Ja, hab a tortán: a kártyásoknak is van már vmi hűségnyilatkozatféleség újabban és ugye meg van határozva, hogy egy évben mennyi előfizetést köthetsz egy szolgáltatónál...
[Szerkesztve] -
Ferenc.v
tag
válasz V.Stryker #789 üzenetére
Szerintem a Pannon partner üzletekben - a keresksdelmi egység, ahol vetted ugye - is vissza kell venniük 3 napon belül és gyári hiba miatt ki kell cserélniük... szerintem.
Azt viszont nem engedik - és nem is kötelezi senki sem rá őket-, hogy ráfizetéssel egy másik készüléket vásárolhass tudomásom szerint.
Mivel gondolom azóta több, mint 3 nap telt el, be kell bizonyítanod, hogy valóban hibás a készülék és most már csak garanciális szervizelésre lesz lehetőséged. -
Ferenc.v
tag
-
Ferenc.v
tag
válasz Zoli bácsi #849 üzenetére
-
Ferenc.v
tag
válasz Zoli bácsi #849 üzenetére
Azért... Te üzleti előfizető vagy és nem egyéni.
Rád valószínűleg más díjak vonatkoznak. -
Ferenc.v
tag
Családi csomagban az egy néven lévő előfizetések egymás között ingyenesen beszélhetnek 0-24 órágig.
Emellett megrendelheted az 5 perc után nulla forintos csomagos, amelyért minden pannonos előfizetővel az 5. perc után 0 forintért beszélhetsz. Az első 5 percet fizeted csak.
Nyilván a nagyobb kedvezményt adó szolgáltatás érvényesül számlázáskor, jelen esetben ha mind a két szolgáltatást (családi csomag és 5 perc után 0) megrendeled, akkor az egy néven lévő előfizetések közötti híváskor a családi csomag díjait számlázzák ki, magyarul csak a havidíjat. -
Ferenc.v
tag
válasz paramedic #1022 üzenetére
Nokián sikerült állítanom - bár szerintem ez nem típus függő dolog - a kicsengés idejét, mielőtt bekapcsolna a hp...
Az átiányítások menüben van: ''Átirányítás, ha a hívást nem fogadja'' menüpont ''Bekapcsol'', ''Hangpostára'' és itt ki is tudod választani a késleltetési időt, de csak 30 másodpercig engedi... :/ -
Ferenc.v
tag
válasz Viktor0610 #1039 üzenetére
Így van...
-
Ferenc.v
tag
Értem.
Természetesen lehetséges. A foglaltságjelzés akkor fog bekapcsolni, ha beszélsz vkivel. Emellett a hangposta (+hívásértesítő, vagy a ''hívott szám nem elérhető, kérem próbálja meg később a hívást'' szöveg hp nélkül) pedig akkor, ha ki vagy kapcsolva, vagy nem elérhető a telód (lefedetlen terület, stb.). -
Ferenc.v
tag
-
Ferenc.v
tag
Nézd meg a szerződésed.
Valószínűleg 2 évre kötötted, így leghamarabb 2007. áprilisában vehetsz új telót hűségnyilatkozattal, de szerintem az később lesz lehetséges az új Bónusz Program miatt. Ahogy írták ahozzászólásom előtt, nézd meg a Pannon Online felületen, hogy mennyi, milyen kedvezményre vagy jogosult a havi forgalmad alapján...
[Szerkesztve] -
Ferenc.v
tag
válasz Viktor0610 #1105 üzenetére
Tudomásom szerint lehet a Pannonnál szerződés és mindenféle hűségnyilatkozat nélkül venni készüléket, de ebben az esetben a kiválasztott teló a listaáron lévő értéken kerül értékesítésre.
Magyarul hálózatfüggetlen készülék, teljes (nem kedvezményes, nem kártyás) áron. -
Ferenc.v
tag
válasz Gebriel #1108 üzenetére
Tudomásom szerint a Vodánál csak a készülék hálózati zárjának feloldására van valami kikötés, hogyha a szerződéstől kötött X időn belül függetleníteni akarja a telót az ügyfél, akkor Y forintot kell befizetnie kártyás előfizetés esetén.
0-1 év között bruttó 20 ezer forint,
1-2 év között 10 ezer forint,
2 év után bruttó 2,5 ezer forint.
Ez érthető és jogos is talán. -
-
Ferenc.v
tag
Persze, igazad van felhasználó szempontból, de hidd el, tudnék mesélni... A másik két szolgáltatónál is vannak hasonló, illetve másfajta problémák és minden erejükkel azon dolgoznak, hogy ezeket megoldják úgy, hogy az ügyfelek semmit se vegyenek észre az egészből - több-kevesebb sikerrel.
Még mindig csak annyit tudok írni, hogy a türelmedet kérjük. -
Ferenc.v
tag
válasz Viktor0610 #1149 üzenetére
No igen :p
-
Ferenc.v
tag
Akkor kb. sikerült megoldani a problémát?
Amúgy alapesetben - tudomásom szerint - ez a része minden szolgáltatónál így van beállítva, ahogy írtad:
Persze semmi sem tökéletes, ha hívok valakit, és olyankor csörgetem meg a számom, akkor hangposta, ahogy felvette, onnantól fogva hívásvárakoztatás... -
Ferenc.v
tag
válasz Viktor0610 #1200 üzenetére
Pedig simán lehetne, ez csak marketing és üzletpolitika kérédse... :/
-
Ferenc.v
tag
Ha valakit érdekel: A mai naptól a Pannon kínálatában is megtalálható a Nokia E50-es 2 éves hűségnyilatkozattal 57.990 forintért.
-
Ferenc.v
tag
válasz István70 #1480 üzenetére
Több probléma/kérdés is adódhat:
- előfizetés oldalról: a szolgáltatás be van-e kapcsolva, illetve elérhető-e (GPRS, EDGE, UMTS hálózat),
- a telefonban lévő MMS és WAP beállítások helyesek-e,
- illetve hogy a címzett telóján/előfizetésén is minden rendben van-e...
Milyen készüléked van és milyenre próbálod küldeni? Hálózaton belülre küldenéd?
Első körben egy készülék újraindítás megoldhatja a problémát...
[Szerkesztve] -
Ferenc.v
tag
-
Ferenc.v
tag
válasz István70 #1484 üzenetére
Ott is ellenőrizzetek le mindent, ha azután sem megy, akkor a 1220-at tudom ajánlani... :/
Amúgy az MMS-ek nem érkeznek meg mindig azonnal, lehet, hogy várni kellene kicsit
Szerk: De küldésnél hibaüzenetet kapsz, hogy nem lett elküldve, mert akármi, vagy elmegy és nem érkezik meg a másikra? Mert az utóbbi esetén a címzett készülékkel/előfizetéssel lehet vmi probléma.
[Szerkesztve]