Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Yany

    addikt

    Nekem és páromnak is ma megszűnt a mobiladat-hozzáférése, semmi nem jön be mobil netről. WiFi természetesen megy faszán.

    Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

  • Yany

    addikt

    válasz aprokaroka87 #88033 üzenetére

    1 órát vett el a yettel az életemből (eddig): egy szuper ügyintéző elfelejtette(!) rárakni a netes csomagot a telenoros csomagról átálláskor és... most figyelj! Nem kapcsolhatják be rá jelszó nélkül. Egy olyan csomagra, ami nem is lehetne net nélkül(!). Ez mi?? Mondom az én időmet kell áldoznom arra, hogy az ügyintéző figyelmetlenségét korrigáljam? Ugyanis csak személyes ügyintézéssel engedik bekapcsolni. Vagy egy olyan jelszó kéne hozzá, ami nincs, mert nem adtunk meg. Gratulálok.

    Ugye nem kell mondanom, milyen lett a hangnemem a telefonálás végére...

    [ Szerkesztve ]

    Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

  • Yany

    addikt

    válasz szabonagyur #88038 üzenetére

    Hát ugye kinek mit jelent, ha nem elégedett és úgy kommunikál. Valaki paraszt, valaki pedig elégedetlen, ne adj' Isten emelkedett hangnemet enged meg magának. Úgy érzem, hogy a "paraszt" szó általad alkalmazott pejoratív értelme itt kb. önleíró jelleggel is bírt, már ne is haragudj. Nem, nem voltam paraszt, de a feltételezés, miszerint egy számodra egyébként idegen ember a számonkérésnek, vagy panasznak csak "paraszt" módjára tud utat engedni az nem kicsit előítéletes.

    Az éle a dolognak itt az, hogy olyan állapotban van a szerződés, amiben konkrétan nem is lehetne, ezt már az alábbi hozzászólásokra írom. A gond ugye sokoldalú az ügyintéző hibáján bőven túlmutat:
    1. Hogy lehetséges, hogy a szoftver megengedi, hogy olyan állapotba hozzunk egy adathalmazt, ami inkonzisztens.
    2. Miért kell az ügyfél ahhoz, hogy ezt az inkonzisztenciát korrigálják? Mármint egyáltalán.
    3. Ha kell is (pl. azért, hogy a tudomásukra jusson), miért kell egyáltalán azonosítania magát az ügyfélnek? Hiszen hibás a szitu, nem értelmezhető az előfizetés.
    4. Ha az előfizetés nem tartalmazza a szerződésben részletezett minden szolgáltatást (a nyomtatványon, amit nyilván ők állítottak elő, feketén-fehéren ott a netcsomag), akkor az szerződésszegés, vagyis az ügyfél véleményem szerint nem kötelezhető a díjak kifizetésére, de legalábbis méltányosságból kedvezmény, vagy díjelhagyás felajánlása egy lehetséges gesztus lenne az ügyintéző által szajkózott "a jelszó nélkül nem módosíthatunk a szerződésen" robotmonológ helyett (vagy legyünk megengedőbbek: mellett). Nem is a díj érdekel egyébként, de ez a fizessen a hülye előfizető az idejével/pénzével/fáradságával azért, hogy korrigálja a vállalat hibás eredményeit... enyhén szólva is béna kezdet a Yetteltől.

    De hát, mint a ph-n önmagát nyilván kiérdemelten nagyúrnak nevező megmondóemberétől megtudtuk, ne legyek paraszt, mer' az vagyok. Oké.

    ps.: a hozzászólásom egyáltalán nem a hibázó kollégára ment rá, ahogy a telefonon sem az okozott nekem gondot, hogy tévedett valaki, hanem az a természetesség, amivel az ügyintéző tálalta a korrigálás egyetlen lehetőségét, hogy jelszó hiányában munkaidőben, személyes jelenléttel kell korrigálnom egy olyan adminisztratív hibát, ami most amúgy sincs konzisztens állapotban. És mindeközben én fizetem a havidíjat egy félig működő szolgáltatásért.

    Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

  • Yany

    addikt

    válasz nullpoint #88064 üzenetére

    Az elég gáz lenne, bár a Voda németben még gázabb, konkrétan hazudnak a technikusaik akik bekötik a netet és az ügyfélszolgálatuk az előfizetőt vádolja meg hazugsággal, de ez már másik story.

    Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

Új hozzászólás Aktív témák