Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Yany

    addikt

    válasz szabonagyur #88038 üzenetére

    Hát ugye kinek mit jelent, ha nem elégedett és úgy kommunikál. Valaki paraszt, valaki pedig elégedetlen, ne adj' Isten emelkedett hangnemet enged meg magának. Úgy érzem, hogy a "paraszt" szó általad alkalmazott pejoratív értelme itt kb. önleíró jelleggel is bírt, már ne is haragudj. Nem, nem voltam paraszt, de a feltételezés, miszerint egy számodra egyébként idegen ember a számonkérésnek, vagy panasznak csak "paraszt" módjára tud utat engedni az nem kicsit előítéletes.

    Az éle a dolognak itt az, hogy olyan állapotban van a szerződés, amiben konkrétan nem is lehetne, ezt már az alábbi hozzászólásokra írom. A gond ugye sokoldalú az ügyintéző hibáján bőven túlmutat:
    1. Hogy lehetséges, hogy a szoftver megengedi, hogy olyan állapotba hozzunk egy adathalmazt, ami inkonzisztens.
    2. Miért kell az ügyfél ahhoz, hogy ezt az inkonzisztenciát korrigálják? Mármint egyáltalán.
    3. Ha kell is (pl. azért, hogy a tudomásukra jusson), miért kell egyáltalán azonosítania magát az ügyfélnek? Hiszen hibás a szitu, nem értelmezhető az előfizetés.
    4. Ha az előfizetés nem tartalmazza a szerződésben részletezett minden szolgáltatást (a nyomtatványon, amit nyilván ők állítottak elő, feketén-fehéren ott a netcsomag), akkor az szerződésszegés, vagyis az ügyfél véleményem szerint nem kötelezhető a díjak kifizetésére, de legalábbis méltányosságból kedvezmény, vagy díjelhagyás felajánlása egy lehetséges gesztus lenne az ügyintéző által szajkózott "a jelszó nélkül nem módosíthatunk a szerződésen" robotmonológ helyett (vagy legyünk megengedőbbek: mellett). Nem is a díj érdekel egyébként, de ez a fizessen a hülye előfizető az idejével/pénzével/fáradságával azért, hogy korrigálja a vállalat hibás eredményeit... enyhén szólva is béna kezdet a Yetteltől.

    De hát, mint a ph-n önmagát nyilván kiérdemelten nagyúrnak nevező megmondóemberétől megtudtuk, ne legyek paraszt, mer' az vagyok. Oké.

    ps.: a hozzászólásom egyáltalán nem a hibázó kollégára ment rá, ahogy a telefonon sem az okozott nekem gondot, hogy tévedett valaki, hanem az a természetesség, amivel az ügyintéző tálalta a korrigálás egyetlen lehetőségét, hogy jelszó hiányában munkaidőben, személyes jelenléttel kell korrigálnom egy olyan adminisztratív hibát, ami most amúgy sincs konzisztens állapotban. És mindeközben én fizetem a havidíjat egy félig működő szolgáltatásért.

    Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

Új hozzászólás Aktív témák