- Proxmox VE
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- DIGI internet
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Augusztustól nagyot változik a Shein élete
- Hálózati / IP kamera
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
-
IT café
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #44038 üzenetére
Anno a 3hónapos hibámnál 2 hónapig normális hangnemben beszéltem velük. Semmi haszna nem volt. Veszekedni kellett velük, hogy valóban dolgozzanak. Érdekes az eset után egy héten belül hívtak, hogy nahááát meglett a hiba...
Most a MyMusic hibámnál is az elején még engem néztek hülyének. Ott nem telefonon hanem levélben voltam keményebb. Érdekes elkezdtek a hibával foglalkozni...
A sikeres jabítés után ők ajánlottak fel 20ezer Ft-os "kellemetlenségi" díjat. Így most pár hónapig nincs fizetendő számlám.
Szimplán a tapasztalataimat írtam le. Ha nem szimpi hát sajnos ez van. Nekem se. Reméljük idén nem lesz semmi gond és végre hibamentes lesz számomra a Telenor!
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Futás, futópályák
- Milyen okostelefont vegyek?
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- RC modell földön, vízen, levegőben
- PlayStation 3
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S22 Ultra Eladó...
- Vostro 3591 15.6" FHD i5-1035G1 GeForce MX230 16GB 512GB NVMe magyar bill., gar
- ELADÓ 32 DB Nvidia RTX 3060 Ti és 8 DB Zotac Gaming Geforce RTX 3080 Trinity / KOMPLETT BÁNYAGÉP
- Intel NUC5CPYH (Celeron N3050, N3060, J3060) - 4GB RAM, 120GB SSD
- Corsair TX650 V2 650W 80+