-
IT café
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yany
addikt
válasz szabonagyur #88038 üzenetére
Hát ugye kinek mit jelent, ha nem elégedett és úgy kommunikál. Valaki paraszt, valaki pedig elégedetlen, ne adj' Isten emelkedett hangnemet enged meg magának. Úgy érzem, hogy a "paraszt" szó általad alkalmazott pejoratív értelme itt kb. önleíró jelleggel is bírt, már ne is haragudj. Nem, nem voltam paraszt, de a feltételezés, miszerint egy számodra egyébként idegen ember a számonkérésnek, vagy panasznak csak "paraszt" módjára tud utat engedni az nem kicsit előítéletes.
Az éle a dolognak itt az, hogy olyan állapotban van a szerződés, amiben konkrétan nem is lehetne, ezt már az alábbi hozzászólásokra írom. A gond ugye sokoldalú az ügyintéző hibáján bőven túlmutat:
1. Hogy lehetséges, hogy a szoftver megengedi, hogy olyan állapotba hozzunk egy adathalmazt, ami inkonzisztens.
2. Miért kell az ügyfél ahhoz, hogy ezt az inkonzisztenciát korrigálják? Mármint egyáltalán.
3. Ha kell is (pl. azért, hogy a tudomásukra jusson), miért kell egyáltalán azonosítania magát az ügyfélnek? Hiszen hibás a szitu, nem értelmezhető az előfizetés.
4. Ha az előfizetés nem tartalmazza a szerződésben részletezett minden szolgáltatást (a nyomtatványon, amit nyilván ők állítottak elő, feketén-fehéren ott a netcsomag), akkor az szerződésszegés, vagyis az ügyfél véleményem szerint nem kötelezhető a díjak kifizetésére, de legalábbis méltányosságból kedvezmény, vagy díjelhagyás felajánlása egy lehetséges gesztus lenne az ügyintéző által szajkózott "a jelszó nélkül nem módosíthatunk a szerződésen" robotmonológ helyett (vagy legyünk megengedőbbek: mellett). Nem is a díj érdekel egyébként, de ez a fizessen a hülye előfizető az idejével/pénzével/fáradságával azért, hogy korrigálja a vállalat hibás eredményeit... enyhén szólva is béna kezdet a Yetteltől.De hát, mint a ph-n önmagát nyilván kiérdemelten nagyúrnak nevező megmondóemberétől megtudtuk, ne legyek paraszt, mer' az vagyok. Oké.
ps.: a hozzászólásom egyáltalán nem a hibázó kollégára ment rá, ahogy a telefonon sem az okozott nekem gondot, hogy tévedett valaki, hanem az a természetesség, amivel az ügyintéző tálalta a korrigálás egyetlen lehetőségét, hogy jelszó hiányában munkaidőben, személyes jelenléttel kell korrigálnom egy olyan adminisztratív hibát, ami most amúgy sincs konzisztens állapotban. És mindeközben én fizetem a havidíjat egy félig működő szolgáltatásért.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
Új hozzászólás Aktív témák
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC